Webpagina in Word

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Nils

Nils

02/04/2007 13:08:00
Quote Anchor link
He ik heb een vraagje.
Is het mogelijk om een webpagina automatisch op te slaan in MS WORD met php/javascript?
ik kon het alleen andersom vinden.

Op de vraag waarom ik dat zou willen is omdat ze dat hier in het bedrijf graag willen:(

Mvg,

Nils van Woensel

PHP hulp

PHP hulp

20/11/2024 17:37:23

Simon Blok

Simon Blok

02/04/2007 13:11:00
Quote Anchor link
Dan zou ik maar eens heel snel aan je bedrijf gaan uitleggen, dat dit iets is wat echt absoluut heeel slecht is. Ik heb geen idee wat er allemaal mogelijk is binnen word 2007, maar oudere versies werken alleen in IE, doordat word er allerlei rare codes aanhangt.

Jacco Engel

Jacco Engel

02/04/2007 13:11:00
Quote Anchor link
Ander bedrijf gaan zoeken :P

Serieus :
Ik raad het je ten strengste af. Installeer joomla en geef de mensen die er mee moeten werken een cursus daarover ofzo. Word wil je niet

Nils

Nils

02/04/2007 13:13:00
Quote Anchor link
haha ja ik loop daar stage en ze hebben 1 of andere irritante word sjabloon met nr die door de administratie moet worden ingevuld dus eerst opgeslagen moet worden in WORD.

Vandaar dat ze het in WORD willen opslaan.
Ik weet dat het gaar is maar mijn vraag is kan het ja of nee zodat ik kan zeggen van Nee het is niet mogelijk ofzo.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

02/04/2007 13:14:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
header("Pragma: public");
header("Expires: 0");
header("Cache-Control: must-revalidate, post-check=0, pre-check=0");
header("Cache-Control: private",false);
header("Content-Transfer-Encoding: binary");
header("Content-Type: application/msword");
header("Content-Disposition: attachment; filename=\"worddocument.doc\";" );
?>

Zoiets?

Nils

Nils

02/04/2007 13:18:00
Quote Anchor link
hmm hij doet er niks mee met de text die ik erboven heb gezet of moet ik nog iets veranderen ik begrijp het niet helemaal

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

02/04/2007 13:22:00
Quote Anchor link
Je in de meeste browsers je pagina opslaan als HTML. Daarna gewoon in Word openen, die kan ook HTML lezen.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

02/04/2007 13:22:00
Quote Anchor link
Heb hem net getest, het werkt hier in ieder geval prima. Je kan zelfs html gebruiken maar persoonlijk zou ik het anders aanpakken.

Nils

Nils

02/04/2007 13:27:00
Quote Anchor link
idd ik zie het al had geen <html> enz gebruikt. Ik ga nog even testen of het mij ook goed lukt momentje.

Nils

Nils

02/04/2007 14:20:00
Quote Anchor link
Het werkt bedankt maar wat bedoel je met anders aanpakken ?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.