Wat is jullie mening over deze reacties

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Write Down

Write Down

22/08/2012 22:32:25
Anchor link
Roel:
Tevens ben ik blij dat Chris zo'n reactie plaatst over dat dat precies is wat hij wou zien. Mijn naam geeft toevallig Moderator weer en opeens ben ik heilig. Ik ben net als jullie, ik ben ook een mens en heb een mening - en dat was mijn mening.

Dat is net mijn hele punt. Het gaat hier niet over moderator zijn! Dat maken jullie, moderators ervan. Het gaat nu per toeval over moderators, dat wel...

Of het nu Ger (enkel als voorbeeld) was die het had gezegd dat het topic nutteloos was, Roel, Chris, Mr. X dat maakt niet uit. Het gaat hem er net over dat jouw/jullie reactie ongepast was.

Uiteraard mag iedereen zijn mening hebben, maar hou het dan relevant met het topic, de echte inhoud althans. Als je een topic zinloos vindt, waarom reageer je er dan op? Dát is het punt.

En om Ger inderdaad bij te treden, ik heb het gevoel dat jullie moderators (beheerders, ...) persoonlijk aangevallen voelen, en daarom vallen jullie nu Koen aan? Sorry, dat vind ik pas goedkoop.

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 00:50:05

Niels K

Niels K

22/08/2012 22:36:25
Anchor link
Beste vrinden,

Zonder al te veel in te gaan op bovenstaande berichten meld ik hierbij dat dit topic op slot gaat. Het is niet de bedoeling dat er zo met elkaar omgegaan wordt.

Dit topic, en het andere relevante topic wordt op dit moment achter de schermen besproken. Koen zal daar van mij over een aantal ogenblikken bericht over krijgen.

Wanneer mensen nog commentaar hebben op bovenstaand verhaal of hun hart nog willen luchten mogen ze dat via de PM met mij afhandelen.

Hartelijk dank!

Niels Kieviet

Pagina: « vorige 1 2

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.