Waar een goede php coder te vinden?
Het probleem: ik kan werkelijk niemand bereid vinden die deze werkzaamheden wil uitvoeren. Op de internationale freelancer websites als oDesk, Freelancer.com en Elance bieden coders uit voornamelijk India en Bangladesh zich aan. Tot nu toe ben ik met een vijftal personen in zee gegaan, maar allen hebben een ander kwaliteitsbeeld voor zich. Als een project 'done' was volgens hen, was er slecht een kleine aanpassingen gemaakt. Bij het doornemen van de project details wordt er vrij snel gezegd dat de details duidelijk zijn.
Ik ben radeloos. Ik heb zelf weinig tot geen php kennis waardoor ik de werkzaamheden niet zelf kan uitvoeren. Waar adviseren jullie mij om deze opdracht te plaatsen? Of zijn er mensen op dit forum bereid om zich in dit project te storten?
Vacatureforum conform de regels die daar gelden (Lees de sticky-topic bovenaan het forum)
Ik zou zeggen, maak een vacature of een vacaturetopic aan in het Gewijzigd op 19/01/2014 13:46:26 door - Ariën -
Daar heb ik tien dagen geleden ook een topic aangemaakt, helaas geen reactie mogen ontvangen.
Gewijzigd op 19/01/2014 13:53:27 door - Ariën -
Dus "is alles duidelijk?" wordt eigenlijk per definitie "ja". Zorg dus voor open vragen, of iets waar "ja" geen gevaar oplevert: "welke vragen heb je nog"
Maar dan nog blijft het lastig communiceren.