web page blijft hangen voor seconde en loopt dan door
han baak
05/04/2009 21:20:00hallo,
weet iemand de oplossing voor mij.
in mijn script blijft 2 page lang hangen voor dat hij geladen is. bij andere page gaat hij gewoon erg goed. de 2 page waar hij over na moet denken daar zit wel de meeste data in maar eerst liep het goed nu na paar weken is hij zeer traag.
wie weet waar het aan kan liggen of wie heeft er een oplossing voor. ik maak ook gebruik van cpanel en draai op centos linux.
ik hoor graag van iemand.
weet iemand de oplossing voor mij.
in mijn script blijft 2 page lang hangen voor dat hij geladen is. bij andere page gaat hij gewoon erg goed. de 2 page waar hij over na moet denken daar zit wel de meeste data in maar eerst liep het goed nu na paar weken is hij zeer traag.
wie weet waar het aan kan liggen of wie heeft er een oplossing voor. ik maak ook gebruik van cpanel en draai op centos linux.
ik hoor graag van iemand.
PHP hulp
23/11/2024 05:49:39Mr.Ark
05/04/2009 21:46:00Tja, Het kan aan veel dingen liggen.
Het zou handig zijn als we wat code zouden kunnen zien.
Geeft hij ook nog fouten aan?
Gebruik je php short tags?
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem te vinden?
Het zou handig zijn als we wat code zouden kunnen zien.
Geeft hij ook nog fouten aan?
Gebruik je php short tags?
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem te vinden?
TJVB tvb
05/04/2009 21:50:00Short tags hebben in het algemeen niet met snelheid te maken.
Als het eerst wel goed ging en nu niet zou het me niet verbazen als het komt door wat groei in data in combinatie met een slecht script.
Het inladen van alles i.p.v. een selectie en het te vaak door een gegevens set lopen kan als snel problemen opleveren.
Maar zoals gezegd zonder code blijft het gissen.
Als het eerst wel goed ging en nu niet zou het me niet verbazen als het komt door wat groei in data in combinatie met een slecht script.
Het inladen van alles i.p.v. een selectie en het te vaak door een gegevens set lopen kan als snel problemen opleveren.
Maar zoals gezegd zonder code blijft het gissen.
Winston Smith
06/04/2009 08:51:00Met Firebug kan je precies zien wat op welk moment wordt uitgevoerd en hoelang dat duurt, en dus waar de bottleneck zit.