Website klant, jullie mening
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
om het geheel net iets meer te laten communiceren moet je zowie zo het logo meer lucht geven het is er ingepropt.
je hebt gedacht hoe kan ik alles in 340 pixels hoog proppen (leuk woord "proppen")
denk iets ruimer je hebt er een aantal goede foto's tussen staan gebruik 1 grote foto i.p.v. 3 kleine dat heeft meer impact.
zover ik nu kan zien heb je je tekst vrij dicht op elkaar staan maak de line-heigt groter. komt net iets beter over.
gebruik dummy tekst dan kan je gelijk zien hoe de website eruit ziet met veel tekst kan je ook gelijk zien of de layout klopt!
als je nu bij jullie veel tekst er inzet krijg je een hab uit je layout aan de linker kant, dat kan storend zijn (hoeft niet), dus denk ook aan een horizontale menu uitvoering.
gooi ook en opmaak over het invul formulier dat geeft net dat beetje extra
hopelijk heb ik het niet te veel afgekraakt maar hopelijk heb je er wat aan
grt eelko
Net zoals mijn post eerst reageerd op het feit dat het een mening is, en gebaseerd op een gevoel.
Zoiezo word hier op PHPHulp niemand afgekraakt.
Sommige mensen vinden het wel afkraken, die kunnen niet tegen opbouwend kritiek
Het lijkt op het eerst oog wel wat.
Maar als je verder kijkt vallen je inderrdaad bepaalde dingen op.
Waarvan je denkt van dat had beter/mooier/anders gekunt.
Ik denk dat als je je formulier invul vakjes rode randjes geeft dat dat beter is
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Killerpuppy
@ Eelko, ik zal het eens proberen, met die line height
En zoiezo, afkraken is moeilijk te omschrijven, aangezien ik de site hier plaatste ter reviewing, en voor suggesties. dus suggesties zijn altijd welkom
- Xyanide (Timo ;)
Ik denk dat het menutje ietsjes groter mag. Nu lijkt het alsof je maar een klein deel van de pagina wil gebruiken. En datn ziet het er nogal leegjes uit... Maar ik denk dat ik hier geen commentaar op hoor te geven... Want mijn knoppen van mijn site zijn zelfs iets aan de grote kant. ;)
http://www.iq-design.nl/tomaat/index.php?pagina=index
Think about it, verder vind ik hem hier en daar een beetje saai overkomen.
idd jouw knoppen zijn naar mijn mening ook iets te groot:P. en over die links in het menu, er komen er nog meer in, maar dit zijn meer een paar voorbeeld links om te laten zien hoe het eruit komt te zien.
@ marien:
Idd, die eeuwige loop, heeft iemand daar miss nog een oplossing voor?
- Timo
zoiets let niet op de syntax dit is het id.
Code (php)
Dit is het script op dit moment, hoe zou jij jouw gedeelte daarin implementeren?
- Timo
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Timo
:) graag gedaan, je kan op deze manier nog meer uitzonderingen maken, maar dat begrijp je denk ik wel ;)
file_exists werkt in dit geval prima voor PHP4, maar voor PHP5 geeft file_exists ook true bij externe files. (als ik het me goed herinner).
Mijn phpinfo wilde ie niet includen iig.
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/10/145/245/
maar zolang je host niet naar PHP5 gaat is het niet echt nodig om het te wijzigen.
EDIT:
sorry lijkt het mij niet echt nodig om het te wijzigen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bo az
Misschien is het dus een idee om te controleren of het bad waar het naar verwijst nog wel binnen een bepaald bereik is, en dat mensen dus niet buiten de mapjes gaan snuffelen. Controleren op ./ en ../ in de string zou kunnen helpen.
in_array misschien?