Wat vinden jullie er van?
Zoals de titel al zegt, wat vinden jullie van dit design: (is een beetje groot)
Of kijk op:
http://i1182.photobucket.com/albums/x445/JVermolen/design.jpg
Het menu gaat over de hele breedte, en het logo heb ik ook zelf gemaakt. Het oranje blok onder het menu is een slider.
Laat het weten!
Groetjes
Gewijzigd op 17/10/2011 20:21:06 door Jeroen Vermolen
Normaal van header naar footer nu eens andersom:
- Ik vindt de knoppen disclaimer,sitemap en privacy (policy neem ik aan) weg vallen
- ik vindt de social media buttons te groot voor de footer.
- de buttons zijn niet duidelijk (bijvoorbeeld: neem contact met mij op) Ga na hoe een gemiddelde gebruiker denkt en doet. Die haalt er denk ik niet uit dat dat de knop is. Het lijkt nu alsof de titel eronder staat (is naar mijn mening niet logisch)
- Ik vindt de tekst indeling te druk. 3 kolommen met tekst leest niet fijn.
- Wees specifiek in je tekst! Waarom orangedrop? Hier ga je de bekende fout in. Want het lijkt op een beetje een standaard tekstje. Het hoeft geen lap tekst te worden, maar kwaliteit in het kwadrant en beste producten, hartstikke leuk zeg ik ook over mijn bedrijfje. Maar belangrijker de waarom en hoe. Waarom zijn jou producten de beste en waarom is de kwaliteit zo goed. Kort maar krachtige omschrijving. Ik klik bij zo een introductie al snel weg. De lay-out is je trigger om te lezen, die komt aardig in de buurt, maar dit als introductie 'val ik bijna van mijn stoel'. De kracht die je geeft in je lay-out is niet meer terug te halen in de introductie.
- header is prima denk ik, maar mis een 'home' knop. Ik hou persoonlijk niet van websites waarbij ik niet naar home kan.
- de button 'nieuwsgierig geworden' is misschien iets te groot. Maar die stijl kan je misschien voor je button gebruiken welke ik eerder noemde.
- grijze rand van de betreffende button klopt niet. Er zitten meerdere kleuren grijs in.
- De zin in de header loopt niet! (Tegenwoordig hebben mensen zoveel technologie dat Outbound marketing niet meer hoeven te zien en lezen).
Nou zo heb ik wel weer even wat puntjes waar je over na zou kunnen denken.
product en kwardraat een r minder bevat leek mij de eerste indruk op de website vrij positief. 'Tegenwoordig hebben mensen zoveel technologie dat outbound marketing niet meer hoeven te lezen en zien' klopt niet helemaal lijkt mij. Wat 'inbound marketing' nou betekend wordt mij niet duidelijk en het trekt mij dus ook totaal niet.
dan het design:
Het formulier aan de rechterkant (neem contact en nieuwsbrief) valt mij niet direct op en past naar mijn idee niet echt bij de rest van de website. Misschien dat een ander kleurtje en/of vierkante vormen een beter idee is?
Edit: spuit 11..
Puur inhoudelijk: behalve dat de titel mij ontzettend deed danken aan een bestaand dan het design:
Het formulier aan de rechterkant (neem contact en nieuwsbrief) valt mij niet direct op en past naar mijn idee niet echt bij de rest van de website. Misschien dat een ander kleurtje en/of vierkante vormen een beter idee is?
Edit: spuit 11..
Gewijzigd op 17/10/2011 20:51:39 door Jens erd
lol, nou ja dan heb je in elk geval 2 mensen met dezelfde mening ;)
- Ik vindt de knoppen disclaimer,sitemap en privacy (policy neem ik aan) weg vallen
Dat is de bedoeling
- ik vindt de social media buttons te groot voor de footer.
Gelijk heb je ga ik aan werken
- Ik vindt de tekst indeling te druk
Hmm tja met wat wij kwijt willen, maar misschien haal ik de intro tekst wel weg aangezien de reactie daarop
De Home knop staat rechts ;) en het logo word aanklikbaar
Voor uitleg over Inbound Marketing moet je doorklikken ;)