webshop
Ik ben opzoek naar een programmeur voor een webshop met pc supplies.
Webshop bestaande uit :
-Lay-out
-artikeldatabase
-een winkelwagen- en kassasysteem,
-uitgebreid administratiedeel voor het beheren van artikelen, klanten en bestellingen.
-oneindig aantal artikelen in beheersysteem toevoegen
-ingedeeld op categorie
-Artikelen kunnen gewijzigd en verwijderd worden, of tijdelijk verborgen.
-Een melding per e-mail als er een bestelling geplaatst is.
-bestellingen verder af te handelen in het beheersysteem.
Graag zou ik de artikelen presenteren met een foto.
je hoeft niet alle artikelen in te voeren, je kunt een paar nemen als voorbeeld.
Een klanteninlog systeem, hiermee bedoel ik, als ze eenmaal een bestelling hebben geplaatst en dus alle gegevens hebben ingevult, ze een klantnummer krijgen, waardoor ze de volgende keer bij een bestelling de klant alleen het klantnummer en het emailadres hoeft in te vullen.
De betaalwijze die ik wil aanbieden is onder rembours.
De verzendwijze is via TPG Post.
Heb je interesse stuur dan een email met daarin :
# Een bedrag waar je het voor wilt maken.
of
# wat je er per uur voor vraagt met ongeveer het aantal uren dat je denkt eraan te werken.
De email stuur je naar : [email protected]
MvG,
Dest
Als jij nou eens een prijs vo0rsteld dan kunnen de programmers hier0 zeggen of ze het daarvo0r doen :)
Dat weet ik juist niet, wat men er zoal voor vraagt :)
Wanneer je een drukker vraagt iets te drukken vraag je de drukker om een prijs zodat je kan overwegen wat je wil. Ga je naar de bakker vraag je om een prijs. Ga je naar de autodealer vraag je om een prijs.
Geen van deze handelaren of dienstverleners zal vragen: "Wat schuift et, wat hebbie dr voorover? misschien doe ik et er wel voor."
Waarom niet, denk je? Waarom zou dat hier anders moet werken?
Voor de duidelijkheid: het bovenstaande bericht was naar Mitch gericht.
Dest: Ben op dit moment druk in de weer met de aankomende examens dus heb absoluut geen tijd helaas. Of je moet een paar maanden willen wachten ;-)
Zolang kan ik helaas niet wachten ;)
Maar wil ook niet op mij geweten hebben dat je een slecht resultaat haalt met het examen !!
En Adje.....Bedankt ;)
Grtz,
Arend
Adje: ga jij de site maken? Ben benieuwd :-)
Grtz,
Arend
Hellaas is mijn pc gechrased :( anders had ik er nog over nagedacht.