webkit en chrome
wouter van der plas
25/09/2011 16:44:27hallo
ik ben voor het eerst begonnen met webkit door een artikel dat ik in het workshop boek zat te lezen het ging over een website op een 3d kubus.
ik heb alles gedaan zo als in het boek maar toch doet hij het niet in chrome.
in safari doet hij het wel.
het staat op deze website.
alvast bedankt
wouter
ik ben voor het eerst begonnen met webkit door een artikel dat ik in het workshop boek zat te lezen het ging over een website op een 3d kubus.
ik heb alles gedaan zo als in het boek maar toch doet hij het niet in chrome.
in safari doet hij het wel.
het staat op deze website.
alvast bedankt
wouter
Gewijzigd op 25/09/2011 16:44:49 door Wouter van der plas
PHP hulp
11/01/2025 01:08:22Wouter J
25/09/2011 16:58:15Webkit is het bedrijf achter Safari en Chrome. Toch loopt Chrome vaak voor op Safari.
Je zult dus vaak hebben dat Chrome een nieuwere -betere- syntax gebruikt dan Safari.
Controleer dus altijd of de properties zoals jij die gebruikt ook zo werken in Chrome.
Daarnaast is begonnen met webkit niet echt iets. Je bent dan gewoon aan de slag gegaan met CSS3 transforms/transitions. Voor FireFox heb je -moz- nodig (van mozilla, het bedrijf achter firefox) en voor ie8/9 heb je -ms- (MicroSoft) nodig en als laatst voor Opera -o-. Deze hebben soms alle 3 een andere syntax en soms ondersteunen sommige browsers het ook zonder de zogenaamde prefixen.
Je zult dus vaak hebben dat Chrome een nieuwere -betere- syntax gebruikt dan Safari.
Controleer dus altijd of de properties zoals jij die gebruikt ook zo werken in Chrome.
Daarnaast is begonnen met webkit niet echt iets. Je bent dan gewoon aan de slag gegaan met CSS3 transforms/transitions. Voor FireFox heb je -moz- nodig (van mozilla, het bedrijf achter firefox) en voor ie8/9 heb je -ms- (MicroSoft) nodig en als laatst voor Opera -o-. Deze hebben soms alle 3 een andere syntax en soms ondersteunen sommige browsers het ook zonder de zogenaamde prefixen.
wouter van der plas
25/09/2011 17:04:59Maarten PHP
25/09/2011 19:47:09wouter van der plas
25/09/2011 21:10:03wouter van der plas
27/09/2011 20:42:10sorry dat de site niet altijd in de lucht is.
mijn server draait niet altijd.
en als hij draait dan start apache niet
mijn server draait niet altijd.
en als hij draait dan start apache niet