Website centeren...hoe?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer

Dit ga je doen Het onderhouden, ontwikkelen en testen van front-end software van diverse klant- en medewerkersapplicaties; Het ontwikkelen van maatwerk front-end oplossingen in Vue.js en participeren in een scrumteam; Mede-verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van drie junior front-end developers; Verantwoordelijk voor code-reviews en het opstellen van de juiste documentatie zoals userstories en API ontwerp; Participeren in diverse projecten t.b.v. optimalisatie van diverse applicaties; Het opzetten van API koppelingen met externe applicaties. Hier ga je werken Betreffende organisatie is gevestigd in de regio van Swifterbant en is al ruim 20 jaar lang bedreven in het ontwikkelen en aanbieden van

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

PHP Back-end Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Starter Werklocatie: Nijmegen Vacature ID: 13633 Introductie OUr client develop websites, webshops, and digital environments that are used by many visitors daily. They are seeking an experienced PHP-Developer Back-end to join the team. If you're looking for a position where you can tackle challenging, innovative, and multidisciplinary ICT projects and make a difference, this vacancy might be for you! Functieomschrijving As a PHP developer, you'll develop websites and digital environments used by many visitors daily. You'll work as a back-end developer and want to continuously develop in this field. You can work independently and efficiently,

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

BizTalk/ Azure Developer

Dit ga je doen •Understanding the scope of required functionality, translate them within context of way of working of the team into developed solutions, whilst safeguarding documentation; •Planning based on assigned sprint tasks; •Acting as an expert in estimation techniques and planning; •Understanding your role in the agile process and act in this way; •Facilitating internal communication and effective collaboration; •Working closely with scrum master to handle backlogs and new requests; •Providing information to the third parties about activities and needs for compliance. Hier ga je werken Our client is a leading organization focusing on animal nutrition, offering solutions that

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »
Antonov tonova

Antonov tonova

05/09/2008 12:23:00
Quote Anchor link
Beste lezers misschien dat jullie me kunne helpen, ik zit met het volgende.

Ik heb een website gemaakt HTML + css alleen staat nu alles in linker boven hoek en ik zou graag mijn website in het midden van de pagina willen hebben alleen weet ik niet hoe ik dit voor elkaar krijg ik heb al het volgende geprobeerd:

<center></center> (Werkte niet)
ook heb heb ik ding in het css script geprobeerd maar dat werkt ook niet.

Het css script heeft een kennis van me gemaakt, aangezien hij nu op vakantie is kan ik niet om hulp vragen, dus misschien dat jullie me kunnen helpen.

Edit: ik zal ff zoeken op google.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Antonov tonova

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 21:30:50

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

05/09/2008 12:24:00
Quote Anchor link
En wat nou als je eens gaat googlen?
Gewoon even zoeken naar iets van:
Center website with css

Of iets in die trend

Rens nvt

Rens nvt

05/09/2008 12:31:00
Quote Anchor link
@lars: <center> is volgens mij depricated, dus die zou ik niet meer gebruiken... verder altijd CSS gebruiken voor opmaak.

Voor eens en altijd de code (verder eerst ff googlen, of dit goed onthouden)

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
<html>
    <head>
        <title>css center site</title>
        <style type="text/css">
            body {
                background-color: yellow;
                text-align: center;
            }
            div#container {
                width: 400px;
                height: 200px;
                background-color: #ff0000;
                margin: 0 auto;
                text-align: left;
            }
        </style>
    </head>
    <body>
    tekst
        <div id="container">
            tekst
        </div>
    </body>
</html>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Rens nvt

Antonov tonova

Antonov tonova

05/09/2008 14:53:00
Quote Anchor link
@Rens Admiraal:

ik heb gezocht op Google, maar kan niet iets echt iets vinden wat ik begrijp.
Ben tot slot een beginner in html en css.
Me kennis is wat gevorderd er in dan mij, vandaar dat hij mijn had geholpen.

zal ik ander me script posten misschien dat jullie me kunnen vertellen waar ik het tussen moet stopen ?

O ja hoe zet je ook alweer z'n kader er om heen zo als bij het script van Rens Admiraal ?

Tim

Tim

05/09/2008 14:55:00
Quote Anchor link
lars schreef op 05.09.2008 14:53:
@Rens Admiraal:

ik heb gezocht op Google, maar kan niet iets echt iets vinden wat ik begrijp.
Ben tot slot een beginner in html en css.
Me kennis is wat gevorderd er in dan mij, vandaar dat hij mijn had geholpen.

zal ik ander me script posten misschien dat jullie me kunnen vertellen waar ik het tussen moet stopen ?

