Website Fox-Creations
Ik heb een website gemaakt voor mijn bedrijfje (die nog een beetje van de grond moet komen). Echter ben ik nog niet helemaal tevreden met de lay-out en wat er op staat.
Zijn er vanaf hier nog mensen die tips hebben?
Fox-Creations.nl
Matthijs Vos
uhhhmm, dat is raar.. komt waarschijnlijk nog door de server waar we momenteel opzitten, die is niet optimaal. Met een maandje gaan we verhuizen, wat voor een error krijg je?
verder teveel grijs op de website. zo krijgt niemand zin om de website te bekijken verder als ik over je menu's ga hoveren dan is onder DIENSTEN het webhosting stukjje te klein vergeleken met WEBBUILDING verder zou ik je footer onder de main body zetten dit ziet er strakker uit.
p.s. IE 9 is nog niet verouderd.. IE6 wel ;)
Toevoeging op 20/04/2012 14:24:34:
edit: je uitlijning mag ook beter
@reshadd bedankt voor je info, wat voor kleur zit jij aan te denken dan ipv grijs? met de header ga ik bezig. En wat bedoel je met de footer onder de main body?
Even samengevat: ik zou een nieuw design maken waarmee jouw bedrijf er tussen de andere bedrijven met kop en schouder bovenuit springt.. verder zou je ook eens kunnen kijken op bijv. http://www.templatemonster.com/ hierop zie je bijvoorbeeld wat ik bedoel met het "met kop en schouder boven andere bedrijven uisteken" "het gebruik van frisse kleuren" en "het maken van een overzichtelijke website".
Verder lees ik dat je een eigen CMS systeem hebt, zorg er dan wel voor dat je bij je portfolio pagina dan ook mooie layouts/applicaties hebt staan van website's en applicaties die je met jou CMS hebt gemaakt. anders denkt de bezoeker ook van "is dit alles wat dit bedrijf kan maken met dit CMS???" Ik zal dan als bezoeker eerst wel even bij een ander bedrijf kijken wat zij zoal hebben ontwikkeld met hun CMS systeem.
Succes ermee,
Raymond van Os
Gewijzigd op 20/04/2012 14:33:15 door raymond van Os
1) Bevel Embos/Innerglow in je logo? Not done.
2) Dikke gradient op achtergrond? Not done.
3) Achtergrond felle kleuren? Website opeens saai grijs?
4) Zwart op grijs? Lees erg slecht
5) Een schreef lettertype? Dat gebruik je zelden op websites, behalve in titels of als de uitstraling ouderwets moet lijken..
Hoe oud ben je als ik vragen mag? 12 jaar, als je ouder bent dan moet je je echt veel meer gaan verdiepen in webdesign, het is niet iets wat je zomaar doet. Hier zijn complete opleidingen voor. Kijk eens hoe anderen grafische bedrijven websites vormgeven van deze tijd.
Hopelijk kun je hier wat mee,
Succes
@Raymon, ik heb niet mijn eigen cms maar ik maak lay-out's voor CMS systeem Wordpress, maar als dat niet duidelijk in de tekst staat zal ik hier nog eens een keer naar kijken.
@Hertog Ik ben 15, en over wat er in het portfolio staat, dit zijn al wat oudere projecten en hier zullen binnen kort zeker nieuwere/mooiere projecten op komen.
"U bezoekt fox-creations.nl momenteel via een verouderd browser. U word geadviseerd uw browser up-te-daten".
En IE8 is toch nog niet zo oud?
@Obelix, die zin moest ik inderdaad nog even laten checken op spelling, wist niet precies hoe je dat schreef. En dan dat er staat was vooral ivm wat bug's die grote gedeelte momenteel zijn verholpen (volgen's mij) dus dat kan er idd af.
Ik ben inderdaad eens met Hertog Jan, als webdesigner's bedrijf kan je echt niet met zo'n website aankomen zetten. ik denk ook niet dat je jezelf moet zien als webdesigner in 2003 waren de website nog iets beter dan jouw site. bedoel het niet als afkraken maar ga eens website bezoeken zoals cssmania.com en webdesignerdepot.com leer daarvan, kijk hoe die ontwerpen zijn, en je moet natuurlijk wel een beetje grafisch inzicht hebben wil je iets mooi kunnen maken.
Verder waarom al dat schreeuwerige lichtblauw?
Ik zou ook nog wat doen aan dat logo, is:
1) Heel erg lelijk (sorry, maar dit denk ik er gewoon van)
2) Komt niet professioneel over
Kortom, er is nog heel veel werk aan!
Toevoeging op 20/04/2012 16:28:10:
Matthijs Vos op 20/04/2012 14:43:45:
En over wat er in het portfolio staat, dit zijn al wat oudere projecten en hier zullen binnen kort zeker nieuwere/mooiere projecten op komen.
Niet om je af te kraken, maar als ik het ontwerp van je site zie denk ik niet dat bezoekers nog iets mooiers zullen verwachten van je.