webshop

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

24/04/2004 12:47:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben opzoek naar een programmeur voor een webshop met pc supplies.

Webshop bestaande uit :

-Lay-out

-artikeldatabase
-een winkelwagen- en kassasysteem,
-uitgebreid administratiedeel voor het beheren van artikelen, klanten en bestellingen.

-oneindig aantal artikelen in beheersysteem toevoegen
-ingedeeld op categorie
-Artikelen kunnen gewijzigd en verwijderd worden, of tijdelijk verborgen.
-Een melding per e-mail als er een bestelling geplaatst is.
-bestellingen verder af te handelen in het beheersysteem.

Graag zou ik de artikelen presenteren met een foto.
je hoeft niet alle artikelen in te voeren, je kunt een paar nemen als voorbeeld.
Een klanteninlog systeem, hiermee bedoel ik, als ze eenmaal een bestelling hebben geplaatst en dus alle gegevens hebben ingevult, ze een klantnummer krijgen, waardoor ze de volgende keer bij een bestelling de klant alleen het klantnummer en het emailadres hoeft in te vullen.
De betaalwijze die ik wil aanbieden is onder rembours.
De verzendwijze is via TPG Post.

Heb je interesse stuur dan een email met daarin :

# Een bedrag waar je het voor wilt maken.

of

# wat je er per uur voor vraagt met ongeveer het aantal uren dat je denkt eraan te werken.

De email stuur je naar : [email protected]

MvG,
Dest

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 20:19:34

Mitch X

Mitch X

24/04/2004 18:35:00
Quote Anchor link
Als jij nou eens een prijs vo0rsteld dan kunnen de programmers hier0 zeggen of ze het daarvo0r doen :)

24/04/2004 19:00:00
Quote Anchor link
Dat weet ik juist niet, wat men er zoal voor vraagt :)

24/04/2004 19:01:00
Quote Anchor link
Wat een onzin. Fatsoenlijke programmeurs kunnen offertes maken, nadenken over wat het hen gaat kosten, geven een prijs. Niet alles hoeft gelijk in de uitverkoop. Dit houd ruimte voor onderhandeling over, en meer ruimte voor kwaliteit/professionaliteit.