Waar irriteer je je aan/wat mis je bij je huidige hosting provider/domein boer?
Gert Wierbos
06/03/2014 11:50:50Graag zou ik van jullie willen weten waar je je aan irriteert, en/of wat je mist bij je huidige hosting provider/domein boer.
Zelf irriteer ik me altijd aan de drukke, ouderwetse of lelijke websites die zo ongeveer elk hosting bedrijf heeft (nooit eens een keer echt duidelijk!), ook de onoverzichtelijke control panels (of gebrek aan) helpen niet mee... Volgens mij moet dat beter kunnen :)
Zijn er bijvoorbeeld ook dingen die je verwacht te kunnen doen in je control panel, maar dit helemaal niet kan? Zoek je een dienst die je nergens kunt vinden? Of vind je bepaalde informatie altijd lastig te vinden?
Ik vraag dit natuurlijk niet voor niets, want ik wil er graag iets aan doen. Ook mijn eigen website valt namelijk in bovenstaande categorie, dus de vragen zijn natuurlijk wel een beetje in mijn eigen belang :)
Om een beetje onderscheidend te zijn in de drukke wereld van webhosting is lastig, maar ik geloof wel dat dit te doen is. En ik hoop natuurlijk dat jullie me hierbij kunnen helpen :)
Zelf irriteer ik me altijd aan de drukke, ouderwetse of lelijke websites die zo ongeveer elk hosting bedrijf heeft (nooit eens een keer echt duidelijk!), ook de onoverzichtelijke control panels (of gebrek aan) helpen niet mee... Volgens mij moet dat beter kunnen :)
Zijn er bijvoorbeeld ook dingen die je verwacht te kunnen doen in je control panel, maar dit helemaal niet kan? Zoek je een dienst die je nergens kunt vinden? Of vind je bepaalde informatie altijd lastig te vinden?
Ik vraag dit natuurlijk niet voor niets, want ik wil er graag iets aan doen. Ook mijn eigen website valt namelijk in bovenstaande categorie, dus de vragen zijn natuurlijk wel een beetje in mijn eigen belang :)
Om een beetje onderscheidend te zijn in de drukke wereld van webhosting is lastig, maar ik geloof wel dat dit te doen is. En ik hoop natuurlijk dat jullie me hierbij kunnen helpen :)
PHP hulp
28/11/2024 18:44:32Michael -
06/03/2014 12:07:27Er zijn inderdaad hostingbedrijven die wel eens een vormgever in dienst mogen nemen.
Bij mijn eigen hosting heb ik eigenlijk niks te klagen.
Goede website, eigen controlpanel waar ik eigenlijk niks in mis.
Online SSH, VPS beheer, FTP, MySQL, E-mail, alles zit erin.
Om iets te noemen zou ik misschien crontabs missen, maar dat kan dan via SSH.
Altijd vrij snel met nieuwe updates, soft- en hardware.
Best bij de tijd met nieuwe services.
Sinds een tijdje is er nu de cloud service die je via je CP kunt aanmaken, direct tot je beschikking is, kunt installeren (standaard images CentOS, linux, windows etc), configureren, etc en per minuut betaald.
Je hoort mij niet klagen :)
Bij mijn eigen hosting heb ik eigenlijk niks te klagen.
Goede website, eigen controlpanel waar ik eigenlijk niks in mis.
Online SSH, VPS beheer, FTP, MySQL, E-mail, alles zit erin.
Om iets te noemen zou ik misschien crontabs missen, maar dat kan dan via SSH.
Altijd vrij snel met nieuwe updates, soft- en hardware.
Best bij de tijd met nieuwe services.
Sinds een tijdje is er nu de cloud service die je via je CP kunt aanmaken, direct tot je beschikking is, kunt installeren (standaard images CentOS, linux, windows etc), configureren, etc en per minuut betaald.
Je hoort mij niet klagen :)
Gewijzigd op 06/03/2014 12:08:47 door Michael -