WANHOOP

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

Front end developer React Sportgames

Functie Als Front end developer ga jij aan de slag bij een gave en bekende organisatie op het gebied van sportgames. Jij gaat aan de slag in een scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als scrumteam werken ze in drie wekelijkse sprints en begin je iedere ochtend met een stand-up. Als Front end developer werk jij bij deze organisatie voornamelijk met Javascript, html, css en React. Er wordt veel gebruikt gemaakt ook van C#, Docker en Kubernetes. Het team hecht veel waarde aan het leveren van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als ervaren Front end developer bent een expert het gebied van Javascript en React. Je wordt onderdeel van een multidisciplinair team bestaande uit een PO, twee Front end developers, een DevOps/Back end developer, een UX/UI designer en een projectmanager. Verder is er iemand verantwoordelijk voor de HR en is de algemeen directeur nauw betrokken bij alle projecten. Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Roel vd Ven

Roel vd Ven

12/03/2006 21:19:00
Quote Anchor link
Oké mensen, ik denk niet dat ik het hier mag plaatsen maar doe het toch, ik heb echt elke site afgezocht naar een normaal scriptje dat ik MAKKELIJK kan invoegen in mijn 'memberlist' die weergeeft of de gebruiker on of offline is... en als je er dan een hebt dan werkt hij niet... kan iemand me een SIMPEL scriptje geven.... ik ben nu zoooo wanhopig :(:P

PHP hulp

PHP hulp

08/11/2024 02:08:56

Roel vd Ven

Roel vd Ven

12/03/2006 21:21:00
Quote Anchor link
http://www.phphulp.nl/php/scripts/3/367/ << en die werkt niet... tenminste kirjg ik hem niet aan de praat

Woopie100

Woopie100

12/03/2006 21:22:00
Quote Anchor link
wat voor een error zie je Roel?

Roel vd Ven

Roel vd Ven

12/03/2006 21:29:00
Quote Anchor link
@ woopie100

A: ik weet niet wat hun bedoelen met data.inc... het zou kunnen dat ze config.php bedoelen?
B:
//------ Zet dit op alle andere pagina's, of bij connect.php of iets dergelijks ------\\
include("onlinecheck.php");

ik zie nergenst een connect.php..
kun je me helpe :$

Roel vd Ven

Roel vd Ven

12/03/2006 21:32:00
Quote Anchor link
Nu krijg ik deze melding:
Table 'leden.members' doesn't exist
en die connect.php weet nog steeds niet hoe ik dara aan kom.....

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

12/03/2006 21:33:00
Quote Anchor link
Ik neem aan dat je een systeem hebt waarop mensen inloggen? Kan je dan niet een item toevoegen aan je database die je vult met een NOW();? Dan haal je vervolgens met een simpele query alle gebruikersnamen op die de afgelopen 15 minuten ingelogd zijn. Niet superpresies, maar wel efficient en vrij makkelijk te maken.

Roel vd Ven

Roel vd Ven

12/03/2006 21:36:00
Quote Anchor link
jij bedoelt een nieuw item aan m,n database bij tbl_user of gewoon de hele database?

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

12/03/2006 21:38:00
Quote Anchor link
Bij je tabel met gebruikers zou het makkelijkste zijn. Waarschijnlijk heb je al een inlog-query (code wegschrijven o.i.d.) dus dan kan je mooi een NOW() toevoegen aan een datetime field.

Roel vd Ven

Roel vd Ven

12/03/2006 21:39:00
Quote Anchor link
oké ik ga proberen, je hoort van me als het niet lukt

Roel vd Ven

Roel vd Ven

12/03/2006 21:43:00
Quote Anchor link
http://84.29.179.219/datetime.JPG
oke, wat moet ik nu dan aanpassen en waar?
*ik vraag liever dan dat ik het dalijk fout doe.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

12/03/2006 21:44:00
Quote Anchor link
Voeg een veldje toe als 'laatsingelogd' met als type een datetime.

Jason de Ridder

Jason de Ridder

12/03/2006 21:47:00
Quote Anchor link
boven de geselteerde staat toch last_active?kan daar mooi voor gebruikt worden denk ik

Roel vd Ven

Roel vd Ven

12/03/2006 21:48:00
Quote Anchor link
krijg nu nog steeds die melding van:
Table 'leden.members' doesn't exist

Roel vd Ven

Roel vd Ven

12/03/2006 21:53:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?
include("data.inc");

$sql = "ALTER TABLE `{$db}`.`members` ADD `lastlogin` CHAR(30) NOT NULL;"
$res = mysql_query($sql) or die(mysql_error());

?>

wat moest ik eigenlijk met dat stuk tekst doen?

12/03/2006 21:54:00
Quote Anchor link
Als je enige kennis zou hebben van engels zou je deze error zo begrijpen: de tabel members in de database leden bestaat niet. Die moet je dus aanmaken.

Het zou kunnen dat jij bij het maken van de mysql verbinding al de functie mysql_select_db gebruikt, dan mag je bij je query leden.members vervangen door members

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

12/03/2006 21:55:00
Quote Anchor link
Jason, niet gezien. Das een goede.

Dan hoef je enkel een query te maken en ben je klaar...

Jason de Ridder

Jason de Ridder

12/03/2006 21:56:00
Quote Anchor link
voor data includen zou ik require gebruiken

Roel vd Ven

Roel vd Ven

12/03/2006 21:58:00
Quote Anchor link
ik heb dus 'members' vervangen door 'leden' krijg nu dit:
Table 'leden.leden' doesn't exist

Roel vd Ven

Roel vd Ven

12/03/2006 22:20:00
Quote Anchor link
lukt echt niet... :(

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

12/03/2006 22:24:00
Quote Anchor link
Roel je bent vrij nieuw hier, dus even de regels:

Als je geen antwoord krijgt op je topic, ga dan niet binnen een half uur 'bumpen'. Een dag later mag je dat rustig nog eens doen.

Roel vd Ven

Roel vd Ven

12/03/2006 22:24:00
Quote Anchor link
oké sorry, wist ik niet :$

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.