O ja hoe zet je ook alweer z'n kader er om heen zo als bij het script van Rens Admiraal ?

@lars dat kan met < ? php
Code (php)
1
<?php test ?>

Bo az

Bo az

05/09/2008 14:56:00
Quote Anchor link
Tussen de html,css,js,php tags.

Antonov tonova

Antonov tonova

05/09/2008 14:57:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
241
242
243
244
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" lang="NL"><head>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">

<title>Webserver4u handleidingen</title>
<meta name="robots" content="none">
<link href="css/stylesheet.css" rel="stylesheet" type="text/css">
<script language="JavaScript">
<!--
if (screen.width >= 1270)
{
    document.write("<link href=/css/stylesheet2.css\" rel=\"stylesheet\" type=\"text/css\" />");
}
//-->
</script><link href="css/stylesheet2.css" rel="stylesheet" type="text/css"><script type="text/javascript" src="css/menu.js"></script>
<div id="main">
<div id="content"><h1>Binnenkort onze nieuwe website</h1>
We vragen u nog even gedult te hebben.<br>
</div>

<div id="copyright">
Copyright  webserver4u handleidingen 2002-2008 [alle rechten voorbehouden]<br>
</div>
</div>
<div id="top">
</div>

<div id="left">
<div id="search">
Hier komt binnen kort een zoek fuctie<br>
</div>

<div id="menu">
<ul class="nav" id="nav">
<li><a href="index.htm">Home</a></li>

<li><a href="#" class="nolink">Algemeen<span class="arrow"> </span></a>
<ul class="nav">
<li><a href="404.html">Het Systeem</a></li>
<li><a href="404.html">De Software</a></li>
<li><a href="404.html">Voorbereiding</a></li>
<li><a href="404.html">Notepad++</a></li>
<li><a href="404.html">IP Adres (Provider)</a></li>
<li><a href="404.html">IP Adres (Lokaal)</a></li>
<li><a href="404.html">Router instellen</a></li>
</ul>
</li>

<li><a href="#" class="nolink">Systeem bescherming<span class="arrow"> </span></a>
<ul class="nav">
<li><a href="404.html">Clamwin Antivirus</a></li>
<li><a href="404.html">Installatie van Clamwin Antivirus</a></li>
<li><a href="404.html">Configuratie van Clamwin Antivirus</a></li>
<li><a href="404.html">Overzicht van Clamwin Antivirus</a></li>
<li><a href="404.html">---------------------------</a></li>
<li><a href="404.html">Spyware Terminator</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Installatie van Spyware Terminator</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Configuratie van Spyware Terminator</a></li>
<li><a href="404.html">Overzicht van Spyware Terminator</a></li>
</ul>
</li>

<li><a href="#" class="nolink">Besturings pakketten<span class="arrow"> </span></a>
<ul class="nav">
<li><a href="404.html">Java</a></li>
<li><a href="404.html">Installatie van Java(JRE)</a></li>
<li><a href="404.html">Installatie van Java(J2EE)</a></li>
<li><a href="404.html">Java testen</a></li>
<li><a href="404.html">.Net Framework</a></li>
<li><a href="404.html">Installeren van .Net Framework 2</a></li>
</ul>
</li>

<li><a href="#" class="nolink">Apache webserver<span class="arrow"> </span></a>
<ul class="nav">
<li><a href="404.html">Apache</a></li>
<li><a href="404.html">Installatie van Apache 2</a></li>
<li><a href="404.html">Testen van Apache 2</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Configuratie van Apache (.htaccess)</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Configuratie van Apache (documentroot)</a></li>
<li><a href="404.html">Configuratie van Apache (aliases)</a></li>
</ul>
</li>

<li><a href="#" class="nolink">PHP compiler<span class="arrow"> </span></a>
<ul class="nav">
<li><a href="404.html">PHP compiler</a></li>
<li><a href="404.html">Installatie van PHP 5</a></li>
<li><a href="404.html">Padnaam van PHP 5 toevoegen</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Configuratie van PHP 5 als module van Apache 2</a></li>
<li><a href="404.html">Configuratie van PHP (safe mode)</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Configuratie van PHP (upload filesize)</a></li>
<li><a href="404.html">PHP testen</a></li>
</ul>
</li>

