Waar kan ik het Thema Bestand vinden
Jose Ordonez
19/06/2019 11:22:09Beste,
Voor een restaurant heb ik een template aangeschaft. Deze heb ik voor hun naar wens aangepast. Echter kan ik nergens vinden waar ik de een aantal button teksten kan wijzigen. de buttons die ik wil wijzigen staan namelijk nog in het Engels en wil ze vertalen naar het Nederlands (zie homepage: view full menu & read more) (zie pagina reserveren: Book a table) . Heb getracht de php en of de CSS bestanden te achterhalen met een debugger. Maar helaas kan ik nergens de bestanden vinden, om eea aan te passen. Iemand hier die mij verder kan helpen?
Het betreft deze website:
Ik hoor het graag..
Gr. José
Voor een restaurant heb ik een template aangeschaft. Deze heb ik voor hun naar wens aangepast. Echter kan ik nergens vinden waar ik de een aantal button teksten kan wijzigen. de buttons die ik wil wijzigen staan namelijk nog in het Engels en wil ze vertalen naar het Nederlands (zie homepage: view full menu & read more) (zie pagina reserveren: Book a table) . Heb getracht de php en of de CSS bestanden te achterhalen met een debugger. Maar helaas kan ik nergens de bestanden vinden, om eea aan te passen. Iemand hier die mij verder kan helpen?
Het betreft deze website:
Ik hoor het graag..
Gr. José
PHP hulp
18/12/2024 10:01:13Ikzelf gebruik NetBeans als editor, maar er zijn ook andere editors (Sublime, Codelobster, Eclipse, Aptana) waarmee je eenvoudig kan zoeken naar bepaalde tekenreeksen in een hele source van een site. Dit zoeken werkt alleen in de bestanden, dus als de stijl en elementen in de database zijn opgenomen, dan dien je daarin te zoeken met bijvoorbeeld phpMyAdmin.
Gebruikt de site een bepaalde CMS (Wordpress, Joomla etc..)? Of is het op maat gemaakt?
Gebruikt de site een bepaalde CMS (Wordpress, Joomla etc..)? Of is het op maat gemaakt?
Gewijzigd op 19/06/2019 11:44:28 door - Ariën -
Jose Ordonez
19/06/2019 23:21:16Ik weet niet of het een bestaande theme is, of een op maat gemaakte. Maar in de map 'wp-content/themes/JOUW_TEMPLATE' staan de theme-bestanden. Het kan zijn dat deze theme wat eigenschappen en settings in de database opslaat.