Web
ik zoek een progamma om een beetje een xp style website optezetten weet iemand er iets voor?
Dreamweaver samen met photoshop. Maar waarom maak je niet een eigen ontwerp, staat veel beter.
ik weet niet hoe je een xp style moet maken snap ik helemaal niet want ik kan nergens buttom ofzo ervoor vinden
Je zult zelf plaatjes moeten invoegen in je site. Die kun je uit Windows XP halen met printscreen en in Photoshop een beetje bewerken zodat ze bruikbaar zijn. Is wel een heel gekloot...
oke. maar waar kan ik een paint shop vandaan houden kunnnen jullie voor mij een download link plaatsen?
oke. maar waar kan ik een paint shop vandaan houden kunnnen jullie voor mij een download link plaatsen?
Zijn allebei niet te downloaden maar te koop voor asociaal hoge bedragen. Op http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=39&platform=Windows is bovenaan (151.6MB Adobe Photoshop CS tryout) wel een versie te downloaden die beperkt bruikbaar is.
Het hele programma zul je in de winkel moeten kopen of heel goed zoeken op internet (lees: geen Google of internetsites maar meer eh...daarvoor bedoelde programma's)
Je kunt het ook gewoon in Paint proberen maar dan is het resultaat waarschijnlijk heel wat minder.
(bas forgive me when I have sinned)
Hehe, dat wou ik nou ook weer niet meteen zeggen natuurlijk (A)
awt heeft joris van rooij het nou over
Hij noemt allemaal stoute manier om aan Photoshop / Paintshop te komen :D
wat is er dan stout aan ?
Neej Joris, geen illegale content toegestaan ...
als je dat doet kun je dan problemen krijgen
heb je nog een progamma waarmee je xp style layouts kan maken
Zal je zelf moeten doen :)
kun je bijvoorbeeld ook van die zilvere buttoms en van zon zilveren style want zoiets vind ik ook mooi wie weet daar iets op?
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=LbgHYgqsBLYHaEuc9aY5Vep0WZSpjY6AfSE=?BOL_OWNER_ID=1003004000007021&Section=SOFTWARE&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1 Bol.com (om maar een voorbeeld te noemen) of in andere winkels is Photoshop behoorlijk prijzig zeg maar.
Vinden ze bij Adobe nooit leuk als je dat van internet download daarom mogen we hier niet vertellen hoe je dat doet. Maar ik neem aan dat je zelf ook wel weet hoe je dat voor elkaar krijgt :) Anders even rondvragen vast wel iemand die hem snel kan leveren :)
Verder krijg je zo'n knopje standaard al als iemand Windows XP gebruikt.
Nou ja.. op Vinden ze bij Adobe nooit leuk als je dat van internet download daarom mogen we hier niet vertellen hoe je dat doet. Maar ik neem aan dat je zelf ook wel weet hoe je dat voor elkaar krijgt :) Anders even rondvragen vast wel iemand die hem snel kan leveren :)
Verder krijg je zo'n knopje standaard al als iemand Windows XP gebruikt.
Gewijzigd op 28/08/2004 21:13:00 door dutchcamel
Tis wel erg duur he dat PS :\
Het is dan wel de nieuwste versie die nog niet al te lang uit is maar toch, behoorlijk prijskaartje. En dan vinden ze het gek dat zulke programma's vollop gedownload worden :S
1000 euro behoorlijk veel ik kan hem zo gratis aankomen van essent