<li><a href="#" class="nolink">MySQL database<span class="arrow"> </span></a>
<ul class="nav">
<li><a href="404.html">MySQL database</a></li>
<li><a href="404.html">Installatie van MySQL 5</a></li>
<li><a href="404.html">Configuratie van MySQL 5</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Configuratie van MySQL (strictmode)</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Configuratie van PHP 5 voor MySQL 5</a> </li>
<li><a href="404.html">MySQL testen</a> </li>
</ul>
</li>

<li><a href="#" class="nolink">MySQL database beheer<span class="arrow"> </span></a>    
<ul class="nav">
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">MySQL beheren met SQLyog (beheerder)</a></li>
<li><a href="404.html">Installatie van SQLyog</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Met SQLyog een database toevoegen of verwijderen</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Met SQLyog een gebruiker toevoegen</a></li>
<li><a href="404.html">MySQL beheren met PHPmyadmin</a></li>
<li><a href="404.html">Installatie van PHPmyadmin</a></li>
<li><a href="404.html">Configuratie van PHPmyadmin</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Met PHPmyadmin een database leegmaken (gebruiker)</a></li>
</ul>
</li>

<li><a href="#" class="nolink">FTP server<span class="arrow"> </span></a>
<ul class="nav">
<li><a href="404.html">FTP server (CesarFTP)</a></li>
<li><a href="404.html">Installatie van CesarFTP</a></li>
<li><a href="404.html">Configuratie van CesarFTP</a></li>
<li><a href="404.html">CesarFTP GUI bij opstarten</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Een gebruiker toevoegen met CesarFTP</a></li>
<li><a href="404.html">Inloggen op een FTP server</a></li>
</ul></li>

<li><a href="#" class="nolink">Server Statistieken<span class="arrow"> </span></a>
<ul class="nav">
<li><a href="404.html">Server statistieken (Analog)</a></li>
<li><a href="404.html">Installatie van Analog</a></li>
<li><a href="404.html">Configuratie van Analog</a></li>
<li><a href="404.html">Statistieken van Analog</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Statistieken van Analog (taakplanner)</a></li>
<li><a href="404.html">Server statistieken (Reportmagic)</a></li>
<li><a href="404.html">Installatie van Reportmagic</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Installatie van Reportmagic (taalpakket)</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Configuratie van Analog voor Reportmagic</a></li>
<li><a href="404.html">Configuratie van Reportmagic</a></li>
<li><a href="404.html">Statistieken van Reportmagic</a></li>
</ul>
</li>

<li><a href="#" class="nolink">Backup<span class="arrow"> </span></a>
<ul class="nav">
<li><a href="404.html">Backup (Cobian)</a></li>
<li><a href="404.html">Installatie van Cobian backup</a></li>
<li><a href="404.html">Configuratie van Cobian backup</a></li>
<li><a href="404.html">Instellen van Cobian backup</a></li>
</ul>
</li>

<li><a href="#" class="nolink">Mail server<span class="arrow"> </span></a>
<ul class="nav">
<li><a href="404.html">Mailserver (hMailserver)</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Installatie van hMailserver (algemeen)</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Installatie van hMailserver (Database)</a></li>
<li><a href="404.html">Configuratie van hMailserver</a></li>
<li><a href="404.html">Configuratie van PHP (mailserver)</a></li>
<li><a href="404.html">Mail server testen</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">E-mail berichten binnenhalen (Microsoft Office Outlook 2007)</a></li>
<li><a href="404.html">Werking mailserver (Verzenden)</a></li>
<li><a href="404.html">Werking mailserver (ontvangen)</a></li>
</ul>
</li>

<li><a href="#" class="nolink">Domeinnaam</a><span class="arrow"> </span>
<ul class="nav">
<li><a href="404.html">Gratis domeinnaam (DynDNS)</a></li>
<li><a href="404.html">Account aanmaken op DynDNS</a></li>
<li><a href="404.html">Domeinnaam aanmaken op DynDNS</a></li>
</ul>
</li>

