Waarom laat de echo $id niet zien?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Joop Mol

Joop Mol

01/11/2005 16:40:00
Quote Anchor link
Hartelijk dank Erik voor je behulpzaamheid. Ik heb jouw wijzigingen aangebracht en daarna uitgeprobeerd, echter geen resultaat helaas.

De "echo $sql" maakt voor mij zichtbaar de inhoud van de sql die naar de table wordt of is verzonden.

Begrijp me goed ik ben sinds korte tijd actief met PHP/MySql omdat ik in de familiesfeer een aderessenbestand wil opzetten waaruit zij naar wens kunnen putten.

Dit is voor mij een testcase in werkelijkheid moet een en ander verder afgeschermd worden met wachtwoorden etc.

Tot zover......

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 03:30:02

- SanThe -

- SanThe -

01/11/2005 17:08:00
Quote Anchor link
Volgens mij is het probleem dit:

Je hebt een formulier met een hidden veld met inhoud $id. Wat zit er in $id? Daar zit de zojuist opgehaalde waarde (POST of GET) van $id uit het formulier in. En wat zit daar dan weer in?

Juist $id zal eeuwig leeg blijven.

Joop Mol

Joop Mol

01/11/2005 17:23:00
Quote Anchor link
Beste SanThe,
Je vraag:

Je hebt een formulier met een hidden veld met inhoud $id. Wat zit er in $id? Daar zit de zojuist opgehaalde waarde (POST of GET) van $id uit het formulier in. En wat zit daar dan weer in?

Juist $id zal eeuwig leeg blijven.

Daar zou in moeten zitten het record number....!
Het volgnummer van de oorspronkelijke opvoer van de relatie in de tabel.

- SanThe -

- SanThe -

01/11/2005 17:54:00
Quote Anchor link
En waar krijgt $id dan zijn waarde toegewezen?

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.