Waarschuwing bij verlaten pagina ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Henk PHP

Henk PHP

05/01/2010 17:10:00
Quote Anchor link
Ik snap niet precies wat je nu wilt.

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 13:46:25

Leon

Leon

05/01/2010 17:40:00
Quote Anchor link
@Hipska, excuses voor mijn woorden, ik had geen idee dat er browsers waren die dat uit zichzelf deden, ik dacht dat je het sarcastisch bedoelde. Nogmaals Excuses.
@Jonathan, Bedankt voor de code, ik ga het nu even proberen!

Edit:

@ Jonathan. De code werkt, maar nu is er nog 1 héél klein dingetje: hij blijft de melding geven wanneer het formulier al verzonden is (je krijgt daar een melding van) en dan weer gewoon naar een andere pagina probeert te gaan... Er zal wel weer een simpele functie zijn om dat op te lossen maar ik heb totaal geen verstand van JS... iemand nog een idee om dat nog op te lossen? Dan werkt het namelijk helemaal...

@henk
Henk schreef op 05.01.2010 17:10:
Ik snap niet precies wat je nu wilt.

Ik ben bezig met een inschrijfformulier, maar nou wil ik ervoor zorgen dat je de pagina niet 'per ongeluk' kan sluiten, hoe vergezocht dat dan ook mag klinken. Daarom wil een foutmelding als je dat wel doet.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Leon

Henk PHP

Henk PHP

05/01/2010 18:45:00
Quote Anchor link
@Leon

Heb je in je form wel onsubmit="sendForm();" staan?

Leon

Leon

05/01/2010 19:03:00
Quote Anchor link
@Henk
Ik heb dat er gewoon instaan, maar het heeft misschien te maken met als de Form Action is uitgevoerd dat ik de js niet goed meer toevoeg... kan het zijn dat ik de JS moet echoën samen met het bericht dat het inschrijfformulier verzonden is. Al is het wel zo dat ik de JS boven de pagina heb en niet in een if of else... Gewoon helemaal bovenaan... Iemand nog suggesties?

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

05/01/2010 19:19:00
Quote Anchor link