website review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue's back office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Software Ontwikkelaar PHP gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Software Ontwikkelaar om het team van onze opdrachtgever te versterken! De ideale kandidaat zal fungeren als verlengstuk van klanten en complexe technische vraagstukken met enthousiasme benaderen. Naast het werken met de nieuwste technologieën, ben je in staat om aan meerdere projecten tegelijkertijd te werken. Als je deze uitdaging aangaat, werk je nauw samen met front-end developers en draag je bij aan het realiseren van grote veranderingen bij klanten. Het bedrijf zoekt iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd streeft naar het leveren van de beste resultaten.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Joep -

Joep -

24/10/2012 12:40:20
Quote Anchor link
Hallo,
Ik ben Joep de Jong (12 jaar oud)
en heb een eigen website.
Daar help ik mensen met computer problemen,
en maak ik websites's voor mijn klanten.
Ik zou graag willen weten of er nog fouten in mijn website zitten,
en of jullie nog tips hebben.
Ik weet al wel dat de kleuren te vel zijn van een review op een andere site.

Groet,
Joep de Jong

Titel aangepast op verzoek inclusief wijzigen van url's.[/modedit]
Gewijzigd op 25/10/2014 15:16:07 door Bas IJzelendoorn

PHP hulp

PHP hulp

23/12/2024 20:01:08

Eddy E

Eddy E

24/10/2012 12:46:14
Quote Anchor link
22 fouten zelfs: (verwijderd)
Andere dingen: kleurgebruik is echt verschrikkelijk. Rood en groen...
De O en de 4 in de header zijn bijna niet te zien in het blauw.

Je winkel is leuk.... euh... wat is het niveau van de contactpagina? Hoe uitgebreid is dat én zit er foutmeldingen in etc?

Leuk idee, maar of je al gelijk met geld moet gaan werken online (en dus traceerbaar voor Belastingsdienst > Kamer van Koophandel > Belastingaangifte op je ouders naam omdat je minderjarig bent).
Beter gewoon contant laten afrekenen, dan heb je dat niet.
Gewijzigd op 25/10/2014 15:16:24 door Bas IJzelendoorn

Joep -

Joep -

24/10/2012 12:54:49
Quote Anchor link
Je kan niet echt iets kopen,
maar je zegt wat je wilt,
er staat een prijs naast van wat het ongeveer gaat kosten.
Na je bestelling neem ik contact op en bespreken we een plan.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

24/10/2012 13:16:24
Quote Anchor link
Je dubbel post is verwijderd. Je kan verder in dit topic.[/modedit]

Rick van Riel

Rick van Riel

24/10/2012 13:29:51
Quote Anchor link
Als ik jou was zou ik iets aan het design doen. Als je probeert website's en diversen te verkopen moet je zelf natuurlijk wel overkomen alsof je er veel verstand van hebt.
Ik zie dat op dit moment niet echt terug in de website. Ik raad je daarom aan om je website te redesignen.
Als je wat inspiratie op wil doen raad ik je deze website aan: http://dribbble.com/ hier staan heel veel professionele designs op waar je veel dingen van kan leren.

Ik heb net even je bestel formulier getest maar ik hoef alleen mijn naam in te vullen en de voorwaarden te accepteren om een bestelling te plaatsen. Als iemand dus alleen zijn naam invult kun je zelf geen contact met de klant opnemen. Zorg er dus voor dat er informatie ingevuld moet worden waarmee je contact kunt opnemen met de klant.

Ik merk ook dat je website redelijk traag is. Ik weet nog of dit aan mij ligt maar dit kan ervoor zorgen dat je bezoekers snel weer van je website af zijn.

En zoals Eddy al aangaf moet je uitkijken met de belasting dienst en dit soort dingen. Het is namelijk zwart werk wat je doet en dat is illegaal. Bespreek dit daarom even met je ouders.

Mark Hogeveen

Mark Hogeveen

24/10/2012 13:46:16
Quote Anchor link
Je hebt ook taalfouten op je site staan. Zoals woorden die zouden moeten eindigen met dt heb je met een d geschreven. En er zijn wat typfouten.
Het lijkt misschien wat "nerdy" om dit te zeggen, maar het is toch een verbetering als je het even aanpast.
Ook zou ik idd iets aan het design doen en opletten voor de belastingdienst.
En misschien de lijst met tutorials enzo wat uitbreiden.

