Waarom is phphulp zo populair

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Boudewijn

Boudewijn

25/04/2006 10:07:00
Quote Anchor link
Waarom is phphulp zo populair.
Komt dit door:
- eenvoud
- snelheid
- toeval
- professionaliteit
- ...??

Misschien een leuke voor de poll

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 15:18:26

Jelmer -

Jelmer -

25/04/2006 10:18:00
Quote Anchor link
sfeer

vind ik.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

25/04/2006 10:19:00
Quote Anchor link
Ik denk dat de community veel belangrijker is. Wij hebben hier een gezellige community waar iedereen welkom is en waar mensen op een vriendelijk, maar toch professionele manier geholpen word.

Er loopt hier een leuk groepje mensen rond die op een vrij hoog niveau hun kennis kunnen en willen delen. Maar ook scripts of stukjes daarvan worden zonder problemen gedeelt.

In tegenstelling tot andere communities waar grote groepen mensen 'denken' dat ze op een hoog niveau zitten (wat vaak niet waar is) en dat zij daarom iedereen die op een 'lager' niveau zit mochen uitschelden. Er worden daar opmerkingen gemaakt over dingen die totaal niet met het scriptwerk te maken hebben... mensen worden gewezen op taalgebruik of er worden opmerkingen gemaakt over scriptwerk die niet onderbouwd worden (of kunnen worden). Je leert daar dus eigenlijk helemaal niks.

De enige voorwaarde voor nieuwelingen hier is dat ze zelf ook moeite & inzet tonen en bereid zijn tijd te investeren.

Boudewijn

Boudewijn

25/04/2006 10:20:00
Quote Anchor link
Ja, zeker.

En de uitstraling. Persoonlijk vindt ik de phpbb forums veel te veel informatie bevatten en erg druk.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

25/04/2006 10:24:00
Quote Anchor link
Boudewijn, dat is opzich geen punt... ik heb wel eens phpbb templates uit elkaar gesloopt tot een forum wat nog minder uitgebreid is dan deze.

Boudewijn

Boudewijn

25/04/2006 10:26:00
Quote Anchor link
Ja, daar heb jij weer een punt.

- wes  -

- wes -

25/04/2006 10:27:00
Quote Anchor link
elke vrijdag haalt arjan ook snack voor iedereen, daar kom ik persoonlijk voor :)

Maar idd, toegankelijkheid is belangrijk en je kan hier met 0 kennis ook je ei kwijt. Tis ook zo dat als je hier met code aankomt, niet aanleen het probleem word opgelost, maar ook verbeteringen worden aangedragen.

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

25/04/2006 10:39:00
Quote Anchor link
Ik ga met Jelmer mee dat de sfeer hier errug goed is.
Ik kom hier voor mijn plezier en om dingen te leren. Tevens geeft het een goed gevoel als je iemand geholpen hebt en hij/zij reageert met:

"Geweldig het werkt, allen bedankt voor de snelle en profesionele hulp"

Dat is altijd leuk

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.