Website redesign
Ik ben bezig met een dating website welke volledig kosteloos voor gebruikers gaat worden. Ik hoop hem op 1 November actief te kunnen zetten. De website is DatePunt (www.datepunt.com en www.datepunt.nl). Ik ben hier druk mee bezig om alles functioneel te krijgen. Dat lukt allemaal prima. Echter heb ik veelvuldig het commentaar gekregen dat de interface niet mooi is. (zie mijn topics op deze site). Ik ben zelf geen ster in design en daarom probeer ik het hier even. Daarom hier de vraag: Is er iemand die een beter ontwerp kan maken voor de website?
Wat staat er tegenover is dan natuurlijk de hamvraag:
Het antwoord is simpel: In eerste instantie niks (dwz geen financiële vergoeding).
Maar:
- De mogelijkheid om mee te werken aan een nieuwe website welke hopelijk veel bezoekers zal krijgen welke dankbaar zullen zijn voor je interface
- Werkervaring
- Mooie referentie voor op je CV
Verder:
- Mogelijkheden om er iets voor terug te krijgen, bijvoorbeeld:
* Dienst terug bewijzen, in het geval je zelf met een probleem zit (bijvoorbeeld programmeren/database ontwerp, o.i.d.)
* Inzicht in de code van de website
* Eventuele gratis hosting voor je eigen website op mijn thuisserver (heb een 50mbit up en down glasvezel verbinding)
* Andere mogelijkheden staan open voor discussie.
* Indien echt gewenst kan misschien ook een financiële compensatie tot de mogelijkheden behoren echter zal het wel redelijk moeten blijven. Het is de bedoeling dat de website gratis is en blijft en ook vrij van reclame. Verwacht daardoor geen gigantische bedragen, maar misschien een bijdrage voor de moeite (echter is dit wel de minst gewenste oplossing door mijzelf).
Laat maar weten als je interesse hebt...
Je hebt PM :)
Jacsoft schreef op 06.09.2009 17:50:
Hallo,
Het antwoord is simpel: In eerste instantie niks (dwz geen financiële vergoeding).
Maar:
- De mogelijkheid om mee te werken aan een nieuwe website welke hopelijk veel bezoekers zal krijgen welke dankbaar zullen zijn voor je interface
- Werkervaring
Maar:
- Werkervaring
Maikel schreef op 19.09.2009 01:48:
Je hebt PM :)
lol XD
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kumkwat Trender