webbased RTS game ... welke taal ?
David Festen
19/01/2009 18:19:00Ik ben ooit begonnen aan een text-based MMORPG (je kent ze wel, van die text-based click games op het internet waar je met veel mensen speelt)
Nu wilde ik dit eigenlijk als basis gaan gebruiken voor een RTS die via de webbrowser werkt.
Ik kan hier voor een Java pagina gebruiken (client-sided) , maar dat vind ik niet zo mooi.
Het liefst zou ik Ajax gebruiken, ik zou alleen willen weten, is het mogelijk om iets naar de client te pushen met Ajax(eventueel icm met iets anders)
de bedoeling is dat het wel echt een webpagina blijft.
Iemand een idee?
Nu wilde ik dit eigenlijk als basis gaan gebruiken voor een RTS die via de webbrowser werkt.
Ik kan hier voor een Java pagina gebruiken (client-sided) , maar dat vind ik niet zo mooi.
Het liefst zou ik Ajax gebruiken, ik zou alleen willen weten, is het mogelijk om iets naar de client te pushen met Ajax(eventueel icm met iets anders)
de bedoeling is dat het wel echt een webpagina blijft.
Iemand een idee?
PHP hulp
19/11/2024 21:20:09Hipska BE
19/01/2009 18:24:00Er zijn wel een soort truckjes om pushing te simuleren, maar deze gebruiken meestal nogal "vuile" truckjes zoals een iframe dat oneindig lang laadt. Dat is dus af te raden. Verder zou je dus wel, zoals Hipska al zegt, om de x seconden een request kunnen sturen.