Wargame nummer 1000:P
Je mag wel registreren maar als het niet meer lukt vind ik dat er genoeg mensen zijn dus wordt niet boos.*want denk eraan ik zit op Lycos:S en maybe vinden die rust wel leuk:P*
de URL = http://members.lycos.nl/ipcombat
vertel me aub wat jullie er van vinden
Greetz thijs
Gewijzigd op 21/07/2004 15:54:00 door SerpenT
Nou PHPerik en remcobers wanneer krijg ik jullie review?:P
Als iemand zich registreert, zou ik die velden waar je je wachtwoord moiet intypen wle type="password" maken ;).
Met het activeren van een account krijg ik een raar zwart-achtig scherm te zien. Ziet er erg vaag uit.
Lol, iik deed er 10 seconden over om te vinden of ik nou was ingelogd, erachter gekomen dat ik niet was ingelogt. Vervolgens duurde het weer 10 seconde voordat ik erachter was HOE ik kon inloggen :P. Graag duidelijker maken dus :)
Ik zie inmiddels het leden-menu. Alleen de logout button is bijna verdwenen :P
Probeer ik 10 "Zion" (attack) schepen te kopen, krijg ik de index terug. Ja wat heb ik daar aan :P. Het is allemaal wel erg onduidelijk waar ik nou zit *-).
Lol... Bij de info van Zion staat dattie 5000 kracht heeft, op de website echter staat dat hij maar 4000 kracht heeft. Leg uit :P
Inmiddels gelukt om 5 Zion schepen te kopen. Het menutje "Money/Turns/Income" valt me opeens op. Erg gejat van Nukezone (www.nukezone.nu) vind je niet?
Laat ik eens aanvallen. Joey is het slachtoffer. Ik zet 20 (max) in, wat het in godsnaam ook betekent. Ik klik op Attack, of ok... die rechter knop iig :P... Krijg ik een leeg scherm.. "Oh nee" toch geen leeg scherm. Ik zie links verdwenen onder het membersmenu de volgende tekst:
2
You Won
125
20125
1.72
0.774
30960
Wat het ook betekent?
Ok, gaan we even Stats bekijken. Heyy wat is dat nou... Een 404. Hmm, nouja. Laat ik er vanuit gaan dat die pagina wel duidelijk was.
------------------------------------------------------------
Conclusie: Goed idee, goed begin. Zeer onduidelijk, extreem slechte uitwerking. Mijn oplossing: Houd de PHP code, de hele scripting. Die is volgens mij wel goed. Maar verander de hele layout, of tenminste. Maak hem werkend. Dit is niks namelijk.
BTW ik zet normaal nooit mn email hier neer (ben daarom ook geen lid) maar als je me wil bereiken (msn) : [email protected] (Haal RE MO VE ff weg ;))
Rick@webfanaat.nl <-- unencode dat maar eens, dan krijg je mijn mail adres
kijk hier voor een makkelijke converter:
http://code.cside.com/3rdpage/us/unicode/ascii.html
je moet een html email wel met <html> beginnen :P
en frisbee ik heb nog nooit met automatische emails gewerkt dus ik zal het erin zetten bedankt.
Jullie allemaal bedankt voor jullie mening en adviesen, ik moet jullie accounten nu wel verwijderen en ik zal de link das weer plaatsten als de site 100% klaar is
Greets Thijs
Vin het beter als die van mij, alleen ik ben er maar mee gestopt, ga iets groters maken en dat kost meer tijd dus voor mijn wargame heb ik geen tijd meer, maar ga zo door!
van dat activiatie menu wist ik niks af
( die 404 is spijtig ) maar de stats komen later...
10 seconde lange w8tijd ligt aan lycos .... lycos is sloom de site ( game ) krijgt als hij af is... ook een snellere host met eigen domein
van die logout is waarschijnlijk.... door je browser of je resolutie ik heb het namelijk niet ( No offence)
komt btw resolutie checker :) die op bases daar van de site in elkaar draait natuurlijk is de site op het moment best viewable op 1600x1200
Dat van die zion is een goede :)
is inderdaad dom gedaan ( door mij )
ga wel even een popupje maken die info geeft dat je (een)zion(s) hebt gekocht
die info echter verander ik zo hehe...
