webdesigner gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

21/05/2004 17:04:00
Quote Anchor link
Hey.
Ik ben een nieuwe website aan het maken nou eigenlijk is alles al af behalve de scripting.
En aangezien het mij niet wil lukken zoek ik iemand die het voor mij zou willen doen.
Helaas kan ik je er geen geld ofzo voor geven en alleen heel veel respect.
Ik hoop dat dit voor een van al de bezoekers genoeg is.
Wil je het doen mail dan naar [email protected].
Alvast bedankt
Gewijzigd op 06/11/2004 15:45:00 door

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 00:31:05

22/05/2004 20:10:00
Quote Anchor link
Jij hebt dus zeg maar hoe de site er uit ziet maar je hebt geen php scripts of zo? En dan zoek je nu een gratis iemand die die scripts wil maken. Ik kan alleen nog maar JavaScript, een beetje CSS en HTML, maar ik ben PHP aan het leren. Maar ik denk niet dat iemand die PHP kent gek genoeg is om je te helpen.

23/05/2004 19:11:00
Quote Anchor link
sorry was een fout in het bericht scripting moet lay out zijn sorry.

Bo az

Bo az

23/05/2004 20:27:00
Quote Anchor link
Hmmm, een layout maken NA de scripting, das een b-tje verkeerd om, normaal maak je eerst de layout, dit ook omdat dit invloed kan hebben hoe je, je script moet maken...

Arend a

Arend a

23/05/2004 21:44:00
Quote Anchor link
Respect voor de gene die mijn ramen wil lappen.

Mitch X

Mitch X

23/05/2004 21:52:00
Quote Anchor link
En je afwas dan?
Hebbie daar al iemand voor gestrikt?

Hij is gewo9n opzoek naar een hobbyist die graag ontwerpen maakt :)

B a s
Beheerder

B a s

23/05/2004 23:19:00
Quote Anchor link
Dit gaat weer nergens over ;) Graag reacties van PHP mensen die PHP willen leren door dit te proberen/leren bij het bouwen van een site! En daarna ook meteen een referentie hebben.. Ik had het gedaan als ik nog geen PHP kon ;-)

24/05/2004 13:46:00
Quote Anchor link
Waar heb jij het over?
Hij zoekt iemand die z'n layout wil maken en dan begin jij over je PHP skillz ;)

Bo az

Bo az

24/05/2004 16:34:00
Quote Anchor link
lmoa

echt heerlijk gelezen Bas respect :P

Mitch X

Mitch X

24/05/2004 16:37:00
Quote Anchor link
Het is lmao boaz :P

Bo az

Bo az

24/05/2004 16:53:00
Quote Anchor link
ow lol, ik ben toch Dyslectisch

Rick

Rick

24/05/2004 16:54:00
Quote Anchor link
rofl wat een droge topics hier :P

P.v.Denzel

P.v.Denzel

04/06/2004 10:24:00
Quote Anchor link
Het moraal van het verhaal,.....

Het boek "Hoe leer ik omgaan met Photoshop"

Ik ben trouwens van mening dat mensen die design doen en mensen die scripten samen moeten werken, want je hebt vaak mensen die php doen belabberde lay-out maken en andersom, Behalve BAS met V6 natuurlijk die ziet er goed uit ;)

Wat ben ik een F*cking slijmbal zeg :P

B a s
Beheerder

B a s

04/06/2004 13:01:00
Quote Anchor link
idd :P

Pieter

Pieter

08/06/2004 16:58:00
Quote Anchor link
Ik wil best helpen hoor, vind het wel leuk layouts bouwen. Wat zijn je ideeen een beetje, wil je het per pagina doen of de opmaak per css ?
Mail anders maar (of msn) - [[email protected]]

Pieter
Gewijzigd op 08/06/2004 17:28:00 door Pieter

10/07/2004 12:18:00
Quote Anchor link
"Hmmm, een layout maken NA de scripting, das een b-tje verkeerd om, normaal maak je eerst de layout, dit ook omdat dit invloed kan hebben hoe je, je script moet maken... "

Waarom zou je eerst de layout maken? Je hebt gelijk als je de php-code embed'd in de html, maar je kunt beter met een template werken, want dan maakt het niet uit wat je eerst maakt :)

10/07/2004 15:00:00
Quote Anchor link
Wat zoek je?

Arend a

Arend a

10/07/2004 19:27:00
Quote Anchor link
The holy grail.

10/07/2004 19:55:00
Quote Anchor link
Je kunt eerst het design en daarna het script is ook niet relax denk ik :/ Ik doe het gewoon allebij tegelijk :D. Ik heb van de week men site van een design voorzien. Ik had eerst men hele site staan met alle tabellen en al en ik hoefde eigenlijk alleen nog plaatjes te hebben. Maar ik ben een fotosoep n00b dus ik heb een wallpaper van internet gehaalt die heb ik met flash MX van een filter voorzien zodat ie naar ondere in wit overloopt. Toen heb ik die met paint in 3 delen geknipt en ik men site gezet. En daarna heb ik nog met photoshop een gaaf tekst effect er in gegooit voor de banner door 3 layers te maken

top) Layer met witte tekst
mid) Layer met zwarte tekst die zwaar geblurt is
low) een deel van men wallpaper

Dit geeft best een gaaf effect :). Maja ik moet nog eens een keer flink wat uren in een fotosoep tutorial gaan gooien want zo kan ik er eigenlijk niks mee :). Dat ik dat effect tegekwam was puur geluk :D. Ik moet alleen men plaatjes nog eens wat slechtere kwaliteit maken. de grootste is nu 300 Kb :|

http://members.lycos.nl/kotrsite/

11/07/2004 00:38:00
Quote Anchor link
www.snizer.nl :D good design good scripting

Celebrian

Celebrian

30/10/2004 09:06:00
Quote Anchor link
Ik denk dat je gewoon eerst een script moet opzetten... als je beetje kan scripten ram je die alyout er gewoon in..

eitje...

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.