<li><a href="#" class="nolink">Extra Configuraties</a><span class="arrow"> </span>
<ul class="nav">
<li><a href="404.html">Schematisch overzicht webserver</a></li>
<li><a href="404.html">Overzicht (Configuratie)</a></li>
<li><a href="404.html">Overzicht (Log)</a></li>
<li><a href="404.html">Overzicht (Poorten)</a></li>
<li><a href="404.html">Overzicht (Onderhoud en services)</a></li>
<li><a href="404.html">Server kosten</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Windows (instellen van een wachtwoord)</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Windows (instellen QoS pakketplanner)</a></li>
<li><a href="404.html">Zoekmachine</a></li>
<li><a href="404.html">META tags</a></li>
<li><a href="404.html">Aanmelden bij een zoekmachine</a></li>
<li><a href="404.html">Website (robots.txt)</a></li>
<li><a href="404.html">Website (favicon)</a></li>
<li><a href="404.html">Exstra software</a></li>
<li><a href="404.html">Image magick</a></li>
<li><a href="404.html">Installatie van Image magick</a></li>
<li><a href="404.html">GD2 (PHP module)</a></li>
<li style="height: 39px;"><a href="404.html">Onderhoud op afstand (extern bureaublad)</a></li>
<li><a href="404.html">Onderhoud op afstand (VNC)</a></li>
<li><a href="404.html">Installatie van VNC server</a></li>
<li><a href="404.html">Inloggen met VNC viewer</a></li>
<li><a href="404.html">Systeem informatie (PHPsysinfo)</a></li>
<li><a href="404.html">Installatie van PHPsysinfo</a></li>
<li><a href="404.html">Configuratie van PHPsysinfo</a></li>
<li><a href="404.html">Overzicht van PHPsysinfo</a></li>
</ul>
</li>
</div>

<div id="payserver">
Dit onderdeel is nog niet beschikbaar<br>

<!--- Dit is het rechte stuk van de website-->

</div>
<div id="right">

<div id="news1">
</div>

<div id="news2">
</div>

<div id="news3">
</div>

<div id="news4">
</div>

<div id="news5">
</div>
</div>
</body>
</html>

Dit is mijn index

en dit is mijn css
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
241
242
243
244
245
246
247
248
249
250
251
252
253
254
255
256
257
258
259
260
261
262
263
264
265
266
267
268
269
270
271
body {
color: rgb(0, 0, 0);
background-color: White;
font-family: Verdana,Arial,Helvetica, sans-serif;}
form {
margin:0px;}

/* Alle blokken */
#right {
width: 0px;
height: 0px;
position: absolute;
left: 0px;
top: 6px;
visibility: hidden;
z-index: 0;}

#news1, #news2, #news3, #news4, #news5 {
visibility: hidden;
width: 0px;
height: 0px;}

#news, #overig, #top, #menu, #search {
border: 2px solid rgb(41, 100, 136);
background-color: #D8E6EE;
color: #000000;
width: 178px;
font-size: 0.75em;
padding: 0px 0px 5px 0px;
margin: 0px 0px 15px 6px;}

#left {
top: 130px;
left: 0;}

#menu {
text-align: left;
padding: 0px;}

#top {
top: 6px;
left: 6px;
width: 1235px;
z-index: 1;
height: 107px;
margin: 0;
padding: 0;}

#logo {
top: 12px;
left: 12px;
z-index: 2;
border: 0px none;
margin: 0px;}

#main {
width: 795px;
left: 200px;
top: 130px;}

#content {
color:#000000;
font-size: 0.8em;
padding: 10px;}

#copyright {
color: #000000;
font-size: 0.7em;
margin-top: 5px;
margin-bottom: 5px;}

#google {
top: 15px;
left: 220px;
z-index: 2;
border: 0px none;}

#search {
padding-top: 5px;}

.bulletlist {
list-style: none;
padding-left: 0px;
margin-left: 0px;}

.bulletlist li {
margin-left: 41px;
text-indent: -21px;}

#menusearchinput {
width: 165px;}

/* Submit button */
#sa {
margin: 1px;
padding: 0 .25em 0 .25em;
overflow: visible;}

div.red {
border: 1px solid red;
font-size: 1em;
font-family: inherit;
padding: 3px;}

div.green {
border: 1px solid green;
padding: 3px;}

div.blue {
border: 1px solid rgb(41, 100, 136);
padding: 3px;
margin: 0px 0px 10px 0px;}

span.red {
color: #FF0000;
background-color: transparent;
font-weight: bold;}

span.nobr{
white-space: nowrap;}

img {align: top;}

/* De kopjes voor de tekst*/
h1 {
color: rgb(41, 100, 136);
font-size: 2.3em;
font-weight: 800;
font-family: Arial, Verdana, Helvetica, sans-serif;
margin-top: 0px;
margin-bottom: 8px;}

h2 {
color: black;
font-size: 1.5em;
font-weight: 500;
letter-spacing: 0.3px;}

h3 {
font-size: 1.2em;
font-weight: bold;}

/* Kopje voor een blok (zoals payserver, menu) */
.menukopje {
margin-top: 3px;
font-size: 1.4em;
font-weight: 800;
margin-bottom: 0px;}

