website layout in contactformulier.php
MKB BUDDY
10/01/2020 14:57:06Hoi,
Ik heb een website gemaakt in dreamweaver. Ook heb ik een contactformulier dat ik geschreven heb in php. Het is nu geheel blanco maar het werkt. Nu wil ik de layout van het html contactformulier in mijn php formulier plaatsen.
Hoe moet ik dat doen?
Met vriendelijke groet
MKB-Buddy
Ik heb een website gemaakt in dreamweaver. Ook heb ik een contactformulier dat ik geschreven heb in php. Het is nu geheel blanco maar het werkt. Nu wil ik de layout van het html contactformulier in mijn php formulier plaatsen.
Hoe moet ik dat doen?
Met vriendelijke groet
MKB-Buddy
Gewijzigd op 10/01/2020 17:53:37 door MKB BUDDY
PHP hulp
14/11/2024 07:35:47Allereerst welkom op PHPhulp.
Zou je graag een duidelijke titel aan je bericht willen meegeven, die kort jouw probleem / vraagstelling weergeeft?
Verder is er niet iets van 'even importeren'. Je moet de elementen waaruit je contactformulier in HTML bestaat voorzien van de juiste verwijzingen naar de CSS-stijling.
Zou je graag een duidelijke titel aan je bericht willen meegeven, die kort jouw probleem / vraagstelling weergeeft?
Verder is er niet iets van 'even importeren'. Je moet de elementen waaruit je contactformulier in HTML bestaat voorzien van de juiste verwijzingen naar de CSS-stijling.
Gewijzigd op 10/01/2020 15:19:40 door - Ariën -
Frank Nietbelangrijk
11/01/2020 06:06:16CSS is snel te leren. Je zou gewoon even de tut op w3schools kunnen volgen.
Daarop volgend is een zoekopdracht responsive webdesign zeker een aanrader.
Daarop volgend is een zoekopdracht responsive webdesign zeker een aanrader.
Gewijzigd op 11/01/2020 06:14:44 door Frank Nietbelangrijk