Joep -

Joep -

24/10/2012 15:51:43
Quote Anchor link
Rick van Riel op 24/10/2012 13:29:51:
Als ik jou was zou ik iets aan het design doen. Als je probeert website's en diversen te verkopen moet je zelf natuurlijk wel overkomen alsof je er veel verstand van hebt.
Ik zie dat op dit moment niet echt terug in de website. Ik raad je daarom aan om je website te redesignen.
Als je wat inspiratie op wil doen raad ik je deze website aan: http://dribbble.com/ hier staan heel veel professionele designs op waar je veel dingen van kan leren.

Ik heb net even je bestel formulier getest maar ik hoef alleen mijn naam in te vullen en de voorwaarden te accepteren om een bestelling te plaatsen. Als iemand dus alleen zijn naam invult kun je zelf geen contact met de klant opnemen. Zorg er dus voor dat er informatie ingevuld moet worden waarmee je contact kunt opnemen met de klant.

Ik merk ook dat je website redelijk traag is. Ik weet nog of dit aan mij ligt maar dit kan ervoor zorgen dat je bezoekers snel weer van je website af zijn.

En zoals Eddy al aangaf moet je uitkijken met de belasting dienst en dit soort dingen. Het is namelijk zwart werk wat je doet en dat is illegaal. Bespreek dit daarom even met je ouders.

Met het design ben ik druk bezig, dat had ik al vermeld.
Verder klopt het dat mijn site traag is,
wat kan je daar aan doen?
Mijn ouders weten er van af dat ik zo'n website heb,
maar wat is er precies illegaal aan?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/10/2012 15:54:06
Quote Anchor link
Je ontduikt de belasting, en je moet in zulke gevallen een inschrijving bij de KvK hebben.
Tot je 16e staat deze op naam (en verantwoordelijkheid) van je ouders.

Over je site:
De site is veel te kleurig, waardoor de kleuren bij elkaar vloeken. Ik zou bijna denken dat dit een fun-site is, of een site van een kunstgallerij? En wat is het nut van het registreren van de site? Waarom zou ik dat moeten doen? Dat maak ik ook niet 1-2-3 op.
Gewijzigd op 24/10/2012 15:57:36 door - Ariën -

Albert de Wit

Albert de Wit

24/10/2012 15:56:05
Quote Anchor link
@ - Aar -,

Correctie: 18 jaar

Joep -

Joep -

24/10/2012 15:56:17
Quote Anchor link
Mijn moeder is accountant,
ze zecht als je zo'n klein bedrijf hebt en minder dan 1000 euro per maand verdient hoeft het niet

Rick van Riel

Rick van Riel

24/10/2012 15:56:27
Quote Anchor link
Het gene dat illegaal is is dat je een taak verricht waarvoor je geld krijgt. En als je ergens geld voor krijgt moet dit worden aangegeven bij de belasting dienst. Als je er wat meer informatie over wil kijk dan even hier: http://financieel.infonu.nl/belasting/74703-zwart-werken-en-de-gevolgen.html

Dat je website traag is kan aan meerdere dingen liggen.
Heb je een trage host?
Heb je veel onnodige PHP in je script?
Hoe is je PHP opgebouwd?
Haal je veel data van externe partijen?

En waarschijnlijk zijn er nog veel meer dingen die meetellen.

Michel Falke

Michel Falke

24/10/2012 16:05:24
Quote Anchor link
Om de snelheid wat te verhogen zou ik eens gaan monitoren wat Joomla in dit geval doet. Ik heb het idee dat er nogal wat modules in zitten die niet al te optimaal geschreven zijn. Let op met het gebruik van systemen als Joomla en externe modules. Deze zijn opensource en regelmatig door minder kundige mensen geschreven, waardoor er veel modules lek zijn of slecht geprogrammeerd.

Tim S

Tim S

24/10/2012 16:48:29
Quote Anchor link
Volgens mij mag je tot €6.000,- verdienen zonder er belasting over te betalen. Ik weet dit niet helemaal zeker. ook weet ik niet of je dan wel producten mag aanbieden, of dat dit is als het een vriendendienst is.

Wouter J

Wouter J

24/10/2012 18:06:30
Quote Anchor link
Lekker duidelijke beschrijvingen!

