[Webdesign] Hoe heet het effect dat de tekst "uitgesneden" lijkt..?
Wouter De Schuyter
06/11/2010 10:52:13Hey,
lang geleden dat ik hier zelf nog eens een vraag heb gepost maar bij deze ga ik hier toch nog eens verandering in brengen :).
Mijn vraag was hoe het effect heet dat de tekst of iets anders uit je pagina uitgesneden lijkt te zijn? Alsof het in een diepere layer van de web pagina ligt..?
Ik zou graag in photoshop wat oefenen en leren hoe ik dit doe maar ik vind maar niet op wat ik moet zoeken..
Mvg,
Paradox.
lang geleden dat ik hier zelf nog eens een vraag heb gepost maar bij deze ga ik hier toch nog eens verandering in brengen :).
Mijn vraag was hoe het effect heet dat de tekst of iets anders uit je pagina uitgesneden lijkt te zijn? Alsof het in een diepere layer van de web pagina ligt..?
Ik zou graag in photoshop wat oefenen en leren hoe ik dit doe maar ik vind maar niet op wat ik moet zoeken..
Mvg,
Paradox.
PHP hulp
05/11/2024 15:44:56Vincent Huisman
06/11/2010 10:59:13Jeffrey Tukker
06/11/2010 10:59:32ik denk dat je bedoelt inner shadow bij photoshop(cs3) heb je onder je layers naast new layer enzovoort een knopje met fx dit zijn allemaal effecten die je met je laag kan doen en ook met tekst probeer eens inner shadow en speel een beetje met die waarde voor het gewenste resultaat.