Website beveilingen voor editor
Is daar een scriptje voor?
Alles wat op Internet staat en binnen gehaald kan worden door een browser is op te vragen in een editor.
Maar ik wel het wat moeilijker maken om dit te doen, het kan altijd da's zeker.
Hetzelfde geldt voor rechtermuisknop blokkering. Daar stap je met Firefox zooo overheen :D Hahaha :-)
Imposible niet aan beginne easy!
En daar heb je de pagina bron :-)
Sebastiaan:
ja, die kent iedereen wel, maar gelukkig kun je de php code niet zo makkelijk te pakken krijgen.
Daar ging het ook niet over.
maar er zijn ook programmas om websites te downloaden hè
Klopt, alleen meestal downloaden die alleen de bron die je ziet als je gewoon in de bron gaat kijken. Dit heeft dus ook geen zit als je php pagina's op wilt halen/downloaden.
maar je kunt de php code wel ophalen. heb pas nog gelezen in een boekje dat ik gekocht heb hoe dat moet, was vrij simpel.
Stefan:
maar je kunt de php code wel ophalen. heb pas nog gelezen in een boekje dat ik gekocht heb hoe dat moet, was vrij simpel.
Vertel....
Stefan:
Bij mijn weten kan dat alleen via ftp. Alles wat ik via de browser ophaal, wordt door de server en php eerst geparst en dan als html-output doorgegeven aan de browser. Dat is dus heel wat anders dan de php-code.
Of heb ik het nu helemaal mis?
Bedoelen ze met phpcode ophalen niet gewoon het openen van een phpscript? LOL:D
Sebastiaan:
Ik wil hem niet op ideeen brengen, maar een tijd geleden toen dit nogal in was gingen ze ook de broncode encrypten zodat je allemaal domme tekens kreeg. Ik weet alleen niet hoe je dit moet doen.