Wargame nummer 1000 (deel 2)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

SerpenT

SerpenT

25/05/2004 14:05:00
Quote Anchor link
Heey ik poste tijdje geleden een link hier naar een lycos site waar mijn wargame stond, die heb ik tijdje geleden van lycos afgehaald en op mijn eigen host gezet.

hierbij vraag ik jullie weer om het kritisch te bekijken,(behalve attack want ik ben nog steeds niet eruit hoe ik nou een eerlijk aanvals ding kan maken.

hier de link:
http://62.163.182.40/

jullie mogen allemaal registreren maar als jullie maar rekening mee houden, Tis nog niet af dus nog niet doorgeven aan andere mensen ik geef dit aan jullie zodat jullie kunnen zeggen wat jullie er van vinden.

//edit
design is niet van mij hoor, maar alle scripts+gewone html is wel van mij
//einde edit

thx in advance

Greetz
Gewijzigd op 25/05/2004 14:15:00 door SerpenT

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 21:21:00

Mitch X

Mitch X

25/05/2004 14:12:00
Quote Anchor link
http://62.163.182.40/
voor de 'luie' mensen onder ons ;)

Edit : Mijn reactie erover komt zo :P
Gewijzigd op 25/05/2004 14:13:00 door Mitch X

SerpenT

SerpenT

25/05/2004 14:14:00
Quote Anchor link
k is cool mitch

Rick

Rick

25/05/2004 14:14:00
Quote Anchor link
thx Mitch, daar hoor ik bij ;)

Thijs: ziet er goed uit moet ik zeggen, maar eventjes niet de tijd om te registreren dus dat laat ik aan anderen over :)

Mitch X

Mitch X

25/05/2004 14:16:00
Quote Anchor link
Deze post is voor mijn reacties :
[1] Registreren:
Quote:
Het knopje van registeren is nogal vaag in de bovenhoek. Het registreer formuliertje is lekker strak, niets op aan te merken. Dan op register klikken en ...
Parse error: parse error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in C:\phpdev5\www\public\html.php on line 18

Warning: Failed to Connect in C:\phpdev5\www\public\reg_pr.php on line 54
Hmmz, er wordt gezegd dat ik een email ga krijgen en daar wacht ik nu dus op. Daarna volgt reactie [2]
Edit : we have send moet zijn we have sent :)
Edit 2 : Did You Forgot your Password oei na did geen past -> did you forget your password?
Gewijzigd op 25/05/2004 14:27:00 door Mitch X

SerpenT

SerpenT

25/05/2004 14:20:00
Quote Anchor link
oh k, bedankt mitch(ik registreer niet elke keer nadat ik verandering aan breng om te kijken of het nog werkt dus, thx

SerpenT

SerpenT

25/05/2004 14:26:00
Quote Anchor link
nou hij gaat fftjes offline, en is over 30 minuten weer back online. dan moet je volgens mij wel opnieuw reggen mitch, maar het is nou eenmaal zo.

sry

SerpenT

SerpenT

25/05/2004 14:58:00
Quote Anchor link
mensen hij is weer online je kunt registreren, Mitch jij moet fftjes zeggen of je opnieuw wilt registeren, als je geen email hebt gehad of dat je gewoon wilt activeren.

Greetz

Mitch X

Mitch X

25/05/2004 15:02:00
Quote Anchor link
Hmmz ik heb idd nog geen mail gehad ...

Edit : Na me herregistratie wel :P
Gewijzigd op 25/05/2004 15:06:00 door Mitch X

SerpenT

SerpenT

25/05/2004 15:04:00
Quote Anchor link
k dan delete ik je en mag je opnieuwe reggen, sry voor die problemen:S.

Mitch X

Mitch X

25/05/2004 15:07:00
Quote Anchor link
Warning: main(link.php): failed to open stream: No such file or directory in c:\inetpub\wwwroot\activate1.php on line 3

Warning: main(): Failed opening 'link.php' for inclusion (include_path='.;c:\php4\pear') in c:\inetpub\wwwroot\activate1.php on line 3
Activation Complete
Your account has been activated.

