webshop

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

03/06/2004 00:03:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal.

Met welk programma kan je een webshop maken?

Groetjes,

Remon
Gewijzigd op 03/01/2005 11:31:00 door

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 13:58:35

B a s
Beheerder

B a s

03/06/2004 00:11:00
Quote Anchor link
UltraEdit, Edit+, en andere PHP editors.. Denk dat je het wel zelf moet typen dan, of je download gewoon een kant en klaar webshop script!

John de Boer

John de Boer

03/06/2004 00:15:00
Quote Anchor link
Ik weet niet of je een betaalde of gratis versie zoekt, maar het kan met EasyShopMaker Pro (www.easyshopmaker.nl)

Zoek anders eens via Google op webshop...
Gewijzigd op 03/06/2004 00:16:00 door John de Boer

03/06/2004 00:15:00
Quote Anchor link
Waar zijn kant en klaar webshop scripts te vinden?

Groetjes,

Remon

03/06/2004 00:16:00
Quote Anchor link
Het zou om een gratis gaan.

Arend a

Arend a

03/06/2004 02:44:00

21/07/2004 23:28:00
Quote Anchor link
Hi all,

Niet beginnen aan easy shopmaker pro. Ten 1ste is het niet zo easy , en ten tweede word je zwaar genaaid ! Ze adverteren inderdaad heel mooi, maar zodra je er 1 hebt besteld dan laten ze je mooi zitten of vragen grof geld voor service support, namelijk 45,- euro per vraag !! Dat kom je pas te weten als je bent ingelogd met bijgeleverde passw. die je krijgt.

Nu heb ik een HARDCORE probleem , en ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen die ook werkt met ESM Pro, of verstand heeft van zaken.

Alles werkt verder redelijk , maar het belangrijkste is dat hij geen bevestiging geeft van een order en ook geen automatische orderbevestiging aan de klant geeft. Hij geeft met PHP en ASP een foutmelding : 405 not allowed , en met MAILTO wil hij het mailprogramma openen van de persoon die bestelt ! In dit geval ik zelf met een testbestelling.

Als iemand hier verstand van heeft dan zou ik hulp zeer op prijs stellen omdat mijn deadline volgende week vrijdag afloopt.

BVD dank

Eris -

Eris -

21/07/2004 23:29:00
Quote Anchor link
Oscomerce is denk het beste ;)

02/08/2004 10:08:00
Quote Anchor link
@Jayzon

Support kost overal geld (bij oscommerce ook, als je leverancier het uberhaupt al aanbiedt - als je het download is er geen mogelijkheid voor het aanvragen van personal support, laat staan dat je probleem wordt opgelost voor een fixed price).
Alle bekende problemen worden gemeld in het support system, incl. oplossingen. Gratis (net als het gratis forum voor oscommerce, onderhouden door de makers).
Bij Errel krijg je daarnaast de garantie dat bugs gratis hersteld worden.

De foutmeldingen (405 error) die je doorgeeft duiden trouwens op een server probleem en geen probleem in de software.

Niels

Niels

02/08/2004 11:12:00
Quote Anchor link
Jongens gebruk EditPlus :D,, Fijn Programma :D

03/01/2005 09:09:00
Quote Anchor link
wie kan het php problemeem met mijn webshop oplossen ? de mails die verstuurd worden met de kassa van mijn webshop :
http://www.exclusiveshop.nl komen niet meer aan, het heeft gewerkt, ik heb al het mogelijke geprobeerd en het ligt niet aan de server, die ondersteunt php.
ik heb het nu maar weer op mail via outlook express gezet, dat werkt wel maar dan krijgt de melding dat het email adres zichtbaar wordt, de mail gaat dan via het standaard mail programma...

Marijn

Marijn

03/01/2005 10:57:00
Quote Anchor link
** even nog iets tussendoor **

het boek leer jezelf php..

http://www.phphulp.nl/php/boeken/13/

als je dat volgt kom je uiteindelijk op een zelfgebouwde webshop..

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.