Webdesigner met spoed gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jahnoes

Jahnoes

26/08/2004 11:35:00
Quote Anchor link
Geachte lezers,

Wij zijn opzoek naar een goede webdesigner, die voor ons een nieuwe layout kan ontwerpen en een nieuw fris bedrijfslogo,

Natuurlijk gaat dit tegen betaalt tarief!
Wij hebben een gehele documentatie wat de opdracht inhoud, deze kun je evt. geemailed krijgen!
Gewijzigd op 04/10/2004 21:56:00 door Jahnoes

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 06:16:17

St.Chessere

St.Chessere

26/08/2004 11:46:00
Quote Anchor link
Haast en spoed is zelde goed

26/08/2004 12:09:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zag je bericht over je website omdat ik zelf wat info zocht voor mijn eigen site...

Maar een vriend van me die heeft al een lange tijd een bedrijf die internet sites, logo's huistijlen eigenlijk alles wat er grafisch bij een bedrijf komt kijken.

Ik weet niet exact de prijzen en het is hoe gek je het zelf wilt maar ik weet zeker dat als je contact opneemt met hem dat jullie er wel uitkomen.

Op http://www.idvision.nl kun je zijn portfolio zien etc.

Succes en misschien is hij iets voor je.

Groeten Barry

26/08/2004 13:20:00
Quote Anchor link
ik ken iemand die heeft een proff. bedrijf. vooral voor grote bedrijven, in java geprogrammeerd, www.iprofs.nl.

29/08/2004 12:50:00
Quote Anchor link
ik wil wel een site maken voor een kleine betaling mail naar [email protected] en ik stuur je een foto met een voorbeeld.
Quote:
Geachte lezers,

Wij zijn opzoek naar een goede webdesigner, die voor ons een nieuwe layout kan ontwerpen en een nieuw fris bedrijfslogo,

Natuurlijk gaat dit tegen betaalt tarief!
Wij hebben een gehele documentatie wat de opdracht inhoud, deze kun je evt. geemailed krijgen!

10/09/2004 17:57:00
Quote Anchor link
ik kan misschien een goedkope regeling voor je maken, kijk eens op mij website en bekijk of het je wat lijkt.
naar de 'standaard'-prijzen hoef je even niet te kijken daar komen we wel uit.
www.vesunis.tk
[email protected]

mvg Ramon

Wiebe

Wiebe

10/09/2004 18:27:00
Quote Anchor link
Quote:
ik kan misschien een goedkope regeling voor je maken, kijk eens op mij website en bekijk of het je wat lijkt.
www.vesunis.tk
[email protected]

mvg Ramon

Om eerlijk te zijn vind ik in je portfolio niet echt bijzondere sites staan. Een beetje standaard en oppervlakkig. En het belangrijkste van een webdesign site is dat deze er zelf ook aardig uitziet, bij jou is het gewoon een logo en verder niets.

Laten we het over de prijzen maar niet hebben, meer dan €400. of er moet €399 vanaf gaan, dan wil ik je misschien nog wel helpen.

Okey, mijn site (http://www.elchevive.com) is dan ook niet alles maar toch redelijk, en ik ben geen webdesigner.
Gewijzigd op 10/09/2004 18:28:00 door Wiebe

10/09/2004 18:34:00
Quote Anchor link
www.exclamation.be

wij maken websites voor ons plezier = niet duur

voor info mail [email protected]

10/09/2004 18:35:00
Quote Anchor link
Quote:
www.vesunis.tk
[email protected]

mvg Ramon

durf jij je designer noemen?

11/09/2004 04:35:00
Quote Anchor link
Quote:
Quote:
www.vesunis.tk
[email protected]

mvg Ramon

durf jij je designer noemen?

sorry maar als jij een 'echte' designer was geweest had je een ander niet afgekraakt om er zelf beter van te worden...

Arend a

Arend a

11/09/2004 13:15:00
Quote Anchor link
Jongens.. jongens.. haal eerst je veterstrikdiploma, en kom dan nog eens terug over ontwerpen.

Rick

Rick

11/09/2004 13:32:00
Quote Anchor link
Dan meng ik me er ook maar eventjes in.
Ramon: de pagina's die je maakt zijn leuk maar wel wat kaal, kleurgebruik is ook niet bij allemaal even goed.
Wel leuk opgezet maar imho niet goed genoeg.

Andreas: Wat als de browser nou geen flash heeft?
Sowieso vind ik flash niet geschikt om een hele site in te maken, zeker niet als je geen alternatief bied.
De website is wel leuk gemaakt maar ik zou toch van die fade-in fade-out effecten afstappen, heb je het ooit weleens gedraait op een langzamere computer?
Niet mee te werken, en persoonlijk vind ik de kleurcombinaties ook niet echt goed maar dat is misschien alleen smaak.
Zeker als webdesign bedrijf zou ik zoveel mogelijk neutrale kleuren gebruiken zodat iedereen het aangenaam vind.

Voordat jullie mij nu zwaar gaan flamen (kheb al vaker dat soort reacties gehad iig)
Ik ben GEEN designer maar ik weet wel redelijk waar ik het over heb, ik zeg ook niet dat ik het zelf beter kan, maar ik kan altijd wel redelijk vertellen wat verbeterd moet worden.
Dit waren gewoon wat tips, of je er wat mee gaat doen dat is je eigen keuze.

Celebrian

Celebrian

04/10/2004 21:55:00
Quote Anchor link
Als je er toch om vraagt:

Mail me maar

[email protected]
mss [email protected]

of kijk op me site
www.celebriandesigns.com

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.