webdesigner gezocht
Ik ben een nieuwe website aan het maken nou eigenlijk is alles al af behalve de scripting.
En aangezien het mij niet wil lukken zoek ik iemand die het voor mij zou willen doen.
Helaas kan ik je er geen geld ofzo voor geven en alleen heel veel respect.
Ik hoop dat dit voor een van al de bezoekers genoeg is.
Wil je het doen mail dan naar [email protected].
Alvast bedankt
Jij hebt dus zeg maar hoe de site er uit ziet maar je hebt geen php scripts of zo? En dan zoek je nu een gratis iemand die die scripts wil maken. Ik kan alleen nog maar JavaScript, een beetje CSS en HTML, maar ik ben PHP aan het leren. Maar ik denk niet dat iemand die PHP kent gek genoeg is om je te helpen.
sorry was een fout in het bericht scripting moet lay out zijn sorry.
Hmmm, een layout maken NA de scripting, das een b-tje verkeerd om, normaal maak je eerst de layout, dit ook omdat dit invloed kan hebben hoe je, je script moet maken...
Respect voor de gene die mijn ramen wil lappen.
Hebbie daar al iemand voor gestrikt?
Hij is gewo9n opzoek naar een hobbyist die graag ontwerpen maakt :)
Dit gaat weer nergens over ;) Graag reacties van PHP mensen die PHP willen leren door dit te proberen/leren bij het bouwen van een site! En daarna ook meteen een referentie hebben.. Ik had het gedaan als ik nog geen PHP kon ;-)
Hij zoekt iemand die z'n layout wil maken en dan begin jij over je PHP skillz ;)
echt heerlijk gelezen Bas respect :P
Het is lmao boaz :P
ow lol, ik ben toch Dyslectisch
rofl wat een droge topics hier :P
Het boek "Hoe leer ik omgaan met Photoshop"
Ik ben trouwens van mening dat mensen die design doen en mensen die scripten samen moeten werken, want je hebt vaak mensen die php doen belabberde lay-out maken en andersom, Behalve BAS met V6 natuurlijk die ziet er goed uit ;)
Wat ben ik een F*cking slijmbal zeg :P
idd :P
Waarom zou je eerst de layout maken? Je hebt gelijk als je de php-code embed'd in de html, maar je kunt beter met een template werken, want dan maakt het niet uit wat je eerst maakt :)
Wat zoek je?
The holy grail.
top) Layer met witte tekst
mid) Layer met zwarte tekst die zwaar geblurt is
low) een deel van men wallpaper
Dit geeft best een gaaf effect :). Maja ik moet nog eens een keer flink wat uren in een fotosoep tutorial gaan gooien want zo kan ik er eigenlijk niks mee :). Dat ik dat effect tegekwam was puur geluk :D. Ik moet alleen men plaatjes nog eens wat slechtere kwaliteit maken. de grootste is nu 300 Kb :|
http://members.lycos.nl/kotrsite/
www.snizer.nl :D good design good scripting
eitje...