/* Tabellen */
table {
border-collapse: collapse;
empty-cells: show;
font-family: inherit;}

table td {
vertical-align: top;
padding: 3px;
background-color: rgb(200, 215, 235)}

a {
text-decoration: underline;}

fieldset {
padding: 7px;}

legend {
color: black;}

img {
border: 0;}

/* De rest is voor het menu */
ul.nav {
margin: 0;
padding: 0;
list-style: none;
width: 100%;}

ul.nav li {
position: relative;}

ul.nav li {
height: 25px;
vertical-align: bottom;}

ul.nav li ul {
left: 180px;
top: 0;
display: none;
width: 230px;
border-bottom: 1px solid #296488;
margin-left: -2px;
padding: 0; }

ul.nav li a {
display: block;
text-decoration: none;
padding: 5px;
border-style: solid;
border-color: #296488;
border-width: 1px 0px 0px 0px;}

* html ul.nav li {
float: left;
height: 1%; }

* html ul.nav li a {

* html ul.nav li {

ul.nav li a:hover {
background: #f9f9f9; }

li ul.nav li a {
background-color: #4F8EB6;
color: white;
padding: 5px;}

li:hover ul.nav, li.over ul.nav {
display: block; }

.arrow {
background-image:  url("images/arrow.gif");
background-repeat: no-repeat;
right: 6px;
top: 10px;
width: 5px;
height: 12px;}

.nolink {
cursor: default;}

Nils Kuijpers

Nils Kuijpers

05/09/2008 15:01:00
Quote Anchor link
<html>
<head>
<title>
</title>
</head>
<body>
<div align="center">
alle content
</div>
</body>
</html>

J V

J V

05/09/2008 15:08:00
Quote Anchor link
Kijk dat is niet zoveel. Wat je moet doen is een div om alles heen zetten, dat heet een wrapper. In deze div, zet je je hele site.

http://cadekeijzer.k33s.nl/computer/css-pagina-centreren.php

Lees dit hierboven maar eens.

Antonov tonova

Antonov tonova

05/09/2008 15:51:00
Quote Anchor link
Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

05/09/2008 15:57:00
Quote Anchor link
<div id="main"> vervangen door:
<div id="maindiv"><div id="main">
en dan dit
</body> vervangen door:
</div></body>

en zit dit in je css er bij

#maindiv
{
margin: 0 auto 0 auto;
height:auto;
width:819px; /*hier de grote van je site wat er nu staat is en voorbeeld !*/
}

Antonov tonova

Antonov tonova

05/09/2008 16:22:00
Quote Anchor link
@rvw

vreemd genoeg werkt het niet.

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

05/09/2008 16:24:00
Quote Anchor link
wrm heb jij bij je ccs file php open en sluit tages ??

Antonov tonova

Antonov tonova

05/09/2008 16:32:00
Quote Anchor link
rvw schreef op 05.09.2008 16:24:
wrm heb jij bij je ccs file php open en sluit tages ??
ander komt er niet z'n script kader er omheen, zo als Rens Admiraal.

ik heb het aangepast met [*code][/code*]

Douwe

Douwe

05/09/2008 16:34:00
Quote Anchor link
Dat kan ook via ;)

PHP Newbie

PHP Newbie

05/09/2008 16:47:00
Quote Anchor link
body {
margin: auto;
}

Antonov tonova

Antonov tonova

05/09/2008 16:55:00
Quote Anchor link
Wat ik dus wil is me hele layout in het midde van de pagina krijgen.

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

05/09/2008 17:06:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
<html>
<head>
<style type="text/css">

body
{
    text-align: center; // IE
}

div.wrapper
{
    text-align: left; // IE
    margin: 0px auto 0px auto; // Niet IE
    width: 980px;
}

</style>
</head>
<body>
<div class="wrapper">De inhoud van je website</div>
</body>
</html>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn Wieringa

Antonov tonova

Antonov tonova

05/09/2008 19:50:00
Quote Anchor link
het moet er dus ongeveer zo uit te komen zien.....
http://www.final-destination.nl/test.jpg

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.