Walibicity.nl
Graag zou ik willen weten wat jullie van onze site vinden?, Het leden systeem is nog niet geheel afgeschript maar een gedeelte werkt al wel.
gebruikersnaam : test
wachtwoord: test
klik hier om de site te bezoeken
U browser wordt niet ondersteund door ons. Kom terug met internet exploder.
( Ook nog eens spelfouten hierin >< )
Ik vind al die ronde hoeken niet mooi, is teveel van het goede. De rechterkolom loopt helemaal door naar boven. Ik zou de header over de volle breedte doen.
Ook zou ik een andere foto in de header doen, een van mooiere kwaliteit. De wit omlijnde tekst in de header is ook niet van een goede kwaliteit.
Iets wat minder belangrijk is, maar toch wel wat ik zou doen is het menu niet in zo'n blok plaatsen. Het komt er niet echt uit. Het staat wel op de beste plek, maar zorg dat het menu er uit springt ten opzichte van de andere blokken. Dus maak in de linkerkolom bijvoorbeeld alleen een menu en de rest ergens anders.
Het zijn ook teveel blokken op een pagina, zo raak je overzicht gedeeltelijk kwijt.
Alleen belangrijke dingen op de home.
Teveel kleuren zorgen voor disco/ kermiseffect. Als je dat wilt, dan ok. Maar is ook weer net teveel denk ik. Oranje is mooi, maar daarnaast staat weer blauw en groen. Steekt een beetje af.
Maar ondanks dit ben je op de goede weg denk ik
Probleem verhopen en ook gebruikers vriendelijk gemaakt:) sorry daarvoor
Tip: Haal in elk geval de spelling fouten er uit: 'Uw browser wordtniet door ons ondersteund, kom terug met internet explorer
Tip 2:Maak je website voor alle browsers toegankelijk
Nu even over het design:
In het menu links mis ik het hover effect en je moet daar een andere cursor gebruiken.
Ik vind het een druk niet samenhangend niet geheel :P Probeer iets minder verschillende kleuren te gebruiken
Jammer dat de site niet HTML valid is
m
En gebruik liever geen <marquee> tag want die wordt in sommige browsers genegeerd.
Veel succes ermee
Groetjes
Edit:
Het bericht wat ik nu krijg zit nog steeds vol met spelling fouten
Het bericht wat ik nu krijg zit nog steeds vol met spelling fouten
Edit:
De layout is ook niet normaal in FireFox (ik gebruik FireFox 2.0)
De layout is ook niet normaal in FireFox (ik gebruik FireFox 2.0)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Citroen Anoniem Graag
Ziet er mooi uit en met die gebruiksvriendelijkheid ben ik het helemaal eens. bouw eerst fatsoenlijke FF ondersteuning en daarna gaan HaxxXXXXzZzOrzzen voor IE.
En inderdaad geen marquee. Komt ook niet prof over
Bedankt voor je commentaar over het menu. Dit zal ik gaan aanpassen zodat het er uit knalt:)
Edit:
Met de gebruikers vriendelijkheid ben ik al bezig, het probleem van de alert's was dat het er 2 maal in stond ook dit is al veranderd.
Mijn vraag aan jullie is hoe kan ik de layout voor alle browsers mogelijk maken?
Over de spel fouten er zitten er echt heel erg veel in dat klopt, ik kan hier voor me excuus aan bieden enzo, maar dat heeft weinig zin, omdat ik niet goed in nederlands ben:(.
Mijn vraag aan jullie is hoe kan ik de layout voor alle browsers mogelijk maken?
Over de spel fouten er zitten er echt heel erg veel in dat klopt, ik kan hier voor me excuus aan bieden enzo, maar dat heeft weinig zin, omdat ik niet goed in nederlands ben:(.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robin Albers
Moet worden:
Helaas, uw browser wordt mogelijk niet door ons ondersteunt, wij raden u aan gebruik te maken van internet explorer.
en haal die java alert weg met allerlei spelfouten!
Mocht je de melding persee willen laten staan, in plaats van je website gewoon wel werkend maken. Zorg er dan in ieder geval voor dat hij alleen komt als je op de site komt, zodat hij niet op elke pagina komt. Nogal irritant!
Nu haal je die melding wel weg, maar in Firefox, en in Opera ziet de website er niet zo uit als in IE. En in IE lijkt die wel mooi, maar ik surf bijna alles af met FF, zelfs e-mail (hotmail) bekijk ik gewoon in FF.
Websites bouwen die voor IE, FF en andere browsers geschikt zijn, lijkt me een beter idee, temeer er steeds meer mensen komen die geen IE meer gebruiken.
Edit:
verkeerde naam :$
verkeerde naam :$
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
De melding heb ik gedelete ik ben zelf ook met FF gaan kijken en vond het zelf idd erg irri, hoe kan ik de lay wel goed met FF laten weergeven?
persoonlijk vind ik het menu niet zo goed
verder vind ik hem wel mooi
Micha schreef op 16.02.2007 12:11:
Maar dan is het nog een eigen naam: Internet Explorer.internet explorer.
Mijn indruk:
- Haal je teksten door Word (of een andere tekstverwerker) en je hebt meer vrolijke kleuren als nu op je site;
- Rommelig
- Firefox en andere browser onvriendelijk (kots-smiley), volgens de laatste meting scheelt je dat ongeveer 35% van je bezoekers... Dag, dag! :)
(hee, tijdens het testen is die achterlijke pop-up weggehaald!)
- Menu komt niet duidelijk over
- Die div met de 'preload' staat er zo kort dat het vervelend is, want de eerste 3 keer kon ik het niet eens lezen
- Doe wat aan die verschikkelijke tussenpagina's! Geef de foutmedling gewoon in de layout. Of zoals na het inloggen m.b.v. een header doorsturen naar de volgende pagina. En doe sowieso de meta-refresh niet midden in je body.
- Bij registreren meot je regels accepteren... Welke?
Verder een leuk begin, veel opties hou ik altijd wel van. Maar ik moet nu nokken, even aan een storing werken... :)
Elwin
De tip om alles door word te gaan halen zal ik zeker opvolgen.
Menu heb ik al eerder aangegeven deze zal ik gaan veranderen.
De regels staan onder het kopje homepage in het menu.
Ziet er opzich wel goed uit, maar vind het een beetje te habbo-achtig. ook vind ik het persoonlijk mooier als je in het content buiten de vlakken dezelfde kleur (bg) houdt.
www.thrillteam.net daar heb ik de kleuren weg.
Habbo?? Ik heb helemaal niks van habbo ook heb ik er niet eens naar geken hoe het er daar uitzag. Alles is van Walibi project Thrill. hij bedoeld waarschijnlijk omdat habbo er ook zo uitziet net als die pixelart banner enzo. Dat ziet er wel verdacht veel uit als habbo ookal heb je er niet aan gedacht.
dat "even geduld aub" is heel irritant
-> Ik ben best te spreken over de layout in z'n geheel. Ik krijg er een beetje zo'n roller-coaster gevoel bij, en da's niet verkeerd denk ik.
-> Header is wel leuk, alleen mag de tekst duidelijker.
-> Er zit in IE6 een fout in het groene gedeelte rechts. En dan onderaan. Klopt niet helemaal.
->Die copyright onderaan vind ik nou niet echt geweldig...
->Die poll werkt niet echt.
->Button van zoekmachine moet anders..
Leuk gedaan!
Gr
ArendJan