Waarom laat de echo $id niet zien?
Joop Mol
01/11/2005 16:40:00Hartelijk dank Erik voor je behulpzaamheid. Ik heb jouw wijzigingen aangebracht en daarna uitgeprobeerd, echter geen resultaat helaas.
De "echo $sql" maakt voor mij zichtbaar de inhoud van de sql die naar de table wordt of is verzonden.
Begrijp me goed ik ben sinds korte tijd actief met PHP/MySql omdat ik in de familiesfeer een aderessenbestand wil opzetten waaruit zij naar wens kunnen putten.
Dit is voor mij een testcase in werkelijkheid moet een en ander verder afgeschermd worden met wachtwoorden etc.
Tot zover......
De "echo $sql" maakt voor mij zichtbaar de inhoud van de sql die naar de table wordt of is verzonden.
Begrijp me goed ik ben sinds korte tijd actief met PHP/MySql omdat ik in de familiesfeer een aderessenbestand wil opzetten waaruit zij naar wens kunnen putten.
Dit is voor mij een testcase in werkelijkheid moet een en ander verder afgeschermd worden met wachtwoorden etc.
Tot zover......
PHP hulp
24/11/2024 03:30:02- SanThe -
01/11/2005 17:08:00Volgens mij is het probleem dit:
Je hebt een formulier met een hidden veld met inhoud $id. Wat zit er in $id? Daar zit de zojuist opgehaalde waarde (POST of GET) van $id uit het formulier in. En wat zit daar dan weer in?
Juist $id zal eeuwig leeg blijven.
Je hebt een formulier met een hidden veld met inhoud $id. Wat zit er in $id? Daar zit de zojuist opgehaalde waarde (POST of GET) van $id uit het formulier in. En wat zit daar dan weer in?
Joop Mol
01/11/2005 17:23:00Beste SanThe,
Je vraag:
Daar zou in moeten zitten het record number....!
Het volgnummer van de oorspronkelijke opvoer van de relatie in de tabel.
Je vraag:
Daar zou in moeten zitten het record number....!
Het volgnummer van de oorspronkelijke opvoer van de relatie in de tabel.