webbased RTS game ... welke taal ?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

David Festen

David Festen

19/01/2009 18:19:00
Quote Anchor link
Ik ben ooit begonnen aan een text-based MMORPG (je kent ze wel, van die text-based click games op het internet waar je met veel mensen speelt)

Nu wilde ik dit eigenlijk als basis gaan gebruiken voor een RTS die via de webbrowser werkt.

Ik kan hier voor een Java pagina gebruiken (client-sided) , maar dat vind ik niet zo mooi.

Het liefst zou ik Ajax gebruiken, ik zou alleen willen weten, is het mogelijk om iets naar de client te pushen met Ajax(eventueel icm met iets anders)

de bedoeling is dat het wel echt een webpagina blijft.

Iemand een idee?

PHP hulp

PHP hulp

19/11/2024 21:20:09

Hipska BE

Hipska BE

19/01/2009 18:24:00
Quote Anchor link
pushen met ajax niet nee, maar je kan ajax wel om de x seconden een request laten uitvoeren..

19/01/2009 19:49:00
Quote Anchor link
Er zijn wel een soort truckjes om pushing te simuleren, maar deze gebruiken meestal nogal "vuile" truckjes zoals een iframe dat oneindig lang laadt. Dat is dus af te raden. Verder zou je dus wel, zoals Hipska al zegt, om de x seconden een request kunnen sturen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.