webmail... tips?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

17/09/2011 12:11:33
Quote Anchor link
Hallo PHP vrienden en vriendinnen (zijn er hier eigenlijk ook dames?),

Ik ga binnenkort voor het eerst in m'n leven een internet-abonnement afsluiten voor m'n mobiel. Ik ga ook een nieuwe mobiel aanschaffen (zeer waarschijnlijk met Android als besturingssysteem)

Nu lijkt het me handig als ik op m'n mobiel ook mail kan lezen en versturen.

Mijn huidige mailadres loopt gewoon via mijn provider. Stel dat ik nu een mailtje verstuur vanaf de PC en ik wil een dag later op mijn mobiel dit verzonden mailtje teruglezen dan gaat dat niet, omdat die verzonden mail uitsluitend terug te vinden is in de verzonden items van het mailprogramma op mijn PC.

Nu zit ik er dus aan te denken om volledig over te stappen op webmail en alles voortaan via webmail te laten verlopen.

Nu vraag ik me af of er meer mensen zijn die uitsluitend webmail gebruiken... en zo ja, welke? En is webmail net zo veilig als "normale" mail? Aangezien mijn nieuwe mobiel Android als besturingssysteem zal hebben, zou je denken dat GMail een goede optie is. Hoe zijn jullie ervaringen daarmee? Of kan ik beter voor een andere webmail kiezen wellicht?

Ik neem aan dat er voor GMail wel een app zal zijn voor op je mobiel? Maar hoe zit dat als je dan je mail wil checken op de PC? Moet je dan telkens je browser opstarten en naar GMail surfen?

Ik hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken zodat ik de juiste keuze kan maken. Thanks alvast!
Gewijzigd op 17/09/2011 12:12:30 door Ozzie PHP

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 19:32:03

Gerhard l

gerhard l

17/09/2011 12:25:08
Quote Anchor link
Op mijn android heb ik een email app waar ik met hotmail werk, en een gmail app waar ik al mijn google mails op krijg. Daarvoor hoef ik niet naar mn browser krijg gewoon een melding wanneer ik een nieuwe mail heb. En deze kan ik ook allemaal op de pc lezen, erg handig dus.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

17/09/2011 12:52:28
Quote Anchor link
Dankjewel voor je reactie Gerhard. Waarom heb je zowel hotmail als gmail als ik vragen mag?

Je zegt dat je je emails ook allemaal op de pc kan lezen, maar hoe doe je dat dan. Via je browser telkens naar Gmail surfen?

Gerhard l

gerhard l

18/09/2011 09:56:06
Quote Anchor link
Ozzie, ik heb 2 emailadressen, 1 voor school en werk en de andere voor alle sites waar ik lid van ben, zo kan ik dat mooi gescheiden houden.

Op mn pc moet ik wel elke keer naar gmail en hotmail site surfen, maar op een pc is dat lang niet zo erg als op een telefoon, op telefoons zijn apps veel handiger.

Php knipper

php knipper

18/09/2011 11:58:17
Quote Anchor link
gewoon tundermail van modzilla downloaden ( dat ondersteunt hotmail en gmail en het werkt prima )

Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/09/2011 17:07:20
Quote Anchor link
@php knipper... volgens mij bedoel je thunderBIRD en dat lost dat het probleem toch niet op? Als jij een mail verstuurt via thunderbird dan kun je jouw verzonden mail niet teruglezen op je mobiel.

Zijn er nog meer mensen die tips hebben? Mijn voorkeur gaat uit naar Gmail, alleen vind ik het rot dat ik dan een browser moet starten om m'n mail te checken. Is daar een andere oplossing voor? (maar wel een waardoor mijn verzonden en ontvangen mail zowel op pc als mobiel te zien is)

IEMAND???

Jordi Kroon

Jordi Kroon

18/09/2011 17:13:10
Quote Anchor link
Op mijn mobile gebruik ik de mail app. Makkelijk te gebruiken en handig om allerlei emails te verzenden en ontvangen.
Dan heb ik ook nog outlook 2010 . Omdat ik dan mooi voor school netjes een agenda kan bijhouden. En dan heb ik voor school ook nog OWA (outlook web access) omdat ik niet de gegevens heb om exchange te configureren.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/09/2011 17:16:55
Quote Anchor link
Wat ik het allerbelangrijkst vind is dat ik zowel thuis achter m'n pc als buitenshuis op m'n mobiel alle e-mails kan zien, zowel mijn verzonden als m'n ontvangen items. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Jordi Kroon

Jordi Kroon

18/09/2011 17:18:49
Quote Anchor link
verzonden word lastiger . Want dat word opgeslagen op de client of bij webmail in een apart mapje. Ontvangen is gewoon hetzelfde als altijd je smtp+imap goed instellen.

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

18/09/2011 17:21:09
Quote Anchor link
Je kan de e-mail van je provider ook laten fetchen door GMail (GMail is dan een POP3-client) en vervolgens alleen je GMail instellen op de telefoon. Dan heb je ook nog eens een webmail-omgeving en kan je ook via POP3 of IMAP op een denktop je e-mail ophalen.

