webhosting revisited

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software developer - senior

Functie omschrijving Voor een echt softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking voor de afdeling Software Development! Ben jij op zoek naar een werkgever waar meerdere software developers werken aan interessante projecten? Ben jij op zoek naar een werkgever waar je onderdeel wordt van een team dat echt passie heeft voor het ontwikkelen van software? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als softwareontwikkelaar kom je terecht bij een onafhankelijk, door kwaliteit gedreven, doortastend en daarbij op een Agile wijze werkend bedrijf. Ben jij een expert in het vertalen van Componenten van Functionaliteit naar Business lagen?

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »
Donster

Donster

04/09/2005 09:58:00
Quote Anchor link
Hey guys/girls

Ik ben op zoek naar een goede host , maar dat is zo makkelijk nog niet..

* Op dit moment hebben wij een SUPER goede host , waar we geen enkele klacht over hebben .. zelfs als je een e-mail stuurt met de meest moeilijke vragen , dan heb je binnen 30 minuten een e-mail terug met perfecte uitleg! *

De enige reden dat wij willen overstappen op een anderre host , is omdat we meer webruimte nodig hebben ... en dat veel te duur is bij onze huidige host.

----------------------------------------
Nu hebben we dus echter al een goede host , wat de overstap natuurlijk moelijker maakt (beter kan het immers niet worden)

Nu heb je heel veel sites die hosts vergelijken etc , maar daar kan ik toch niet echt een zekerheid aan stellen.

Ik zat zelf te denken aan: http://www.alphaxs.nl/nl/solutions/?id=xs1000

Maar ik heb ze vragen ge-emailed en heb na vele dagen wachten nog steeds niks terug ( dus dat geeft geen goede indruk .. ondanks dat iedereen op vergelijk sites/forums zegt dat hij goed is..)

++

Kent iemand deze host , en/of kan iemand mij mischien een host aanraden?

Benodigt:

php/mysql
cgi
support htaccess ETC

minimaal : 20 gig bandwidh , en 400 mb web-ruimte!

* De site zal veel videos/audio gaan bevatten *

PHP hulp

PHP hulp

06/01/2025 08:38:21

Eris -

Eris -

04/09/2005 10:05:00
Quote Anchor link
Mailen heb ik ook slechte ervaringen mee met hun. (Daarom bel ik gewoon standaard. Dat gaat 100 zo niet 1000 keer zo snel ;))

Uptime is goed tot zeer goed en de telefonische helpdesk is goed te bereiken. (Email veel minder)

Wat wel een nadeel is is hun opzeg termijn van webhosting. Die bedragd 3 maanden :| (Bij een jaar contract). Maar voor de rest uptime enz... zijn goed niets over te klagen.

Je hebt beschikking over php/cgi/mysql/htacces enz.. Alleen over het instaleren van nieuwe modules kunnen ze lastig over doen.

Maar voor de rest weinig over te klagen.

Donster

Donster

04/09/2005 10:27:00
Quote Anchor link
Altijd lastige keuze om over te stappen van 'goede' huidige host naar nieuwe :D

zitten nu 4 jaar bij huidige host (ofzo) , en server/site is nog nooit down geweest ..

aNyWay:

1. Snelheid ook goed? -

2. Ook vraag ik me af hoe het overplaatsen zou vergaan , kan ik gewoon alle files naar nieuwe server kopieeren en mysql backup uitvoeren denk je?

3. Als ik dat :xs1000: pakket neem: wat moet ik er dan allemaal bijreken? 19% btw toch?

Oja: Hun site is trouwens een rotzooitje , veel links doen het niet etc , maar daar kijk ik wel langsheen..
Gewijzigd op 04/09/2005 10:28:00 door Donster

Eris -

Eris -

04/09/2005 10:46:00
Quote Anchor link
Snelheid is goed. Zelfs een website met 2000 uniques per dag.

(De website is al sinds een 1 jaar een rotzooi ben het ook dus gewend)

Verhuizing domein aanvragen
Files kopieren naar nieuwe server.
Backup aanmaken + uploaden
Wanneer de domein verhuist moet het werken

Kan vaak nog wel een paar dagen over heen gaan. En het gaat niet altidj even handig..

En er komt altijd 19% BTW + Setupkosten + verhuiskosten voor de eerste periode bij

Daarna 19% alleen

Donster

Donster

04/09/2005 12:02:00
Quote Anchor link
Ok, ik zie geen verhuiskosten staan .. maar als ik dus 20% reken dan zit dus op zo'n: 18 euro per maand. , zon 240 per jaar..
Best veel geld , dan mag ik wel een stukje kwaliteit verwachten :D
----
nu staat er hier:
http://www.alphaxs.nl/nl/solutions/?id=1

onder het kopje: Domein(en) wat dingen..

zoals : Gratis domeinnaam.

Betekenent dat , dat ik een "extra" gratis domein-naam krijg .. bijv: aap.nl mag ik ook extra nog schaap.nl ?
Gewijzigd op 04/09/2005 12:03:00 door Donster

Eris -

Eris -

04/09/2005 12:08:00
Quote Anchor link
Dan hoef je geen verhuis kosten te betalen ;)
Je gratis domein is dan je huidige (Als je die mee verhuist)

Het is goed en de server werken fijn. (1 keer downtime gehad door een storing in een router/switch

Eris -

Eris -

04/09/2005 12:09:00
Quote Anchor link
(En ja ik weet dat het hier duur is. maar het werkt hier wel fijn.)

En de reden dat ik er voor heb gekozen was gebruik STMP server (Werkt te vaak op verschillende locaties in Nederland

Donster

Donster

04/09/2005 12:51:00
Quote Anchor link
Eris bedankt voor de reply's.

Denk dat dit mijn keuze word , en desnoods neem ik het 500mb ruimte pakket ipv de 1 gig..

Ik hoop dat ze snel reageren op mijn e-mail , want je kan namelijk NIET overplaatsen via hun formulier.. , lijkt erop dat in het weekend niemand beschikbaar is daar ( mits telefoon)

Eris -

Eris -

04/09/2005 12:53:00
Quote Anchor link
Bel ze anders morgen even :)

Arend a

Arend a

04/09/2005 16:43:00
Quote Anchor link
Als je tevreden bent met de club waar je zit kan je ook nog even contact met hun opnemen en vragen of ze niet een beter aanbod willen doen. vaak willen bedrijven goede klanten behouden, en dan maakt wat schijfruimte wellicht niet uit.

Het valt in elk geval te proberen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.