Webpagina in Word
Is het mogelijk om een webpagina automatisch op te slaan in MS WORD met php/javascript?
ik kon het alleen andersom vinden.
Op de vraag waarom ik dat zou willen is omdat ze dat hier in het bedrijf graag willen:(
Mvg,
Nils van Woensel
Dan zou ik maar eens heel snel aan je bedrijf gaan uitleggen, dat dit iets is wat echt absoluut heeel slecht is. Ik heb geen idee wat er allemaal mogelijk is binnen word 2007, maar oudere versies werken alleen in IE, doordat word er allerlei rare codes aanhangt.
Serieus :
Ik raad het je ten strengste af. Installeer joomla en geef de mensen die er mee moeten werken een cursus daarover ofzo. Word wil je niet
Vandaar dat ze het in WORD willen opslaan.
Ik weet dat het gaar is maar mijn vraag is kan het ja of nee zodat ik kan zeggen van Nee het is niet mogelijk ofzo.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
header("Pragma: public");
header("Expires: 0");
header("Cache-Control: must-revalidate, post-check=0, pre-check=0");
header("Cache-Control: private",false);
header("Content-Transfer-Encoding: binary");
header("Content-Type: application/msword");
header("Content-Disposition: attachment; filename=\"worddocument.doc\";" );
?>
header("Pragma: public");
header("Expires: 0");
header("Cache-Control: must-revalidate, post-check=0, pre-check=0");
header("Cache-Control: private",false);
header("Content-Transfer-Encoding: binary");
header("Content-Type: application/msword");
header("Content-Disposition: attachment; filename=\"worddocument.doc\";" );
?>
Zoiets?
hmm hij doet er niks mee met de text die ik erboven heb gezet of moet ik nog iets veranderen ik begrijp het niet helemaal
Je in de meeste browsers je pagina opslaan als HTML. Daarna gewoon in Word openen, die kan ook HTML lezen.
Heb hem net getest, het werkt hier in ieder geval prima. Je kan zelfs html gebruiken maar persoonlijk zou ik het anders aanpakken.
idd ik zie het al had geen <html> enz gebruikt. Ik ga nog even testen of het mij ook goed lukt momentje.
Het werkt bedankt maar wat bedoel je met anders aanpakken ?