webshop

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

24/04/2004 12:47:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben opzoek naar een programmeur voor een webshop met pc supplies.

Webshop bestaande uit :

-Lay-out

-artikeldatabase
-een winkelwagen- en kassasysteem,
-uitgebreid administratiedeel voor het beheren van artikelen, klanten en bestellingen.

-oneindig aantal artikelen in beheersysteem toevoegen
-ingedeeld op categorie
-Artikelen kunnen gewijzigd en verwijderd worden, of tijdelijk verborgen.
-Een melding per e-mail als er een bestelling geplaatst is.
-bestellingen verder af te handelen in het beheersysteem.

Graag zou ik de artikelen presenteren met een foto.
je hoeft niet alle artikelen in te voeren, je kunt een paar nemen als voorbeeld.
Een klanteninlog systeem, hiermee bedoel ik, als ze eenmaal een bestelling hebben geplaatst en dus alle gegevens hebben ingevult, ze een klantnummer krijgen, waardoor ze de volgende keer bij een bestelling de klant alleen het klantnummer en het emailadres hoeft in te vullen.
De betaalwijze die ik wil aanbieden is onder rembours.
De verzendwijze is via TPG Post.

Heb je interesse stuur dan een email met daarin :

# Een bedrag waar je het voor wilt maken.

of

# wat je er per uur voor vraagt met ongeveer het aantal uren dat je denkt eraan te werken.

De email stuur je naar : [email protected]

MvG,
Dest

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 20:19:34

Mitch X

Mitch X

24/04/2004 18:35:00
Quote Anchor link
Als jij nou eens een prijs vo0rsteld dan kunnen de programmers hier0 zeggen of ze het daarvo0r doen :)

24/04/2004 19:00:00
Quote Anchor link
Dat weet ik juist niet, wat men er zoal voor vraagt :)

24/04/2004 19:01:00
Quote Anchor link
Wat een onzin. Fatsoenlijke programmeurs kunnen offertes maken, nadenken over wat het hen gaat kosten, geven een prijs. Niet alles hoeft gelijk in de uitverkoop. Dit houd ruimte voor onderhandeling over, en meer ruimte voor kwaliteit/professionaliteit.

Wanneer je een drukker vraagt iets te drukken vraag je de drukker om een prijs zodat je kan overwegen wat je wil. Ga je naar de bakker vraag je om een prijs. Ga je naar de autodealer vraag je om een prijs.

Geen van deze handelaren of dienstverleners zal vragen: "Wat schuift et, wat hebbie dr voorover? misschien doe ik et er wel voor."

Waarom niet, denk je? Waarom zou dat hier anders moet werken?

24/04/2004 19:53:00
Quote Anchor link
Voor de duidelijkheid: het bovenstaande bericht was naar Mitch gericht.

26/04/2004 16:28:00
Quote Anchor link
Ben het helemaal met je een Adje.

Dest: Ben op dit moment druk in de weer met de aankomende examens dus heb absoluut geen tijd helaas. Of je moet een paar maanden willen wachten ;-)

26/04/2004 17:01:00
Quote Anchor link
Beste Adam,

Zolang kan ik helaas niet wachten ;)
Maar wil ook niet op mij geweten hebben dat je een slecht resultaat haalt met het examen !!

En Adje.....Bedankt ;)

26/04/2004 21:04:00
Quote Anchor link
Dest, heb je mijn email gehad?

Grtz,

Arend

26/04/2004 21:44:00
Quote Anchor link
Adje: ga jij de site maken? Ben benieuwd :-)

Arend a

Arend a

27/04/2004 00:31:00
Quote Anchor link
Ik heb geen flauw idee, ik heb enkel een mailtje met meer vragen gestuurd, eerst lullen - dan coden is meestal mijn motto ;) (in tegenstelling tot het eerst coden dan lullen protocol).

Grtz,

Arend

Eris -

Eris -

27/04/2004 13:40:00
Quote Anchor link
Hellaas is mijn pc gechrased :( anders had ik er nog over nagedacht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.