Wamp mail form

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Roy Uijting

Roy Uijting

19/09/2007 17:22:00
Quote Anchor link
Ik heb een mail form gemaakt in wamp, alleen krijg ik een melding dat ik mijn smtp_port en smtp moet controleren in php.ini.

Ik heb gekeken in mijn php.ini, maar ik heb de smtp_port instelling niet kunnen vinden. Kan iemand me helpen misschien?

Mvg, Roy

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 06:59:52

- SanThe -

- SanThe -

19/09/2007 17:29:00
Quote Anchor link
Een form maak je niet in wamp maar in html.

Maar je draait op je localhost je server? En je draait niet zelf een mailserver?

Roy Uijting

Roy Uijting

19/09/2007 17:33:00
Quote Anchor link
Ja wamp is mijn proggie voor localhost. (of begrijp ik je nu verkeerd?) Ik heb em in html gemaakt, maar hij werkt niet op localhost. Wamp verwijst naar het bestandje php.ini, maar kan niet uitvinden wat hij bedoelt met smtp_port :/ Het staat niet in de php.ini, weetje misschien hoe ik toch mijn email form kan testen op localhost :/?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roy Uijting

- SanThe -

- SanThe -

19/09/2007 17:37:00
Quote Anchor link
In php.ini even zoeken op 'smtp'. Dat moet er in staan.

Roy Uijting

Roy Uijting

19/09/2007 17:39:00
Quote Anchor link
[mail function]
; For Win32 only.
SMTP = SMTP.SERVER.NL

; For Win32 only.
sendmail_from = MAIL

; For Unix only. You may supply arguments as well (default: "sendmail -t -i").
;sendmail_path =

; Force the addition of the specified parameters to be passed as extra parameters
; to the sendmail binary. These parameters will always replace the value of
; the 5th parameter to mail(), even in safe mode.
;mail.force_extra_paramaters =

maar waar is smtp_port? die moet op 25 staan volgens de error;

Warning: mail() [function.mail]: Failed to connect to mailserver at "localhost" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini or use ini_set() in C:\wamp\www\test\contact.php on line 146

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.