Waar een goede php coder te vinden?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Martin d

Martin d

19/01/2014 13:43:00
Quote Anchor link
Ik zou graag jullie het advies inwinnen over de volgende kwestie. Voor een nieuw muzikaal project gebruik ik het CMS systeem Joomla. Ik heb hiervoor gekozen omdat er een drietal extensies zijn, die de basis vormen voor het muzikale project. Echter moeten er een aantal core modificaties bij deze extensies worden uitgevoerd. Voornamelijk zijn dit php (encodatie van audio bestanden, implementeren van een muziek player, aanpassingen van de layout) werkzaamheden.

Het probleem: ik kan werkelijk niemand bereid vinden die deze werkzaamheden wil uitvoeren. Op de internationale freelancer websites als oDesk, Freelancer.com en Elance bieden coders uit voornamelijk India en Bangladesh zich aan. Tot nu toe ben ik met een vijftal personen in zee gegaan, maar allen hebben een ander kwaliteitsbeeld voor zich. Als een project 'done' was volgens hen, was er slecht een kleine aanpassingen gemaakt. Bij het doornemen van de project details wordt er vrij snel gezegd dat de details duidelijk zijn.

Ik ben radeloos. Ik heb zelf weinig tot geen php kennis waardoor ik de werkzaamheden niet zelf kan uitvoeren. Waar adviseren jullie mij om deze opdracht te plaatsen? Of zijn er mensen op dit forum bereid om zich in dit project te storten?

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 06:43:28

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/01/2014 13:45:16
Quote Anchor link
Ik zou zeggen, maak een vacature of een vacaturetopic aan in het Vacatureforum conform de regels die daar gelden (Lees de sticky-topic bovenaan het forum)
Gewijzigd op 19/01/2014 13:46:26 door - Ariën -

Martin d

Martin d

19/01/2014 13:51:06
Quote Anchor link
Daar heb ik tien dagen geleden ook een topic aangemaakt, helaas geen reactie mogen ontvangen.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/01/2014 13:53:16
Quote Anchor link
Ik zou zeggen, bump het topic eens omhoog met een 'BUMP'-bericht.
Gewijzigd op 19/01/2014 13:53:27 door - Ariën -

Ivo P

Ivo P

19/01/2014 14:14:58
Quote Anchor link
Probleem met de cultuur in India en omgeving: ze zeggen niet graag "nee".

Dus "is alles duidelijk?" wordt eigenlijk per definitie "ja". Zorg dus voor open vragen, of iets waar "ja" geen gevaar oplevert: "welke vragen heb je nog"

Maar dan nog blijft het lastig communiceren.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.