Webmail met beperking

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Joop

Joop

03/04/2009 19:17:00
Quote Anchor link
Ja ik weet het, topic is ingewikkeld...

Het zit als volgt, ik heb een domein naam met 1 pop/smtp adress tot mijn beschikking dit is 'postmaster@' op dit adress komt alle mail binnen. Ik kan wel apparte mailadressen aanmaken zoals 'aap@' maar dit word geredirect naar postmaster.

Nu zoek ik een online webmail die deze mail sorteert over meerdere accounts, dus die alle mails van postmaster ontvangt en dan de mail van aap@ klaarzet voor het account aap, ect...

Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is :)

BVD,
~Joop~

PHP hulp

PHP hulp

19/11/2024 19:25:41

- SanThe -

- SanThe -

03/04/2009 19:21:00
Quote Anchor link
... klaarzet ... ?
Waar klaarzetten. Je hebt blijkbaar één account. Dus je moet dan alle mail binnenhalen en op 'ontvanger' gaan sorteren. Hoe dan ook, het blijft één mailbox.

Joop

Joop

03/04/2009 19:25:00
Quote Anchor link
Ik bedoel ermee, stel ik installeer ergens een webmail client op een andere server, dit haalt alle mail op van de postmaster pop3. Vervolgens verdeelt die dan de verschillende mails over verschillenden inlognamen, zodat je apart moet inloggen als je bijvoorbeeld 'account@' mail wilt zien.

Nu word alle inkomende mail op 1 grote stapel gegooid en kan je niets afschermen en dat wil ik opsplitsen zodra ik het ophaal.

Vergelijk het met een brievenbus van een bedrijf, die heeft maar 1 brievenbus maar er staat toch op de brief een andere TAV. op deze manier word alles vooraf netjes verdeelt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joop

- SanThe -

- SanThe -

03/04/2009 19:28:00
Quote Anchor link
Lijkt mij dat je dat zelf zal moeten maken.

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

03/04/2009 19:52:00
Quote Anchor link
En hoe kan een machine zo weten welke mail waarbij hoort? Maak gewoon meerdere email adressen aan. En een webmail client haalt geen mail op die toont alleen mail. De mailserver zendt en ontvangt mail.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas

Joop

Joop

03/04/2009 20:16:00
Quote Anchor link
Mij lijkt dit een vrij logische functie in webmail.

Grof voorbeeld:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
get_postmaster_mail();
if($mail_to == '[email protected]' && $login_name == '[email protected]'){

}

- SanThe -

- SanThe -

03/04/2009 20:23:00
Quote Anchor link
Mooi voorbeeldje. Maar dat zal je dan zelf moeten inbouwen lijkt mij.

- Ricardo -

- Ricardo -

03/04/2009 21:12:00
Quote Anchor link
In outlook kan zoiets wel maar in een online webmail...

Ik zou er geen weten waar dat kan

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.