Webdeveloper m/v
Blender is een ervaren, one-stop, fullservice, no-nonsens, hypercreatief reclamebureau dat crossmediaal werkt vanuit een conceptmatige, pragmatische en innoverende aanpak... Ach, zelf zeggen we liever: we maken goed werk dat werkt om jouw doelgroep te bereiken. Werk dat draait om resultaat. Werk dat aansluit op de doelstellingen en het karakter van jouw merk of organisatie.
Meer over ons staat natuurlijk op onze website!
Webdeveloper m/v
Als programmeur ga je werken aan verschillende webprojecten. Daarbinnen toon je initiatief en denk je mee. Ook adviseer je zo nodig opdrachtgevers en ontwerpers. Je hebt een groot probleemoplossend vermogen en voelt je thuis binnen een klein en jong team. Je volgt ontwikkelingen binnen het vakgebied op de voet. Ook heb je de drang om jezelf te ontwikkelen. Je hebt kennis en ervaring op de volgende gebieden:
- PHP (OO), XHTML, CSS en Javascript
- Kennis van MySQL en databases
- Ervaring met AJAX en DHTML
- Basiskennis van Flash
- Basiskennis webservers (UNIX)
Andere vacatures van Bureau Blender.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Elwin - Fratsloos
En hij is er nog steeds mensen!!
jammer dat het zover weg is. Anders was ik wel geïnteresseerd
Ik heb nog een aantal goede webdevelopers. Ze kunnen allen werken met:
PHP 5(OO), XHTML, CSS, Javascript , MySQL en databases ,AJAX en DHTML, Drupal , Typo3.
Ik hoor graag of ik wat mensen kan voorstellen.
Mail me als je interesse hebt: [email protected]
055-5260 330.
Ik zie nu pas bovenstaande reactie, maar dat is ook niet dé manier om wat van je te laten horen! Dat is nog steeds door de aanwijzingen in mijn startpost te volgen. Ik ga namelijk niet over werving, ik heb alleen de vacature hier gezet.
Ik zou je graag helpen met het vinden van een geschikte programmeur.
Voor een aantal bedrijven in jullie regio heb ik al een aantal zeer goede programmeurs gevonden voor vast maar ook voor detachering.
Graag zou ik met je in contact komen als daar interesse in is ik zal mijn contact gegevens hieronder vermelden.
Met vriendelijke groet,
sagé Maenen B Logic
035-5429000
Elwin schreef op 29.06.2009 11:02:
Bureau Blender
Blender is een ervaren, one-stop, fullservice, no-nonsens, hypercreatief reclamebureau dat crossmediaal werkt vanuit een conceptmatige, pragmatische en innoverende aanpak... Ach, zelf zeggen we liever: we maken goed werk dat werkt om jouw doelgroep te bereiken. Werk dat draait om resultaat. Werk dat aansluit op de doelstellingen en het karakter van jouw merk of organisatie.
Webdeveloper m/v
Als programmeur ga je werken aan verschillende webprojecten. Daarbinnen toon je initiatief en denk je mee. Ook adviseer je zo nodig opdrachtgevers en ontwerpers. Je hebt een groot probleemoplossend vermogen en voelt je thuis binnen een klein en jong team. Je volgt ontwikkelingen binnen het vakgebied op de voet. Ook heb je de drang om jezelf te ontwikkelen. Je hebt kennis en ervaring op de volgende gebieden:
Webdeveloper m/v
- PHP (OO), XHTML, CSS en Javascript
- Kennis van MySQL en databases
- Ervaring met AJAX en DHTML
- Basiskennis van Flash
- Basiskennis webservers (UNIX)