webdesigner gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

30/10/2004 09:57:00
Quote Anchor link
mijn aanvraag is bijna een half jaar oud het is nu echt niet meer nodig hoor maar bedankt voor al jullie reacties :)

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 00:35:39

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

30/10/2004 11:23:00
Quote Anchor link
lol

Steff   an

Steff an

30/10/2004 11:56:00
Quote Anchor link
volgens mij heb je ook niet veel hulp gekregen in deze topic hehehe.

edit:typo ;p
Gewijzigd op 30/10/2004 11:57:00 door Steff an

Erick Schluter

Erick Schluter

01/11/2004 03:16:00
Quote Anchor link
Is er nu al iemand mee bezig ?

(excuus, zag zoeven niet dat er een 2e pagina was...)
Gewijzigd op 01/11/2004 03:18:00 door Erick Schluter

Micha

Micha

01/11/2004 04:06:00
Quote Anchor link
Moet je ook niet zo laat posten, dan zie je wel dat er een tweede is :P

Arend a

Arend a

01/11/2004 06:49:00
Quote Anchor link
Dit heet nou een ontwerpproces: Je maakt het tegelijkertijd en stemt het na verloop van het ontwerp en werk op elkaar af ;)

Je kan je layout niet maken als je niet weet wat je code gaat doen, en je kan je code niet maken zonder dat je weet wat je dr uit wilt spugen. Daar moet je over nadenken :)

RT

RT

01/11/2004 07:59:00
Quote Anchor link
Het slaat nergens op, maar goed, ik vraag het toch:

Klik hier , in het logo zijn twee plaatjes verwerkt, hierin zit een overloop, hoe maak je zo'n overloopje?
BVD

Ro-G :o)

Ro-G :o)

01/11/2004 21:20:00
Quote Anchor link
RT:
Het slaat nergens op, maar goed, ik vraag het toch:

Klik hier , in het logo zijn twee plaatjes verwerkt, hierin zit een overloop, hoe maak je zo'n overloopje?
BVD

Poepsimpel in Photoshop.

Drie layers.
1' layer) Achtergrond met het golvende water.
2' layer) Inkleuren met Gradient Tool. Gradient instellen van kleur naar doorzichtig.
3' layer) Het vogeltje met tekstje er bovenop.

David

David

06/11/2004 15:43:00
Quote Anchor link
Ik wil je mss helpen als we een deal kunnen sluiten
Gewijzigd op 06/11/2004 15:44:00 door David

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.