Mijn HTC Desire (jajaja, oud beesie) heeft standaard ondersteuning voor GMail (met push) en voor een aantal andere zoals Exchange, IMAP en POP.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/09/2011 17:24:47
Quote Anchor link
Ja, maar het gaat me ook om de verzonden items. Stel ik stuur iemand vandaag vanachter m'n pc een mail... en over een paar dagen wil ik op m'n mobiel nakijken wat ik ook alweer had verstuurd, dan moet dat wel kunnen. Daar zoek ik nu dus een oplossing voor.

Gmail heeft een app.. http://www.google.com/mobile/mail/
Ik neem aan dat je daar verzonden items in kunt zien omdat het web-based is.

Het enige wat ik dan nog zoek is een mailprogramma voor op m'n pc, waarmee ik op een web-based manier kan mailen (maar wel via een programma en liever niet via de browser). Bestaat zo'n programma?

@Erwin... het lijkt me handiger om dan alles gewoon via gmail te laten lopen...

Jordi Kroon

Jordi Kroon

18/09/2011 17:49:55
Quote Anchor link
CC : [email protected] (dan komt hij in je inbox te staan) Dan verplaats je op je mobile het emailtje naar een map die je zelf aangemaakt heb genaamd "gestuurd"

Zo zou je het kunnen doen.

Je kan wel gmail gewoon koppelen aan je email client.
Gewijzigd op 18/09/2011 17:50:42 door Jordi Kroon

Ozzie PHP

Ozzie PHP

18/09/2011 21:13:57
Quote Anchor link
@jordi, da's leuk bedacht... maar lijkt me niet handig om altijd te gaan cc'en als ik een mail stuur.

Mijn vraag is nog steeds of er een programma bestaat waarmee je op een web-based manier kan mailen....

iemand?

- SanThe -

- SanThe -

19/09/2011 13:40:08
Quote Anchor link
Ik heb eigen mailservers en daar draai ik imap op. Op mijn pc heb ik thunderbird op imap ingesteld. Op mijn site heb ik webmail (squirrel) en als ik wat verstuur is dat overal te vinden in dezelfde (imap)map.

Bram Boos

Bram Boos

19/09/2011 14:13:18
Quote Anchor link
Of je installeert op een servertje in huis sbs 2003/2008/2011 en gebruikt de pop3 connector van exchange en je kunt overal ter wereld bij je mail, agenda, contacten, enz.

Gebruik het zelf ook en werkt echt perfect, heb het op mijn mobiel geinstalleerd, thuis pc en op school log ik gewoon in via OWA...

Ozzie PHP

Ozzie PHP

19/09/2011 14:25:44
Quote Anchor link
Guys, ik wil het graag simpel houden... dus geen servers e.d. gaan installeren.

Inmiddels heb ik wel dit gevonden: http://www.sourcebits.com/geemail/

Het schijnt een desktop client voor Gmail te zijn, alleen ik heb een paar reviews gelezen en het schijnt allemaal niet erg prettig te werken, dus of dat nou de oplossing is...

ZIjn er misschien andere mailproviders die wel een goede oplossing hiervoor hebben? Windows Live of iets dergelijks, of Hotmail? Of kan ik toch het beste voor Gmail kiezen?

Het gaat mij er in ieder geval dus om dat ik al mijn mail (dus ontvangen en verzonden items) zowel op de pc als op de mobiel kan terugzien.

- SanThe -

- SanThe -

19/09/2011 14:39:30
Quote Anchor link
Als jij gmail hebt dan kan je op het web overal mailen. Op je pc kan je thunderbird gebruiken. Instellingen.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

19/09/2011 14:50:59
Quote Anchor link
SanThe... op mijn mobiel kan ik dan zo'n App van GMail nemen. Maar als ik Thunderbird op mijn pc zet... kan ik dan de verzonden mail vanaf mijn pc op mijn mobiel bekijken en de verzonden mails vanaf mijn mobiel ook weer terugzien op mijn PC? Weet je dat zeker? Als dat zo is dan zou het namelijk fantastisch zijn. Graag je reactie.

- SanThe -

- SanThe -

19/09/2011 14:56:29
Quote Anchor link
Ik zou zeggen probeer het uit.
Zelf heb ik geen gmail maar wel webmail en ik zie op het net precies dezelfde mailtjes en mappen als op mijn pc in thunderbird. Outlook heb ik ook zo ingesteld op een andere pc, maar zoals altijd bij microsoft geeft dat problemen en is niet alles synchroon.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

19/09/2011 15:03:40
Quote Anchor link
Oké... Thunderbird dus. Nou, k ga het zeker proberen. Dankjewel voor de tip. Ik kan het nu nog niet testen, want ik moet nog een internetabonnement aanschaffen en dit start dan pas over een paar weken. Maar ik wilde weten of het uberhaupt kan, maar als jij zegt dat het kan dan ga ik daar vanuit en dan kan ik nu met een gerust hart een mobiel internet abonnement afsluiten :)

- SanThe -

- SanThe -

19/09/2011 15:08:27
Quote Anchor link
Of het ook daadwerkelijk zo met gmail werkt dat kan ik dus niet beloven. Ik heb geen gmail.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.