Wat kan ik aanpassen aan layout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Raymond Oomen

Raymond Oomen

24/04/2008 19:33:00
Quote Anchor link
Ik ben nu bezig om mijn website een layout te geven maar heb et idee dat et wat leeg is:

http://www.darkdimensions.nl/new/

de oude:

http://www.darkdimensions.nl/

en zouden jullie ook kunnen kijken wat jullie van deze site vinde:

http://pkfreeplay.darkdimensions.nl/ (hiervan heeft iemand anders layout gemaakt wil alleen jullie mening graag erover horen ;) )

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 18:04:36

Jesper Diovo

Jesper Diovo

24/04/2008 19:49:00
Quote Anchor link
Wat 'leeg' is nogal zacht uitgedrukt. Waar zijn plaatjes, mooie borders, mooi lettertype, etc. etc.? Het enige wat ik nu zie zijn vier vierkantjes die samen een lay-out moeten voorstellen. Kan het eigenlijk niet eens een lay-out noemen, gewoon een bepaalde weergave van tekst.

Die pkfreeplay lijkt tenminste ergens op. Al houd ik niet van zúlke donkere sites. Het mag wel donker, maar niet té ;-). Bovendien moet het onderwerp er ook bij passen.

24/04/2008 19:53:00
Quote Anchor link
Djemo schreef op 24.04.2008 19:49:
Wat 'leeg' is nogal zacht uitgedrukt. Waar zijn plaatjes, mooie borders, mooi lettertype, etc. etc.? Het enige wat ik nu zie zijn vier vierkantjes die samen een lay-out moeten voorstellen. Kan het eigenlijk niet eens een lay-out noemen, gewoon een bepaalde weergave van tekst.

Die pkfreeplay lijkt tenminste ergens op. Al houd ik niet van zúlke donkere sites. Het mag wel donker, maar niet té ;-). Bovendien moet het onderwerp er ook bij passen.

Hier ben ik het mee eens, alleen hetvolgende vind ik wel echt kut:
Afbeelding
Zelfs daarvoor een plaatje :-X. Maar dat maakt toch niet uit, want ik vind het niet echt bepaald mooi. Veelste zwart.

En tables gebruik je niet voor opmaak....
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

24/04/2008 19:55:00
Quote Anchor link
Tja, browservoorschriften zijn inderdaad zwaar uit den tijd. Stel je voor dat je een tankstation binnenrijdt en een bordje tegenkomt: "U kunt hier alleen tanken als u een Mercedes of een BMW rijdt".

Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

24/04/2008 19:55:00
Quote Anchor link
waarom is het beter om bij een illegale windows firefox te nemen?

het altijd beter om firefox te nemen
niet iedereen heeft windows

Raymond Oomen

Raymond Oomen

24/04/2008 19:57:00
Quote Anchor link
@ erwin: ik zal is ff kijken wist niet dat et er op die manier staat :S

maar over het ontwerp van pkfreeplay een vriend van me heeft dat gedaan ik heb bijv. guestbook contact en zo gemaakt, maar wat voor afbeeldingen zou ik bijv. nog moeten gebruiken voor mijn eigen site??

ik zal is dat deel dat je beter firefoz kan nemen bij illegale windows ff weghalen klopt iinderdaad niet XD

Nog ff over de manier van de opbouw dus die "vierkantjes" zoals jullie dat noemen zie je op heel veel sites terug maar zal daarvan de achtergrondkleur wat lichter maken ;)

En wat betreft het "advies" over welke browser je het beste kan gebruiken dat hebben we gedaan vanwege het dropdown menu wat in bijv. oudere browsers niet werkte, maar dat menu ga ik opnieuw maken uit eigen hand ;)

verder nog tips??
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond Oomen

Woxx

Woxx

26/05/2008 10:50:00
Quote Anchor link
Je vroeg om tips:
-Die balken bij nieuws weglaten
-De achtergrond van de tekst iet meedoen bev: iets lichtere kleur zwart.
-En als ik jouw website css valideer dan kom ik 2 fouten tegen: http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=http%3A%2F%2Fpkfreeplay.darkdimensions.nl%2Fhome.php&profile=css21&usermedium=all&warning=1&lang=nl
-minder glow effecten gebruiken
-wat meer combinaties van zwart - donker grijs - wit en nog een kleur

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

26/05/2008 11:40:00
Quote Anchor link
Afbeelding
Ik vind die scroll balk een beetje vervelend daar zitten, en ook nog op een vreemde plek.
precies over die balk heen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nicoow Unknown

Jacco Engel

Jacco Engel

26/05/2008 11:45:00
Quote Anchor link
+ Als je een scollbar in je div hebt is het niet echt lekker om ook nog eens een scrollbar op je hele site te hebben (zie screen nico)

Robert Deiman

Robert Deiman

26/05/2008 11:46:00
Quote Anchor link
Een lay-out maak je tegenwoordig ook in divs. Voordeel is dat je een standaard HTML kan maken, waarin je alle onderdelen hebt staan en via de CSS de divs zo postioneren dat er een mooi geheel uit komt.

Het viel me al op bij je header, die staat in zijn geheel in een tabel, beetje een rare oplossing om dat te doen.

Mitchell

Mitchell

26/05/2008 12:04:00
Quote Anchor link
"Wat kan ik aanpassen aan de layout", welke layout heb je het over ik zie alleen tabellen.. :\

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.