Website geeft blanko pagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Leidinggevend Full Stack Developer

Hé jij, nieuwe Pinkcuber! Ga aan de slag bij Pinkcube, online leverancier van promotieartikelen! Een innovatieve organisatie waar extra stappen zetten voor klanten de normaalste zaak van de wereld is. Ambitieus zijn we ook. ‘Naoberschap’ staat bij Pinkcube hoog in het vaandel; we helpen elkaar en iedereen is welkom. Pinkcube is Great Place to Work Certified, erkend leerbedrijf, maatschappelijk betrokken partner van stichting Present en partner van CliniClowns. En misschien wel jouw nieuwe werkgever. Wij zoeken namelijk een enthousiaste: Leidinggevend Full Stack Developer (40 uur, medior/senior) Ben jij klaar om baanbrekende ideeën tot leven te brengen en deel uit te

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

HBO startersfunctie .NET Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben je in januari 2023 klaar met je HBO opleiding en zoek je een mooie uitdaging? Wacht niet langer en solliciteer direct! Voor een familiebedrijf in de regio van Boxtel ben ik op zoek naar een C#.NET Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de (door)ontwikkeling van de maatwerksoftware projecten en gaat ook nieuwe software bouwen, middels de Microsoft-stack. Het bedrijf maakt gebruik van de volgende technieken: C# & ASP.NET; MVC; MS SQL; Entity Framework; Je krijgt hier veel tijd om te leren en eventueel door te groeien en het

Bekijk vacature »
Chantal de Jong

Chantal de Jong

12/10/2016 17:31:20
Quote Anchor link
Dag forum bezoekers,

Ik heb jullie hulp nodig. Er is iets mis gegaan bij mijn website www.wilma-arts-coaching.nl Waarschijnlijk er iets gewijzigd in de php code van de website waardoor hij nu uit de lucht is en ook het inlogscherm www.wilma-arts-coaching.nl/wp-admin is niet meer aan te roepen.

Ik heb geen idee waar ik de oplossing moet zoeken en hoe ik het op moet lossen. Mijn hostingprovider heeft geen back up beschikbaar.

Kunnen jullie mij alsjeblieft op weg helpen?

Groeten,
Chantal de Jong
- Ariën -:
Titel aangepast van 'Probleem website' naar 'Website geeft blanko pagina'. Zorg in het vervolg voor een duidelijke titel die je probleem of vraagstelling dekt.
Gewijzigd op 16/10/2016 11:18:50 door - Ariën -

PHP hulp

PHP hulp

27/11/2024 08:37:49

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/10/2016 17:33:04
Quote Anchor link
Waneer is dat gebeurd, en welke werkzaamheden hebben plaatsgevonden?
Je site geeft op de achtergrond een Error 500, dus er is een technisch probleem.

Kan je misschien in de error-logs ergens kijken, vanuit je FTP?
Of upload anders een een bestand met de naam .htaccess met als inhoud:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
php_flag display_startup_errors on
php_flag display_errors on
php_flag html_errors on
Gewijzigd op 12/10/2016 17:36:26 door - Ariën -

Chantal de Jong

Chantal de Jong

12/10/2016 17:39:36
Quote Anchor link
Er is iets gewijzigd in de php code van het thema. En toen was alles offline. ik kan er nu dus ook niet meer bij komen.

Ik weet niet precies wat er gewijzigd is. Ik kan wel in de ftp ik weet niet of dat helpt?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/10/2016 17:44:38
Quote Anchor link
Ik zou zeggen, upload die .htaccess met de genoemde inhoud eens. En als het goed is, dan zie je in plaats van een lege pagina een duidelijkere foutmelding.

Ik vermoed dat er een fout in de theme zit. Ik neem aan dat je geen illegale theme hebt geinstalleerd, waar je normaal geld voor moet betalen. Die staan namelijk vaak bekend om problemen te geven.
Gewijzigd op 12/10/2016 17:46:02 door - Ariën -

Chantal de Jong

Chantal de Jong

12/10/2016 17:59:26
Quote Anchor link
/Volumes/ftp.wilma-arts-coaching.nl/webspace/.htaccess

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/10/2016 18:02:14
Quote Anchor link
Ja? En de inhoud staat er in?

Chantal de Jong

Chantal de Jong

12/10/2016 18:03:24
Quote Anchor link
Ik krijg het niet geopend, ik moet denk ik even een programma downloaden momentje

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/10/2016 18:05:56
Quote Anchor link
Je kan met je FTP-programma gewoon je .htaccess bestand downloaden, en de code bovenin plaatsen. Daarna upload je het gewijzigde bestand weer terug naar je webhosting.
Gewijzigd op 12/10/2016 18:06:23 door - Ariën -

Chantal de Jong

Chantal de Jong

12/10/2016 18:19:35
Quote Anchor link
Ik krijg de volgende melding als ik hem probeer te openen
550 /webspace/.htaccess: Permission denied. Please contact your web hosting service provider for assistance.

