Waarde input-veld overnemen in ander input-veldH

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

George van Baasbank

George van Baasbank

23/04/2013 12:48:47
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik zit met de volgende uitdaging:

Ten behoeve van het bestelformulier van mijn webshop vult een bezoeker zijn NAW-gegevens in. Dus ook zijn factuuradres, -postcode en -plaats.
Hoe krijg ik nu deze ingevulde waardes direct overgenomen in de velden van bezorgadres, -postcode en -plaats?

Standaard wil ik daar het zelfde adres in tonen als dat de gebruiker heeft ingevuld bij zijnn factuurgegevens.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<h5>Uw gegevens</h5>
<div class="regelhoogte25"></div>
<form action="shop_winkelwagen.php" method="POST">
   <table>
      <tr>
         <td class="onderwerp">Naam:</td>
         <td class="gegeven"><input type="text" name="naam" required="" autofocus="" placeholder="Uw naam" /></td>
         <td class="onderwerp">Adres:</td>
         <td class="gegeven"><input type="text" name="factuuradres" required="" placeholder="Factuuradres"  /></td>                            
      </tr>
      <tr>
         <td class="onderwerp">Postcode:</td>
         <td class="gegeven"><input type="text" name="factuurpostcode" required="" placeholder="Postcode van het factuuradres" /></td>
         <td class="onderwerp">Woonplaats:</td>
         <td class="gegeven"><input type="text" name="factuurplaats" required="" placeholder="Plaats behorend bij het factuuradres" /></td>
      </tr>
      <tr>
         <td class="onderwerp">Bezorgadres:</td>
         <td class="gegeven"><input type="text" name="bezorgadres" required="" placeholder="Bezorgadres"  /></td>
         <td class="onderwerp">Postcode bezorgadres</td>
         <td class="gegeven"><input type="text" name="bezorgcode" required="" placeholder="Postcode behorend bij het bezorgadres" /></td>
      </tr>
      <tr>
         <td class="onderwerp">Plaats:</td>
         <td class="gegeven"><input type="text" name="bezorgplaats" required="" placeholder="Plaats behorend bij het bezorgadres" /></td>
         <td class="onderwerp"></td>
         <td class="gegeven"></td>
      </tr>
   </table>
</form>

Wie geeft mij een suggestie?

George

PHP hulp

PHP hulp

20/12/2024 23:30:06

Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

23/04/2013 12:57:56
Quote Anchor link
Met javascript? Gewoon de value van het ene veld ook in de andere tonen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.