Waddup!
Ik ben hier gekomen omdat de hulp die mijn informatica leraar aanbiedt voor mij niet genoeg is om het onderdeel te begrijpen. Ik ben hier niet om commentaar te geven dus daar zal ik verder niet op in gaan.
Nu hebben we de opdracht gekregen een fictieve webshop te maken die gebruik maakt van php. Hiervoor moeten we gebruik maken van MoWeS (hier zijn jullie vast bekend mee?). Ik heb het boek hier naast me liggen en de tip opgevolgd eerst een schematische opzet te maken op papier van wat ik wil. Zover ben ik, nu zijn er allemaal dingetjes waar ik niks van snap en niet terug kan vinden in het boek, waaronder: een registratieformulier, een inlogformulier, een manier om in te loggen als admin en daarmee toegang te krijgen tot andere paginas, een zoekfunctie, een winkelwagentje (we hoeven niet de betaalpagina te maken maar als men op de 'afrekenen'-knop drukt moeten de gekozen artikelen wel afgetrokken worden van de inventaris) en ten slotte een manier om nieuwe producten toe te voegen (hier heb ik wel ongeveer een idee van aangezien er een gastenboek omschreven wordt in mn lesboek en ik daar het een en ander van kan nemen)
Ik weet dat dit niet de plaats is om om hulp te vragen maar ik dacht ik zet het gewoon even neer, dan kan je zelf kiezen of je er wat over wilt zeggen of niet en eventueel advies geven : D
Even ter opsomming dus: ik ben een php-noooooooooob, ik kan veel opzoeken maar het begrijpen wil niet altijd even goed lukken :/
Nouja, ik hoop in ieder geval dat ik hier een beetje op weg geholpen kan worden (:
EDIT: Ik ga nu maar beginnen aan de site en als ik ergens tegen aan loop wat ik niet kan ontdekken door de zoekfunctie te gebruiken, ik snap al dat ingewikkelde jargon nog niet ofcourse, post ik wel wat in de hulp-sectie van de site (bereid je maar vast voor dus xd)
Gewijzigd op 24/08/2010 14:27:17 door Thijs van Boven
Welkom ;) Vraag niet te veel aan mij, ik begin php ook net te snappen!
Thanks, en ik zal me inhouden ;D
Je moet rechtsboven beginnen