Warning: Cannot modify header information - headers already sent
Niek Bezuijen
22/11/2014 16:07:38Beste mensen,
Al een tijdje ben ik bezig met het integreren van een social plugin van Facebook. Dit wil ik intergeren in een webshop van OS Commerce.
Tijdens het installeren het het aanpassen van de scripts kreeg ik een foutmelding waarvan ik niet weet hoe ik hem moet oplossen:
Regel 187: </head>
Regel 194 = $loginUrl = $facebook->getLoginUrl($params); // generate the url and redirect the browser to it
header("Location: " . $loginUrl);
exit();
Al een tijdje ben ik bezig met het integreren van een social plugin van Facebook. Dit wil ik intergeren in een webshop van OS Commerce.
Tijdens het installeren het het aanpassen van de scripts kreeg ik een foutmelding waarvan ik niet weet hoe ik hem moet oplossen:
Quote:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /public/sites/www.burben.nl/fresh/includes/functions/social_login_functions.php:187) in /public/sites/www.burben.nl/fresh/includes/login-facebook.php on line 194
Regel 187: </head>
Regel 194 = $loginUrl = $facebook->getLoginUrl($params); // generate the url and redirect the browser to it
header("Location: " . $loginUrl);
exit();
Gewijzigd op 22/11/2014 16:11:28 door Niek Bezuijen
PHP hulp
17/11/2024 09:20:17Ozzie PHP
22/11/2014 16:34:28Joakim Broden
22/11/2014 16:47:53@Ozzie, stuur dan op zijn minst een goede link door anders kan je bij elke vraag bijna wel een zoekresultaat geven (Ozzie, dit zijn een van mijn redenen waarom ik niet echt actief meer ben op dit forum, veel domme opmerkingen... Oke deze vraag is al tig keer behandeld maar geef hem dan een goed topic door..)
@Topicstarter, er mag geen enkele output staan voor een header (in dit geval header loaction).. HTML is output (</html>) dus plaats de php code boven de output.
@Topicstarter, er mag geen enkele output staan voor een header (in dit geval header loaction).. HTML is output (</html>) dus plaats de php code boven de output.
Ozzie PHP
22/11/2014 17:41:55@Sabaton
Jij hoeft mij de les niet te lezen hoor. Ik verwijs gewoon even naar de vele topics die op dit forum reeds over dit onderwerp zijn gesteld met de daarin aangedragen oplossingen. Daar is niks mis mee, aangezien daar veel informatie is te vinden over het betreffende onderwerp. Niet meteen alles zo negatief benaderen. Daar schiet je niks mee op.
Jij hoeft mij de les niet te lezen hoor. Ik verwijs gewoon even naar de vele topics die op dit forum reeds over dit onderwerp zijn gesteld met de daarin aangedragen oplossingen. Daar is niks mis mee, aangezien daar veel informatie is te vinden over het betreffende onderwerp. Niet meteen alles zo negatief benaderen. Daar schiet je niks mee op.