Toevoeging op 12/10/2016 18:19:56:

Ik maak gebruik van Cyberduck

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/10/2016 18:22:30
Quote Anchor link
Quote:
Permission denied. Please contact your web hosting service provider for assistance.

Dat dus.... Contact opnemen met Webreus. Wel vreemd dat je geen .htaccess mag openen, of de rechten moeten behoorlijk verkeerd staan.

Chantal de Jong

Chantal de Jong

12/10/2016 18:29:15
Quote Anchor link
Dag Arien,

Bedankt voor je hulp. Ik ga Webreus mailen, de snelheid van service is daar belabberd. Maar zodra ik toegang heb tot het bestand meld ik me weer.

Fijne avond!

- SanThe -

- SanThe -

12/10/2016 18:32:40
Quote Anchor link
Chantal de Jong op 12/10/2016 18:29:15:
Ik ga Webreus mailen, de snelheid van service is daar belabberd.

En waarom blijf je daar dan nog?

Chantal de Jong

Chantal de Jong

16/10/2016 11:05:48
Quote Anchor link
Dag Arien,

Webreus heeft de website weer live gezet. Ik zag in de functions.php een stukje code staan die er niet hoort van een metaslider

function register_my_menus() {
register_nav_menus(
array(
'sidebar-menu' => __( 'Sidebar Menu', 'Wilma Arts Coaching' ),
'home-menu' => __( 'Home Menu', 'Wilma Arts Coaching' )
)
);
}
add_action( 'init', 'register_my_menus' );

function my_wp_nav_menu_args( $args = '' ) {
$args['container'] = false;
return $args;
}
add_filter( 'wp_nav_menu_args', 'my_wp_nav_menu_args' );

echo do_shortcode("[metaslider id=1050]");

/**
* Register our sidebars and widgetized areas.
*
*/
function arphabet_widgets_init() {

Mijn vraag is, die stortcode moet eruit. Kan ik gewoon bij themafunctie bewerken op wordpress een stukje code weghalen en welk deel van de code haal ik dan weg zonder dat de website weer eruit vliegt?

Groeten,
Chantal

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/10/2016 11:17:30
Quote Anchor link
De vraag is en blijft: Waar gaat het precies fout, en welke foutmelding gaat het om?

Chantal de Jong

Chantal de Jong

16/10/2016 11:21:00
Quote Anchor link
Webreus heeft de code herstelt, zodat ik er weer in kan. Het enige probleem in nu dat de tekst [metaslider id=1050] op deze pagina te zien is: http://www.wilma-arts-coaching.nl/ontdekkingsreis . Door de gewone tekst heen. Deze code staat niet in de html van de pagina.

Maar wel in de functions.php, zie bericht hierboven.

- Ariën -:
UBB-code fix in links
Gewijzigd op 16/10/2016 11:24:47 door - Ariën -

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/10/2016 11:24:01
Quote Anchor link
Ik vraag me af of Webreus er niet verstandiger aan doet om ook te vertellen wat er mis gaat, en waar de logs staan zodat je het zelf kan achterhalen?

Blijkbaar heeft WebReus de MetaSlider gewoon gesloopt, i.p.v. gezegd waar de error-log staat en wat er mis gaat. Beetje rare insteek van een hoster. Ikzelf zou er niet meer mee in zee gaan, als ik eerlijk mag zeggen.

Verder hoort die echo er niet in. Of in de templates, of in de editor zelf.
Ik hoop niet dat dit stukje code van WebReus is :X
Gewijzigd op 16/10/2016 11:50:33 door - Ariën -

Ozzie PHP

Ozzie PHP

16/10/2016 18:16:20
Quote Anchor link
Als ik je mag adviseren ...

Informeer bij Webreus wat er is misgegaan. Eis een verklaring. Als zomaar van de ene op de andere dag je website niet meer werkt zonder dat jij er iets aan hebt veranderd, dan:

1) Heeft Webreus ongevraagd iets aangepast, of
2) Is je site gehackt.

In geval 1: vraag wat er is veranderd en waarom je niet op de hoogte bent gesteld en overweeg serieus om over te stappen naar een andere webhoster.

In geval 2: je hebt een probleem. Je website kan nog steeds besmet zijn, en bijv. zonder dat jij het merkt "lid" zijn van een (bot)netwerk dat spam-mail verstuurt of probeert in te breken op andere servers.

In beide gevallen heb je een probleem. Ik zou in eerste instantie Webreus om een verklaring vragen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.