Was dat? ^o)

Edit : Nog meer :
Parse error: parse error, unexpected '}' in c:\inetpub\wwwroot\pclaim.php on line 11
Gewijzigd op 25/05/2004 15:09:00 door Mitch X

SerpenT

SerpenT

25/05/2004 15:09:00
Quote Anchor link
zoals ik al zei ik test niet alles, als ik het heb veranderd. link.php was van de vorige layout nog, nu bestaat dat bestand niet meer*schaam*, maar je kunt iig inloggen dus heeft geen gevolgen op het activeren.

Mitch X

Mitch X

25/05/2004 15:22:00
Quote Anchor link
Hoe krijg ik een planeet?

SerpenT

SerpenT

25/05/2004 15:31:00
Quote Anchor link
umh als het goed is krijg je als je voor het eerst inlogt een popup met een filmpje die moet je kijken dan kun je een naam geven en krijg je een planeet, de link is niet egt duidelijk zie ik nu:s, maar je moet naar claimp.php gaan en dan krijg je er eentje, als het goed is.

een 2de planeet kun je nog niet krijgen

Mitch X

Mitch X

25/05/2004 15:44:00
Quote Anchor link
Ok maar dat mislukte nl de eerste keer door die error...

SerpenT

SerpenT

25/05/2004 15:46:00
Quote Anchor link
k ik schaam me nu diep want jij hebt in 1.5 uur echt spr veel fouten ontdenkt.
maar is wel fijn om het te horen waar de fouten zitten(en ik zie het al ze zitten op plekken die ik niet dagelijks bezoek). je zult geen fouten vinden in mijn pm systeem.

Mitch X

Mitch X

25/05/2004 16:20:00
Quote Anchor link
O jee ik ging weer even kijken (k had weer ff tijd) kijk wat ik vond:
Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061) in c:\inetpub\wwwroot\dbconnect.php on line 2

Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in c:\inetpub\wwwroot\dbconnect.php on line 3

Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in c:\inetpub\wwwroot\dbro.php on line 4

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in c:\inetpub\wwwroot\dbro.php on line 6

Warning: mysql_close(): no MySQL-Link resource supplied in c:\inetpub\wwwroot\dbro.php on line 13

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at c:\inetpub\wwwroot\dbconnect.php:2) in c:\inetpub\wwwroot\style.php on line 1

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at c:\inetpub\wwwroot\dbconnect.php:2) in c:\inetpub\wwwroot\style.php on line 1

IPC news-bulletin

Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061) in c:\inetpub\wwwroot\dbconnect.php on line 2

Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in c:\inetpub\wwwroot\dbconnect.php on line 3

Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in c:\inetpub\wwwroot\index.php on line 22

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in c:\inetpub\wwwroot\index.php on line 24

Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in c:\inetpub\wwwroot\index.php on line 44

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in c:\inetpub\wwwroot\index.php on line 46

Web Smile

Web Smile

25/05/2004 16:23:00
Quote Anchor link

Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in c:\inetpub\wwwroot\dbro.php on line 4

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in c:\inetpub\wwwroot\dbro.php on line 6

Warning: mysql_close(): no MySQL-Link resource supplied in c:\inetpub\wwwroot\dbro.php on line 13

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at c:\inetpub\wwwroot\dbconnect.php:2) in c:\inetpub\wwwroot\style.php on line 1

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at c:\inetpub\wwwroot\dbconnect.php:2) in c:\inetpub\wwwroot\style.php on line 1

ik zou er nog ff naar kijken... (header fout, php.net/ob_start)

SerpenT

SerpenT

25/05/2004 19:00:00
Quote Anchor link
maybe omdat mijn mysql niet draaide? mijn pc stond uit en mijn moeder ging erop daar start iis wel op maar mysql blijkbaar niet

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

25/05/2004 20:05:00
Quote Anchor link
Slordigheidje:
Je hebt geen controle op je inschrijfformulier... Ik druk gewoon op Register en ik krijg de melding dat ik een e-mail krijg.. Cool.. ;)

if (empty($_POST['user']) || empty() || empty())
{
echo "Lulhannes! Vul ff die velden in!";
}

Elwin

SerpenT

SerpenT

25/05/2004 20:10:00
Quote Anchor link
heb ik dat weet ik cker alleen niet dat laatste vak want dat is optioneel, maar ik zal het wel fftjes bekijken

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.