wat is juist? where/wherein/in which
Ozzie PHP
27/12/2013 23:53:56Ola.
Ik heb weer een Engels twijfelgevalletje.
Ik spreek over een array waarin ieder element overeenkomt met een regel uit het bestand.
Wat is juist?
a) an array where each element corresponds to a line in the file
b) an array wherein each element corresponds to a line in the file
c) an array in which each element corresponds to a line in the file
Ik heb weer een Engels twijfelgevalletje.
Ik spreek over een array waarin ieder element overeenkomt met een regel uit het bestand.
Wat is juist?
a) an array where each element corresponds to a line in the file
b) an array wherein each element corresponds to a line in the file
c) an array in which each element corresponds to a line in the file
PHP hulp
28/11/2024 16:36:53Wouter J
28/12/2013 00:00:59http://english.stackexchange.com/questions/103484/situation-where-vs-situation-in-which
altijd goed om eerst te googlen voordat je gaat vragen... Zo'n beetje alle engelse regels, standaarden en andere dingen staan op het internet.
altijd goed om eerst te googlen voordat je gaat vragen... Zo'n beetje alle engelse regels, standaarden en andere dingen staan op het internet.
Ozzie PHP
28/12/2013 00:06:42Wouter, en je dacht dat ik dat nog niet gedaan had? Heb ik uiteraard wel gedaan, maar ik word er niet veel wijzer uit. Dat word ik met jouw link ook niet.
Een array moet je denk ik zien als "een ding" en dan weet ik dus niet wat van deze 3 opties hierboven de juiste is.
Een array moet je denk ik zien als "een ding" en dan weet ik dus niet wat van deze 3 opties hierboven de juiste is.
PHP doc:
Returns the file in an array. Each element of the array corresponds to a line in the file.
Het is wat ruimer omschreven maar klinkt beter als:
Returns an array whereof each element corresponds to a line in the file.
Overigens kan je er over discussiëren of nu in of van is, ik zelf ga voor het laatste.
Gewijzigd op 28/12/2013 08:06:28 door Ger van Steenderen