( alpha versie excuus )
het menutje nouja BG plaatje heb ik absoluut zelf gemaakt en dus niet gejat
Income etc....
wordt verandert binnenkort heb je niet alleen goud je krijgt ook andere ore ( uranium etc ) woehoe lol
dus dat wordt nog verandert
you won etc wordt gecentreerd en beetje bijgewerkt ( is nu vrij lelijk ) maar ik begrijp net als jou niet wat dat betekend....
Thijs moet me dus even uitleggen wat dat inhoud dan maak ik er een mooie battle log :p ding van
maar goed...
in je comments zeg je
-----------
Maar verander de hele layout, of tenminste. Maak hem werkend. Dit is niks namelijk.
-----------
met de layout bedoel je dan het aanzicht van de site dat dan lelijk is
of de functies zoals navigatie en you have won blabla die verrot zijn @ moment
ik wil je graag bedanken voor je commentaar we hebben er heel veel aan en je krijgt van mij een dikke kus :)
scarface an key ik ben nog steeds bezig om het geld wat het slachtoffer heeft goed en eerlijk te verdelen, dus ik ben steeds maar andere berekeningen aan het checken. dat activation komt omdat we sinds kort van een helemaal zwarte layout naar dit zijn overgestapt en zijn activation over het hoofdgezien *schaam*.
het verkeerd redirecten komt voor mij zo uit het niets want ik had hem eerst goed gezet.
je hebt gelijk dat income attackpoints en funds van iets gejat zijn,maar dan van kings of chaos, ik kwam op het idee om ipc te bouwen door kings of chaos dus heb het beetje gejat, maar zoals scarface zegt komt daar verandering in.
en jah verder wil ik je ook bedanken voor het checken van ipc en het melden van jouw ondervindingen:D
Greetz thijs
(van mij krijg je geen kus:D)
//edit//
P.s. frisbeee zei dit
Quote:
ziet er erg mooi uit
allereerst bedankt, en ten 2de ik heb nog nooit de mail functie gebruikt maar dank je wel:P
Gewijzigd op 12/03/2004 14:57:00 door SerpenT
hoe heb je die activatie mail gemaakt gewoon met mail() ?? want als ik een mailtje met mail() stuur dan komt hij in me ongewenste berichten box mar die van jou komt er niet in:S:S:S?
2) Ik dacht dat het een grote game zou worden...
dit noem ik juist een zeer kleine game... want veel meer dan attacken en shop is er eigenlijk niet
3) het heeft nog geen normale hosting en domein.. ook wel jammer, maar dit komt toch nog wel?
4) ook ziet het er nogal saai uit.. geen plaatjes, flash animaties, geen 'verhaal'
conclusie: er moet nog heel veel aan gedaan worden om het een succes te laten worden:
> Hosting + Domein
> Layout
> Verhaallijn
> Grafisch
> En minimaal 3x zoveel spelelementen
-------
door
Thijs Luijf "het word heel groot"
--------
2.
nu is het niks anders dan inloggen kopen en attacken
meer niet ... het is namelijk nog lange niet af
1.Layout heb je redelijk gelijk in maar wordt ook nog beetje aangewerkt
3. had ik ook verteld :) komt er aan
4. Zijn er wel :) Visuele Flash praat animaties die vertellen of je verloren of gewonnen hebt
Planet detection van URanium water etc...
is er ook al...
==
Verhaal echter komt nog :)
heel sjiek omdat ik het zo sjiek heb gemaakt mag je het anders op mijn webhost zetten in een aparte, map je mag een beetje mysql genruiken ik vind het echt sjiek
van de rest ik krijg maar geen mail dus de ledenlijst zal wel vol zitten
Gewijzigd op 08/04/2004 15:34:00 door SerpenT
WTF volgens mij is er iets mis... jullie hebben het over de lay out maar alles wat ik krijg te zien is zo'n scherm met -parent directory - flash -flash 2 enz. :S Ligt dat aan mij of is dat ook zo...
WTF volgens mij is er iets mis... jullie hebben het over de lay out maar alles wat ik krijg te zien is zo'n scherm met -parent directory - flash -flash 2 enz. :S Ligt dat aan mij of is dat ook zo...
Ik ook ...
maar binnenkort duikt hij weer ergens op
GReetz