>> - Photoshop: € 2,50
Als je Photoshop voor 2.50 hebt heb ik er wel interesse in, kan ik ook illustrator bij jou bestellen?

>> - Powerpoint: € 5,-
PowerPoint voor 5 euro??

>> - Gratis Logo: € 45,- **
Gratis == 45 euro?

>> - Sidebar € 7,50
Een sidebar? Dat is gewoon een leuk divje aan de zijkant, waarom zou iemand dat willen bestellen??

>> - Template: € 20,-
>> - Voorbeeld Site: € 10,-
Wat is het verschil tussen een template en een voorbeeld site?

Nee, ik vind het geweldig dat je nu al zo enthousiast bent. Maar helaas heb je voor het bedrijfsleven iets meer nodig dan enthousiasme. Blijf lekker zo doorgaan, leer goed en besteed ook nog wat tijd met je vriendjes op het voetbalveld. Dan ga je het nog ver schoppen!

Andy V

Andy V

24/10/2012 18:33:22
Quote Anchor link
lijkt wel oplichting voor zo weinig geld, en zonder contract..

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/10/2012 19:41:50
Quote Anchor link
Let ook even op je Nederlands:

Quote:
U hoeft het formulier maar 1 keer in te vullen per bestelling, als het niet is gelukt komt er een fout melding

Dus krijgen ze een foute melding? Dan moet je toch die melding aanpassen in de juiste?
Gewijzigd op 24/10/2012 19:50:22 door - Ariën -

Eddy E

Eddy E

24/10/2012 19:56:22
Quote Anchor link
Harry hogeveen op 24/10/2012 13:46:16:
Je hebt ook taalfouten op je site staan. Zoals woorden die zouden moeten eindigen met dt heb je met een d geschreven. En er zijn wat typfouten.
Het lijkt misschien wat "nerdy" om dit te zeggen, maar het is toch een verbetering als je het even aanpast.
Ook zou ik idd iets aan het design doen en opletten voor de belastingdienst.
En misschien de lijst met tutorials enzo wat uitbreiden.

Hé, dan was ik het tenminste niet die dat zou zeggen.

P-ter AA

P-ter AA

24/10/2012 20:08:00
Quote Anchor link
Ik vind je website niet erg mooi. Ik zou echt iets aan die kleuren doen.

Een achtergrondmuziekje voor € 5,-? Alsjeblieft zeg.. Maak een website over je hobby maar zet dit even uit je hoofd.

Het klopt overigens wel wat je zegt, je mag een x bedrag per kwartaal bij verdienen. Ook als je geen bedrijf bent en het niet opgeeft.

Jaron T

Jaron T

24/10/2012 20:45:03
Quote Anchor link
Volgens mij is dit dezelfde discussie als een tijd geleden, je MAG inderdaad een klein bedrag p.j. bijverdienen, maar je MOET dit ALTIJD aangeven bij de belastingdienst en daar hoef je geen belasting over te betalen.

Als je een soort 'webshop' hebt MOET je inschreven zijn bij de KvK.

Voor de rest hoop ik dat je het zelf ook als een grap beschouwd en niet gaat verwachten dat mensen die je niet kennen daadwerkelijk een site bij je gaan 'bestellen'.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

24/10/2012 20:59:01
Quote Anchor link
In aanvulling op Jaron T: zie bv. http://financieel.infonu.nl/belasting/74701-belastingvrij-bijverdienen.html

Gecentreerde tekst?! Is wel heeeel speels... Niet echt iets voor een professionele site.

Contactformulier: geef aub in 1x aan wat er niet ingevuld is en niet telkens 1.
Gewijzigd op 24/10/2012 21:13:31 door Obelix Idefix

Chris PHP

Chris PHP

25/10/2012 08:30:24
Quote Anchor link
Dan heb ik een vraag die volgens mij nog niet gevraagd is: Waarom een .com domein? Je hele site is Nederlands, waarom een .com domein?

Ook is je site behoorlijk traag voor de content die erop staat, wisselen van pagina's duurt veelste lang. Over de lay-out hoef ik niets te zeggen, dat is al gedaan door de andere leden.

Maar je kunt goed zien dat je nog maar 12 bent. De bedragen die jij noemt is veel geld voor een 12 jarige, maar in het bedrijfsleven zijn dat 'lachertjes'.

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.