Website !! Commentaar nodig !!
Ikzelf ben nogniet zo lang bezig in php, en heb nen site in elkaar gestoken (kheb hier ne paar vragen gesteld op dit forum!) Kheb ALLE commentaar nodig, positief en negatief !!! Liefst meer negatief dan positief zo leer ik eruit.. Hier is hij dan:
http://www.laughchannel.on.to
Alvast bedankt !!
en die marquee is nogal 1990 :S
Wat meer kleur kan geen kwaad
W3 Consortium.
Mijn mening, en ik hou er even geen rekening mee dat je nieuw bent op dit gebied:
Genoeg broncode gezeik, nu even over de buitenkant (nee, schoonheid zit niet (altijd) van binnen)
De mening over je vraag van het Mijn mening, en ik hou er even geen rekening mee dat je nieuw bent op dit gebied:
Genoeg broncode gezeik, nu even over de buitenkant (nee, schoonheid zit niet (altijd) van binnen)
Gewijzigd op 23/08/2005 09:31:00 door Jelmer -
dat kan je toch niet op een site zette,
ik bedoel serverke!
maar goed layout is wel goed maar ik denk dat het beste voor jouw is om flowting layers the gaan gebruiken om die linker menu wat te cell space, tenzij je er al tabellen heb gebruikt..
en probeer dit erin te plaatsen
dat is één voorbeeld van het linker menu:
::<a href="browse.php?type=pics&PHPSESSID=7f01226e932ac2736af45ab4746165d2"> pics </a> <br>
misschien een wat mooier effect want de dubbele puntjes kunnen nu ook worden geklikt wat normaal niet de bedoeling is?? :)
ik weet het, ben erg critish zelf dat mijn site ook lang niet af is, maar misschien wat tips..
en de source... tja dreamweaver of frontpage, maar wil je er zelf iets aan veranderen wat dm of fp niet ondersteund is het moeilijk te vinden
de validator tja, slecht te veel errors
is je site ook multi browsing compatible?
dat bijvoorbeeld iemand die opera gebuikt het ook goed kan zien
layout : 7
source : 3
text : 5, in midden niet echt goed gecentreerd linker menu wat beter in het midden plaatsen
eindcijfer: 5
Gewijzigd op 23/08/2005 13:01:00 door Johan K
het is alleen Hoe je het doet, bij mijn site is het nog visible borders maar daar gaat verandering in komen :)
Gewijzigd op 23/08/2005 13:05:00 door Johan K
nja, ok, kheb jullies berichten aandachtig gelezen, kzal er iets aan doen !! Bedaknt dudes echt, ik kan jullie commentaar supergoed gebruiken.. tkan mij niet schelen da jullie vinden dat het op de kloten trekt !!
Daarbij, divs renderen sneller, zijn makkelijker te onderhouden, kleiner in de broncode, bevatten zelf geen informatie over hoe de lay-out eruit moet zien (want dat hoort een stylesheet te doen!)
ik ben het volledig met jelmer eens. kap allemaal toch eens met die vieze tabel layouts.
maar je kan ook leuk werk creeren met tables alleen
dan heb ik het over
| a| | a|
| b| tabel | b|
| e| | e|
| l | | l |
| | | |
|__|_______________|___|
| tabel |
|_____________________|
met dit Kan je heel veel doen :)
ik snap je wel, maar je moet zeggen dat een tabel niet voor layout is bedoelt
wat je wel kan zeggen, dat er betere manieren zijn OM een de layout te maken
-------------------
Je kan rijst ook eten met ongekookte spaghetti, maar daar is het toch ook niet voor bedoelt?
-------------------
wat je beter kan zegge ^^
je kan ook een graf graven met een theelepel, maar of dat de beste manier is ?
Gewijzigd op 23/08/2005 14:59:00 door Johan K
johan:
je kan ook een graf graven met een theelepel, maar of dat de beste manier is ?
Sorry, vond Jelmer zijn vergelijking toch beter...
ik weet het niet, je kan ook scheppen met een thee lepel ipv een schep maar rijst en spagettie ?