Website klant, jullie mening

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

C# .NET Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Arnhem gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Als C# .NET Developer binnen dit bedrijf houd je je niet alleen bezig met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Timo

Timo

28/04/2006 12:22:00
Quote Anchor link
Ik heb laatst een site gemaakt met een vriend voor een bedrijf, en wil graag jullie mening erover.

de betà link is: (Nog geen tekst, alleen design)

Graag jullie mening;)

- Xyanide
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Timo

PHP hulp

PHP hulp

07/01/2025 18:44:25

Crispijn -

Crispijn -

28/04/2006 12:26:00
Quote Anchor link
Zeker een goede layout voor een bedrijf! Niks op aan te merken!

Ik ben benieuwd hoe je de pagina's gaat invullen!

Groet Cris!

ArendJan

ArendJan

28/04/2006 12:30:00
Quote Anchor link
Best netjes, maar toch vindt ik 'm niet mooi:

maar da's gewoon smaak....

dus trek je er nix van aan!

Grtz

ArendJan

- wes  -

- wes -

28/04/2006 12:34:00
Quote Anchor link
ik zie btw dat je je thumbnails voor producten verkleint in je code zelf, niet echt bevoordelijk voor je snelheid van je paginas

Pim Vernooij

Pim Vernooij

28/04/2006 12:45:00
Quote Anchor link
Ik vind het een nette layout, behalve de header. Die past niet bij de rest van de site: De content en menu gedeeltes zijn heel strak, de header totaal niet.

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

28/04/2006 12:55:00
Quote Anchor link
jammer dat bij producten de fotos half weg zijn. voor derest netjes muv logo

Crispijn -

Crispijn -

28/04/2006 12:57:00
Quote Anchor link
Ik denk dat hij niks aan het logo kan doen, dat is vaak het probleem als een opdrachtgever vast zit aan zo iets... Ik ken die problemen...

Willem Jan Z

Willem Jan Z

28/04/2006 13:13:00
Quote Anchor link
Ik zou bij de foto gallerij versie 1 gebruiken, is wat sneller, met ook een mooi resultaat.

Iefow

iefow

28/04/2006 13:29:00
Quote Anchor link
is wat langzaam maar neem aan dat dat wel verholpen zal worden. Logo kan wat duidelijker in beeld.

Verder wel prima lay-out, heeft wel wat weg van een mambo-template die ik ooit eens heb gebruikt.

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

28/04/2006 13:29:00
Quote Anchor link
zeer goed heb zelf niks over de layout te klagen

als ik in de bron kijk is alles netjes gezet

alleen het logo mar dat wisten we al:)

o en goede overgang van achtergrond naar de inhoud van de site!

GR. mebus!

DaeDaluz

DaeDaluz

28/04/2006 13:42:00
Quote Anchor link
Als je FireFox hebt moet je is in je javascript console kijken, die geeft ook css errors enzo.

Verder vindt ik dat er weinig contrast is, ja je hebt dat rood in die header, maar verder is ie nogal leeg..

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

28/04/2006 13:46:00
Quote Anchor link
Persoonlijk (let op, persoonlijk) vind ik het een beetje standaard template gevoel hebben. Zo'n website als waar er duizenden van zijn... Vervolgens is er een rode banner in geflikkerd omdat tomaten rood zijn en klaar is kees...

PHP erik

PHP erik

28/04/2006 13:50:00
Quote Anchor link
Helaas moet ik het met die ijs en ijskoude moderator eens zijn. Ik vind vooral de bovenkant not done.

ArendJan

ArendJan

28/04/2006 14:02:00
Quote Anchor link
@Arian en PHPerik :

Persoonlijk vindt ik het wel een beetje een groot vooroordeel, wat jullie zeggen, want iemand kan er echt zijn best op hebben gedaan en zelf zijn website hebben gebouwd..

aan de andere kant hebben jullie een beetje gelijk en vindt ik persoonlijk de website een beetje saai en simpel...

ArendJan

ArendJan

28/04/2006 14:05:00
Quote Anchor link
Hij heet trouwens timo Arian :)

Willem Jan Z

Willem Jan Z

28/04/2006 14:06:00
Quote Anchor link
ArendJan:
@Arian en PHPerik :

Persoonlijk vindt ik het wel een beetje een groot vooroordeel, wat jullie zeggen, want iemand kan er echt zijn best op hebben gedaan en zelf zijn website hebben gebouwd..

aan de andere kant hebben jullie een beetje gelijk en vindt ik persoonlijk de website een beetje saai en simpel...

Wat heeft het er nu mee te maken of hij zijn best heeft gedaan of niet, als die website echt gewoon niet om aan te kijken is (wat reuze meevalt!), en hij moet voor een bedrijf echt in werking worden genomen, dan is het voor het imago van dat bedrijf nu eenmaal belangrijk dat de uitstraling goed is.
En op dat punt ben ik het ook met Arjan eens dat het geen uitstraling heeft van het bedrijf zelf.

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

28/04/2006 14:08:00
Quote Anchor link
ArendJan... kijk eens naar de css. Als dat geen template is...

Als ik er naast zit bied ik mijn excusses aan, serieus.

PHP erik

PHP erik

28/04/2006 14:09:00
Quote Anchor link
Arjan:
ArendJan... kijk eens naar de css. Als dat geen template is...

Als ik er naast zit bied ik mijn excusses aan, serieus.
??? Mijn CSS files zien er ook zo ongeveer uit ???

Maarre, ik ben nog steeds voor vrijheid van meningsuiting, al helemaal als het me gevraagd wordt, en ik vind dit niet echt een bedrijfssite, meer een bloglayout ofzo.

ArendJan

ArendJan

28/04/2006 14:10:00
Quote Anchor link
Ik zeg niet dat je geen commentaar mag geven en naar de css te zien is het niet bepaald zelf gemaakt daar heb je gelijk in...

maar omdat ikzelf nogal eens wordt uitgefoeterd :)
houdt ik wel een beetje rekening met anderen...

Maar ik snap heus wel waarom je dat zegt want het is wel een beetje zo....

PHP erik

PHP erik

28/04/2006 14:12:00
Quote Anchor link
Maar ik zou niet weten hoe ik het vriendelijker zou moeten zeggen zonder keihard te liegen :(

ArendJan

ArendJan

28/04/2006 14:15:00
Quote Anchor link
Ik eigenlijk ook niet.... :)

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.