Wat is er gewijzigd?
Een leuk idee voor een simpele feature. Ik zie soms wel eens berichten die gewijzigd zijn, en waarvan ik me afvraag 'wat' er precies is gewijzigd?
Daarom zou het niet slecht zijn om een extra tekstveld te plaatsen bij 'Bericht wijzigen' waarin de gebruiker kort kan omschrijven wat diegene heeft gewijzigd aan het bericht. En dit kan je dan terug zien onderaan in:
Gewijzigd op 05/01/2015 10:16:14 door - Aar -: Extra tekst toegevoegd
Als vBulletin, GoT en andere forums dit hebben. Dan zou het ook wel hier kunnen ;-)
Daarom zou het niet slecht zijn om een extra tekstveld te plaatsen bij 'Bericht wijzigen' waarin de gebruiker kort kan omschrijven wat diegene heeft gewijzigd aan het bericht. En dit kan je dan terug zien onderaan in:
Gewijzigd op 05/01/2015 10:16:14 door - Aar -: Extra tekst toegevoegd
Als vBulletin, GoT en andere forums dit hebben. Dan zou het ook wel hier kunnen ;-)
Gewijzigd op 05/01/2015 10:17:08 door - Ariën -
PHP hulp
30/11/2024 10:57:16Michael -
14/05/2016 00:13:56Soms inderdaad wel irritant. Wat ook mogelijk is zoals FB een 'bewerkt' link waarin je de vorige 'versie(s)' van het bericht kunt inzien.
Maar ja, naar mijn idee wordt er niet veel meer aan de site ontwikkeld dus we kunnen wel ideeën hebben, maar wie gaat het uitvoeren?
Maar ja, naar mijn idee wordt er niet veel meer aan de site ontwikkeld dus we kunnen wel ideeën hebben, maar wie gaat het uitvoeren?