Website linkt naar advertentie pagina
Reshad F
22/02/2013 20:47:37Hallo ik heb een website van iemand die ik ken en wanneer ik hiernaartoe surf dan gaat deze naa ongeveer 10 seconden naar
linkbucks.com
De website is gebouwd op Joomla.. Ik kan er op internet niet veel over vinden.. iemand die een idee heeft waar het probleem zou kunnen liggen? Ik vermoed dat het gewoon gehackt is en dat iemand een JS bestandje o.i.d. heeft geplaatst maar ik heb js uitgezet en wordt nog steeds doorgestuurd..
linkbucks.com
De website is gebouwd op Joomla.. Ik kan er op internet niet veel over vinden.. iemand die een idee heeft waar het probleem zou kunnen liggen? Ik vermoed dat het gewoon gehackt is en dat iemand een JS bestandje o.i.d. heeft geplaatst maar ik heb js uitgezet en wordt nog steeds doorgestuurd..
PHP hulp
05/11/2024 16:38:26Richard Hansma
22/02/2013 21:40:08Ik zie hier dat het een virus kan zijn? http://www.pcrisk.com/removal-guides/6927-remove-linkbucks-redirect-virus
Local Dev
22/02/2013 22:01:23Er zijn sinds januari meer dan 10000 joomla websites gehacked, oa door hmei7.
Waarbij Joomla zo lek blijkt als een vergiet :)
Het beste kan diegene al zijn bestanden nakijken, en alles verwijderen wat er niet thuishoort.
Waarbij Joomla zo lek blijkt als een vergiet :)
Het beste kan diegene al zijn bestanden nakijken, en alles verwijderen wat er niet thuishoort.