Wat vinden jullie er van?
Shu Chen
04/02/2005 21:08:00Hey, Wat vinden jullie van me m'n site? www.shu-chen.tk Tips zijn altijd welkom!
Gewijzigd op 04/02/2005 21:09:00 door Shu Chen
PHP hulp
22/11/2024 00:00:11Hipska BE
04/02/2005 21:16:00Downloads ms alles onder elkaar met soort van menutje. Anders hele mooie site! en schitterende flash intro!
Mitch X
04/02/2005 21:43:00DaeDaluz
04/02/2005 23:29:00Bij je downloads staan >> en << maar die doen verder niks ;)
en het is redelijk onduidelijk wat links zijn en niet.. pas als je er met je muis over gaat zie je het..
en het is redelijk onduidelijk wat links zijn en niet.. pas als je er met je muis over gaat zie je het..
Gewijzigd op 04/02/2005 23:43:00 door DaeDaluz
Shu Chen
04/02/2005 23:52:00DaeDaluz:
Bij je downloads staan >> en << maar die doen verder niks ;)
Wat kan ik daar aan doen?
Stefan
05/02/2005 01:43:00Opzich wel leuke website, alleen blauw vind ik beetje te saai worden al snel, en trouwens dat menutjes rechts lijnt niet goed uit.. moet je wel ff doen.. en tja.. De kaalheid heb ik het niet over.. :-)
*Een lichtere kleur doet wonderen trouwens* :D
*Een lichtere kleur doet wonderen trouwens* :D
Mitch X
05/02/2005 12:44:00Shu:
DaeDaluz:
Bij je downloads staan >> en << maar die doen verder niks ;)
Links andere kleur geven dan de text, links standaar underlinen etc ...
Bij je downloads, en msn plus, daar is je screenshot bmp :S
Heb je dit bij meer plaatjes gedaan? want dit is natuurlijk wel heel erg bandbreedte en snelheidsonvriendelijk. Voor de rest, het introtje is behoorlijk netjes, maar dan verwacht ik daarnaa ook een beetje een site die bij het introtje past.
PS: linkkleuren?
ik zag in je broncode dat je al probeerde deze te veranderen, alleen lunkt het zo te zien niet echt. Gebruik ipv 'a:link{' eens alleen 'a{'. Doet worderen.
Heb je dit bij meer plaatjes gedaan? want dit is natuurlijk wel heel erg bandbreedte en snelheidsonvriendelijk. Voor de rest, het introtje is behoorlijk netjes, maar dan verwacht ik daarnaa ook een beetje een site die bij het introtje past.
PS: linkkleuren?
ik zag in je broncode dat je al probeerde deze te veranderen, alleen lunkt het zo te zien niet echt. Gebruik ipv 'a:link{' eens alleen 'a{'. Doet worderen.