wat vinden jullie ervan
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
het gaat alleen ff om het uiterlijk nu wat vinden jullie van hoe het eruitziet
Verder gebruik je helaas nog steeds tabellen voor je layout. Waarom je niet eens verdiepen in CSS en dat voor je layout gebruiken? Tabellen zijn daar nou eenmaal niet voor bedoeld.
De opbouw van je site ziet er zeker op hogere resoluties en niet lekker uit. De linker en midden content komt tegen de linker kant van het browser scherm te staan terwijl de rechter content helemaal tegen de rechter kant van het scherm geplakt staat. Gevolg is dus een dikke zwarte balk midden in je pagina...
Even snel gehacked en je aantal geplaatst op 3019 :)
Van 2500 -> 3019 in 10 sec :)
wouter schreef op 29.06.2008 00:44:
op die free run site die counter :)
O, wat ben je toch goed.
(Het is trouwens geen freerun site maar een parkour team site. Als je het verschil wil weten moet je maar op internet zoeken.)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Raymond Oomen
raymond schreef op 29.06.2008 19:46:
Als je dat hacken noemt maar heb geen zin om eentje erin te zetten die ip herkent staat toch op een .tk domein dus je krijgt om de zoveel tijd een e-mail binnen met statistieken van welk land en hoeveel per land
(Het is trouwens geen freerun site maar een parkour team site. Als je het verschil wil weten moet je maar op internet zoeken.)
Héhé F5 inhouden en klaar :)
Parkour is zo'n groep
En freerunnen is zo freestyle rondlopen op dingen enz :)
ontopic: Wel beetje "kinderachtig" om teller ff stukje omhoog te gooien
http://darkdimensions.nl/new/:
- De achtergrond valt door het grote contrast veel meer op als de website.
- Het logo in de header komt door het lage contrast nauwelijks naar voren.
- In content gedeelte een overmaat van onsamenhangende effecten. Verslecht de leesbaarheid.
- Gebrek aan consistentie. Op de al gemaakte pagina's is de titel anders opgemaakt of niet aanwezig.
- Bedrijfsnaam en slogan zelfde opmaak zorgt voor moeilijkere leesbaarheid en verwarring.
- Leesbaarheid kopje van het menu slecht door kleurstelling.
- De kleur van de menuitems past niet bij de website.
- Overige kopjes onderscheiden zich niet.
- Gekozen lettertype past niet bij de website.
- Ontbreken van You-are-here indicators (zie trunk test) zorgt voor verminderde overzichtelijkheid.
- Geen gebruik gemaakt van de Gestalt theorie bij het ontwerpen, resulteert in een qua uitlijning / positionering slechte lay-out.
Overige punten:
- Niet valide XHTML en CSS, de XHTML controle resulteert in 19 fouten.
Mijn beoordeling van de layout op - De achtergrond valt door het grote contrast veel meer op als de website.
- Het logo in de header komt door het lage contrast nauwelijks naar voren.
- In content gedeelte een overmaat van onsamenhangende effecten. Verslecht de leesbaarheid.
- Gebrek aan consistentie. Op de al gemaakte pagina's is de titel anders opgemaakt of niet aanwezig.
- Bedrijfsnaam en slogan zelfde opmaak zorgt voor moeilijkere leesbaarheid en verwarring.
- Leesbaarheid kopje van het menu slecht door kleurstelling.
- De kleur van de menuitems past niet bij de website.
- Overige kopjes onderscheiden zich niet.
- Gekozen lettertype past niet bij de website.
- Ontbreken van You-are-here indicators (zie trunk test) zorgt voor verminderde overzichtelijkheid.
- Geen gebruik gemaakt van de Gestalt theorie bij het ontwerpen, resulteert in een qua uitlijning / positionering slechte lay-out.
Overige punten:
- Niet valide XHTML en CSS, de XHTML controle resulteert in 19 fouten.
Probeer eens te bekijken in IE6, das pas mooi! Not... 10x niets helaas
ik heb geen ie6 XD
Ik op deze plek even wel.. Wes heeft gelijk..
http://tredosoft.com/Multiple_IE <- voor als je ie6 wilt ;) er zijn genoeg mensen die dat gebruiken
LOl, kijk layout 2 even met IE7. Ik denk dat je daar nog even wat aan moet gaan doen. Layout 1 vind ik niet zo, layout 3 is wel nice maar niet voor alle browers compatible. En layout 4 gaat. Je zou alleen even naar de opbouw moeten kijken want tabellen.... Ajj
Best een rotzooitje als achtergrond van je content.
Daar valt tekst niet echt makkelijk op te lezen.
Mijn tip: zorg eerst dat de layout ok is voordat je gaat bouwen. Dus ga eerst terug naar de tekentafel/photoshop. Layout dan ok? Dan pas bouwen (met css en zonder de 39 errors
Ok bedankt voor alle tips ik ga nu aan de slag om hem opnieuw op te bouwen compleet in css en divs dus eindelijk geen tables meer, maar zou ik ongeveer dezelfde afbeeldingen kunnen gebruiken (behalve dan de header die had ik nooit zo mogen maken =P )
Quote:
Vast wel, je bent met CSS immers een stuk flexibeler dan met tabellen.maar zou ik ongeveer dezelfde afbeeldingen kunnen gebruiken
Een 'xD' mannetje bij het zinnetje 'Ik heb geen IE6' klopt tevens helemaal niet iemand die al wel wat onderzoek zou doen weet zoals gegeven oplossing Multi IE of browsershots.org .
Je hoeft me niks tegen te argumenteren.
edit:
hoe zorg je ervoor dat divs naast elkaar komen te staan align:left; ofzo??
float:left;