wachtwoordt weizigen script werkt niet [php]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Willmar

willmar

15/03/2008 14:03:00
Quote Anchor link
heey,
ik heb een klein scriptje gemaakt om je wachtwoordt te weizigen in een spel dat ik aan het maken ben
maar hij geeft telkens aan dat mijn ip niet het zelfde is dat
is goed maar als ik mijn beveilings ding op een andergetal zet hoort
hij te controleert hij of het ip in een array zit
en dan doet hij het niet dit is mijn code:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
}elseif(isset($_GET['edit']) && $_GET['edit'] == "1"){
    if($_SERVER['REMOTE_ADDR'] != $row['ip'] && $row['pass_protect'] = '2'){
        echo "u heeft zich mogelijk op een andere computer aangemeldt<br>tegen beveiliging van u acount kan u u wachtwoordt aleen weizigen vanaf de computer<br>";
        echo "waarop u zich heeft aangemeld<br><br>u kan deze beveilings instelling weizigen vanaf de computer waar u zich heeft aangemeld";
    }elseif($_SERVER['REMOTE_ADDR']!= $row['ip'] && $row['pass_protect'] = '1' && !in_array($_SERVER['REMOTE_ADDR'],$save_ips2)){
        echo "u heeft zich mogelijk op een andere computer aangemeldt<br>tegen beveiliging van u acount kan u u wachtwoordt aleen weizigen vanaf de computer<br>";
        echo "waarop u zich heeft aangemeld<br><br>u kan deze beveilings instelling weizigen vanaf de computer waar u zich heeft aangemeld";
    }elseif($row['pass_protect'] = "3" && $_SERVER['REMOTE_ADDR'] != $row['ip']){
        echo "hallo";
    }elseif($_SESSION['ip'] = $row['ip']){
        echo "hallo";
    }

en dit is de array
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
$save_ips = $row['save_ips'];
                    $save_ips2 = explode('-=-',$save_ips);

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.