wat kost een inlogscript?
waarbij de usernaam gekoppeld is aan een uniqeu id
bijv..: testpiet gaat naar inlogpagina,testpiet is dan zo gezegt personeellid
usernaam is testpiet / en paswoord is 123456
als hij/zij met testpiet inlogd dat hij dan naar een voor iedereen dezelfde pagina gaat maar waarbij aleen voor hem/haar zijn informatie instaat zoals zijn naam adres zijn rooster telefoonnummers enzenz enz dingen die ik belangerijk vind. weet niet of je mijndomein kent? die heeft dat dan mijn zijn klanten
en als bijv.
testjan naar de inlogpagina gaat en inlogd met bijv
usernaam testjan / en paswoord is 654321
als hij/zij met testjan inlogd dat hij dan naar een voor iedereen dezelfde pagina gaat maar waarbij aleen voor hem/haar zijn informatie instaat zoals zijn naam adres zijn rooster telefoonnummers enzenz enz dingen die ik belangerijk vind.
enz enz
en bij opdrachtgevers ..:testklaas gaat naar inlogpagina, testklaas is dan zo gezegt opdrachtgever
usernaam is testklaas / en paswoord is 123456
als hij/zij met testklaas inlogd dat hij dan naar een voor iedereen dezelfde pagina gaat maar waarbij aleen voor hem/haar zijn informatie instaat zoals zijn naam adres een rooster facturen telefoonnummers enzenz enz dingen die ik belangerijk vind.
enz enz
maar ik moet dat dan wel de informatie en de roosters facturen extern via de website of anders zelf kunnen instellen.....
kom er niet niet uit
wat kost gemiddeld een inlog script met sessie's en rechten?
?
Quote:
Topic verplaatst naar aanvragen.
SanThe.
SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John
Als je het zelf niet kan, moet je het zeker niet doen. Bij inlogsystemen is het erg belangrijk dat er geen lekken in zitten. Bij bovenstaande systemen kun je gemakkelijk inbreken...
Er zijn in de scriptdatabase genoeg die je kan gebruiken.
Vast wel een die goed is voor jou ;)
ik wil er best 50 euro voor neerleggen
Hoi een echt goed inlogscript is onbetaalbaar en ik moet zeggen dat ik ze nog nauwelijks (niet) tegengekomen ben op het web.
John, stuur maar een prive bericht ;-) (deadline, budget, e-mail adres e.d.)
En als ze op die pagina zijn aangekomen, dan? Je zou namelijk ook gewoon een kant en klaar CMS kunnen gebruiken.
En als je het eenmaal een beetje door hebt is het een makje
kima schreef op 12.05.2009 13:36:
Ik zou zeggen begin er mee.. hulp kan je hier wel krijgen. Je moet het toch een keer leren..
Een echt goed inlogsysteem is geen makje...!!!
maar jah, die heb je ook niet voor 50e neem ik aan.